Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin.
:/
Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä
70
1157
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämä on vähän kuin ikäväpalstan vinkkinurkkaus ja niksipirkka.
:/ - AnonyymiUUSI
Paikat on ihan jumissa. Sattuu joka kohtaan.
- AnonyymiUUSI
"Hepo-Kat.ti maantiellä poijittain...Tra la la lallal lei...". ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Venyttely, ehkäpä jooga.
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaEn ymmärtänyt mitä tarkoitat tällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venyttely, ehkäpä jooga.
:/Venyttelyt ei ole auttanut mun palautumista. Jooga on pois luettu uskonnon takia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venyttelyt ei ole auttanut mun palautumista. Jooga on pois luettu uskonnon takia.
Joogaaminen ei ole uskontoa, samoin kuin paastoaminenkaan ei ole ellei sille suoritukselle sitä uskonnollista merkitystä anna.
Anonyymi kirjoitti:
Joogaaminen ei ole uskontoa, samoin kuin paastoaminenkaan ei ole ellei sille suoritukselle sitä uskonnollista merkitystä anna.
:/Joogassa kutsutaan pahoja henkiä läheisyyteen. Olen yrittänyt ennemminkin irti niistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joogassa kutsutaan pahoja henkiä läheisyyteen. Olen yrittänyt ennemminkin irti niistä.
Ei kutsuta, sua on huijattu ja varmasti joku "kristitty" on sua huijannut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kutsuta, sua on huijattu ja varmasti joku "kristitty" on sua huijannut.
:/No se ei ole mistään kristin uskosta. Olen paljon syvemmällä jo näissä. En halua puhua siitä täällä.
Kristin uskoa ... noh antaa olla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se ei ole mistään kristin uskosta. Olen paljon syvemmällä jo näissä. En halua puhua siitä täällä.
Kristin uskoa ... noh antaa olla.Ei sitten, annetaan olla.
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaMitäpä luulet onko muut mukana tässä maanisessa ja teennäisessä hermoromahduksessa mitä tuotat tähän palstaäijän monologiin? Ota puhelin käteen ja soita Kierros😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärtänyt mitä tarkoitat tällä?
Älä aloittajaäijä huoli, ei ymmärrä tuo jauhojoonas itsekkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä aloittajaäijä huoli, ei ymmärrä tuo jauhojoonas itsekkään
Äitin piharakennuksessa kiroaa ja manaa vaan menemään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äitin piharakennuksessa kiroaa ja manaa vaan menemään.
Niitä maman pihatossa eläviä wannaberoadmaneja riittää myös näillä Huudeilla😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niitä maman pihatossa eläviä wannaberoadmaneja riittää myös näillä Huudeilla😉
Onhan HeNilläkin luuri millä nauhotella😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaSe har.ha.ravalla kaiveli ham.paitaan tra lal.lal.la vei. Väh hii käy, sano pers. Kossusta, kun pohja näkyi!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Venyttelyt ei ole auttanut mun palautumista. Jooga on pois luettu uskonnon takia.
Pöh jooga on vihervasujen uskonnolllinen salajuoni. Juo perskossua se laukaishee vassarijännitykset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se ei ole mistään kristin uskosta. Olen paljon syvemmällä jo näissä. En halua puhua siitä täällä.
Kristin uskoa ... noh antaa olla.Jeesus asuu sydämessäni. Siellä ei ole tilaa demoneille. Elävässä uskossa on helpompaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä luulet onko muut mukana tässä maanisessa ja teennäisessä hermoromahduksessa mitä tuotat tähän palstaäijän monologiin? Ota puhelin käteen ja soita Kierros😉
Hyvä oi, kultainen, soitan sinulle heti.
- AnonyymiUUSI
Ei huolta, löydämme varmasti ongelman tähän ratkaisuun
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Ratkaisut odottavat jo hakijoita.
:/
- AnonyymiUUSI
Mulla ei oo voimia. Lähes koko ajan, paitsi töitä tehdessä, mä nukun…
- AnonyymiUUSI
Olet loman tarpeessa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet loman tarpeessa.
:/Ai tiedän. Tasan kolme vuotta ilman lomaa, mutta sellaista elämä on 🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet loman tarpeessa.
:/Sullahan vedettiin ne lomatkin jo laminaatilla? Saitko kiepin kuparilankaa kuupan päälle? ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan vedettiin ne lomatkin jo laminaatilla? Saitko kiepin kuparilankaa kuupan päälle? ;)
-sivustaMitä tarkoittaa "laminaatilla"?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tiedän. Tasan kolme vuotta ilman lomaa, mutta sellaista elämä on 🫠
Olisko jo aika hiukan lomailla ja levähtää?
Anonyymi kirjoitti:
Olisko jo aika hiukan lomailla ja levähtää?
:/Jep. Rekkaparkkiin Suit sait sukkelaa. ;)
-sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Rekkaparkkiin Suit sait sukkelaa. ;)
-sivustaJanakkalan valvoska siellä taas huuteloo omia menojaan🤭joko on kirsikka survos valmista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Janakkalan valvoska siellä taas huuteloo omia menojaan🤭joko on kirsikka survos valmista
On nii hapokas, että käy kohta kimppuun... :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se hyvä se. Pääsee tutustumaan miltä se aidan toinen puoli maistuu🐃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaMiksi juuri rekkaparkkiin ohjailet pöhinöissä tätä palstasetää? T naiselta internetin rahtarille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan vedettiin ne lomatkin jo laminaatilla? Saitko kiepin kuparilankaa kuupan päälle? ;)
-sivustaKuparilanka? Niin sen pölliminen olisi sentään tuottavampaa kuin tämä suuri kuvitelma siitä, että ulinasi muuttuu potiksi😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku keino sullakin saada kosketus, edes näissä huuruisissa kuvitelmissa hihii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Apropoo nyt tajusin hanakkuuden. Eoowww..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viilaa vähä lisää, guze niin aatuaallisesti omiin housuihis ja spärdää hevi-tiskis muitten perunoitten kanssa onko palstapirkkoo näkyny. Ja kyllä todellakin, kaikesta paistaa laaris perunajauhopusseines läpi. Mites on, onko suo esim. Euroopassa kaivattu? Vai kysynkö siltä duunikaveris veljeltä, missä piirissä se sun kanssas tanhuu? ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
-sivustaÄrsytät minua välistävetoper.kikkare hyi. Etoo ikävissäs, kuha vaa stalkkailet toisten kurjuuksia yritä vetää johonkin toiseen väliin välillä don give me lines. And keep yr hands to yr self. Pervo.rainbow-queer mä oon ylypee pers.. u e. Tyk. H moist. Vaik must. Kakkonen on ykkönenumeroist. Älä niinko mä, vaan niinko mä sanont.avie onk. Sit tummahiuksist. Kireetän näkynt? Oot tiukka sielt tiedät kyl mist.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista laittoo perskossua reilusti, et kans maistuu perskossulle kun sitä lipoo kitusiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ärsytät minua välistävetoper.kikkare hyi. Etoo ikävissäs, kuha vaa stalkkailet toisten kurjuuksia yritä vetää johonkin toiseen väliin välillä don give me lines. And keep yr hands to yr self. Pervo.rainbow-queer mä oon ylypee pers.. u e. Tyk. H moist. Vaik must. Kakkonen on ykkönenumeroist. Älä niinko mä, vaan niinko mä sanont.avie onk. Sit tummahiuksist. Kireetän näkynt? Oot tiukka sielt tiedät kyl mist.
Toi sun säälittävä kansan "sivistys"kerhos Taruineen on nuijittu jo nii monesti joka luukusta läpi, että taidat ihan itte haluta jo vaihtaa nii kansallismaisemaa, ku -pankkiaki, ja saattapahan virkapukuunki tulla useempi ku yksien natsojen poisto. Katotaan, miten pitkälle se tulitikkus täl kertaa "oikeen" sojottaa ;)
- AnonyymiUUSI
Mussa on kspää magneetti.
- AnonyymiUUSI
Eristäydy tai vaihda maisemaa.
Kuka on Mussa? ;)
-banaani-Terttu sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Mussa? ;)
-banaani-Terttu sivustaÄlä välitä. Et sä ymmärrä mitään kuutenkaan kun oot pelkkä🪣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Mussa? ;)
-banaani-Terttu sivustaSe taitaa olla "minussa" murteella?
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Et sä ymmärrä mitään kuutenkaan kun oot pelkkä🪣
Joo en. Siskos tietää par emmin. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo en. Siskos tietää par emmin. ;)
Ok. No käyppä kertomassa tolle R:rrä fanaatikolle että sinä ja pyörä voitte hyvin. Mikä nääks pahan tappais🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. No käyppä kertomassa tolle R:rrä fanaatikolle että sinä ja pyörä voitte hyvin. Mikä nääks pahan tappais🤣
Tämä sinun vähän joka suuntaan räyhääminen ja uhoilu sen verran mitä tästä ymmärrän on lievästi sanoen itsetuhoisen oloista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä sinun vähän joka suuntaan räyhääminen ja uhoilu sen verran mitä tästä ymmärrän on lievästi sanoen itsetuhoisen oloista
Olisipa tosi traagista että parviälyn lopputulos olisi tämän isokokoisen taaperon muilutus. Kuvaa kiitti jos jos
- AnonyymiUUSI
Olen aika väsynyt
- AnonyymiUUSI
Amfetamiini ja jaksat bailata.
No ei, kerro tarkemmin niin tiedetään auttaako pelkkä lepo.
Anonyymi kirjoitti:
:/Olet susi hukka😃🐺 katos. Osasin👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet susi hukka😃🐺 katos. Osasin👍
En ole, sinulla on vielä opettelemista.
Anonyymi kirjoitti:
:/Pitäskö tässä ruveta bailaamaan? Heehheh
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:/Tarvitsisin hänet vierelleni…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö tässä ruveta bailaamaan? Heehheh
En tiedä, vois olla hyväksi ja piristääkin kenties.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskö tässä ruveta bailaamaan? Heehheh
Vaikuttaa siltä että olet jäänyt yksin tänne bailaamaan tätä elämäsi parasta aikaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että olet jäänyt yksin tänne bailaamaan tätä elämäsi parasta aikaa
Ai parasta aikaa…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, vois olla hyväksi ja piristääkin kenties.
:/Ehkäpä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai parasta aikaa…
Niin eli yksin räyhää palstaäijän aloituksissa hän, gremlins.
- AnonyymiUUSI
Kiitos, mutta ehdin jo näin SUNNUNTAIN eli PYHÄ AAMUN KUNNIAKSI kahvia juodessa lukemaan KUNNIALLISUUDESTA ELI KORKEISTA EETTISTÄ PERIAATTEISTA SEKÄ ETIIKOISTA.
Joita kutsutaan kansan kielellä rehellisyydeksi, vastuulliseksi ja arvokkaaksi ELÄMÄKSI SEKÄ YHTEISÖKSI JOSSA KAIKKI TOIMIVAT KORKEIDEN EETTISTEN PERIAATTEIDEN JA ETIIKOJEN MUKAAN.
Onneksi olen YKSIN tässä huoneessa joten EI TARVINNUT alkaa heti aamusta tappelemaan MIEHEN KANSSA JA SANOA, että : Meillä on nämä KORKEAT EETTISET PERIAATTEET JA ETIIKAT JOKA PÄIVÄ OHJELMANA JOTEN MEIDÄN PITÄÄ LUKEA PUKEUTUMIS ETIIKAT ELI MITEN TÄHÄN KELLON AIKAAN PUKEUDUTAAN NIIN PÄÄSTÄÄN EDES AAMU KAHVILLE!- AnonyymiUUSI
Pikkukalle/kai/tsu varmaan varastaa sinulle jotain messevää pian palstaäijä
- AnonyymiUUSI
Rumat ja tymät, ei hyvät
- AnonyymiUUSI
Kuinkahan kauan muuan ”tarmorapanen” meinaa pimittää sitä tietoa mikä on oikeasti totta? Hah sulle wannabemobman
- AnonyymiUUSI
Hmm saa nähdä joko sitä viimein vetäis vapaa pitkään uistetun varttirysyn suhteen
- AnonyymiUUSI
Aika bipolaarista ollut tämä hänen kiintymys- vaihtaa puolta vaihtaa bäkkiin ja sama alusta
- AnonyymiUUSI
Olen itse aiheuttanut ongelmani ja itse niistä on suoriuduttava.
- AnonyymiUUSI
Mistä sä puhut tässä??
- AnonyymiUUSI
Valitsenko vaihtoehdon S vai N?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532464Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖312104Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt821703Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3071588Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle181376- 1411319
- 701137
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231018Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111003Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.131000