Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle?
Taisin tehdä virheen
123
6374
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö jutella?
- Anonyymi
Oletko useinkin juttelemassa tuosta noin vain tuntemattomien kanssa, omahyväinen?
- Anonyymi
Pitäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi
Niin pitäisi🩷
- Anonyymi
Tottakai vastaisin. Olisin ikionnellinen, jos se nainen lähestyisi minua suoraan ja haluaisi minut omakseen.
- Anonyymi
🩷
- Anonyymi
Romahduksen sijaan kannattaa keskittyä olennaiseen ja fokusoitua työn suomiin aivopähkinöihin.
- Anonyymi
Mistä sä puhut tässä?? Missä kunnossa ihminen on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä puhut tässä?? Missä kunnossa ihminen on??
Työkunnossa
- Anonyymi
Aivopierut on parempia kuin pähkinät 😂
🤗🤭❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivopierut on parempia kuin pähkinät 😂
🤗🤭❤️🤣
- Anonyymi
En ehkä jaksa
- Anonyymi
Jos leikitään että jaksetaan, romahdus tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin. Mielellään myöhemmin, noin 11 vkon päästä.
- Anonyymi
Nyt on jo romahtanut. Kai tämä ihastus meni pilalle tämän palstan takia. So what. It is what it is. 🤍🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on jo romahtanut. Kai tämä ihastus meni pilalle tämän palstan takia. So what. It is what it is. 🤍🪽
Vai menikö ihan irl asioiden ja tapahtumien takia?
Mies vai nainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?Oon nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?Tämä palsta teki sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta teki sen
Miksi annoit jonkin typerän palstan vaikuttaa elämäsi ihmissuhteisiin? Ei tulisi mieleenkään mulle antaa tälle palstalle sitä valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi annoit jonkin typerän palstan vaikuttaa elämäsi ihmissuhteisiin? Ei tulisi mieleenkään mulle antaa tälle palstalle sitä valtaa.
mutta kun Palsta on tärkein, ei kukaan muu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen
Niinpä tietenkin, palstasetä. Ei tässä roolileikissäsi olisi mutta mitään mainittavaa, mutta hönöjen pakkomielteisten on käytävä henkilöimään tätä naista ketä täällä esität
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo palstalla asuva pakkomielteinen länkyttäjä, joka kuvittelee keskustelevansa tietyn naisoletetun kanssa palstaäijälle vastaillessaan. Olet todella vastenmielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta mun pään tämä palsta saa pyörälle. En löydä omaa kaivattua ja oon surullinen sen takia. Joskus tuntuu että hän kirjoittaa tai vastaa, mutta täysin varma en voi koskaan olla.. Tulin palstalla vain hänen takiaan tämän vuoden alussa. 🤍🪽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta mun pään tämä palsta saa pyörälle. En löydä omaa kaivattua ja oon surullinen sen takia. Joskus tuntuu että hän kirjoittaa tai vastaa, mutta täysin varma en voi koskaan olla.. Tulin palstalla vain hänen takiaan tämän vuoden alussa. 🤍🪽
Täältä kannattaa poistua heti ja ottaa yhteyttä oikeasti. Se on on ainoa tapa hoitaa asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä kannattaa poistua heti ja ottaa yhteyttä oikeasti. Se on on ainoa tapa hoitaa asia.
Kai se on uskottava, että mistään ei lopulta tuu yhtään mitään. Alkaa usko mennä ja luulen tai oikeastaan pelkään että myös irl ois ongelmia. Sama paska kierre jatkuu. Kauheaa tämä elämä kun rakastaa hulluna mutta on kuitenkin päästettävä irti 🤍🪽
- Anonyymi
Minua ei riko kukaan enää, hyvä jos yhtään toivun tästä missä olen. Tänä aamuna heräsin, aivan kamala panetus. Mutta joo, en ole enää sen ikäinen, että lähtisin seksin perässä juoksemaan. Kotikonstit vaan käyttöön.
- Anonyymi
Höpö höpö. Toisilla kaksikymppisillä on limakalvot kuivat kun mies ei sytytä yhtään ja toisilka 70:llä halut hyrrää koko ajan ja paikat kostuu kun on mies joka sytyttää. Tietämättömän yleistyksiä toi sun kommenttis.
- Anonyymi
Kyl maar vastaisin
- Anonyymi
En. Älä häiritse mua. Seiso päätöstes takana.
- Anonyymi
Päätökseksikö sitä nykyään sanotaan ?
🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätökseksikö sitä nykyään sanotaan ?
🤭"Päätös tarkoittaa ratkaisua tai valintaa, joka tehdään ongelman tai tilanteen ratkaisemiseksi.
Päätöksiä voidaan tehdä nopeasti, harkiten tai intuitiivisesti, ja päätöksentekotyylit voivat vaihdella tilanteen mukaan.
Päätöksillä voi olla laajoja seurauksia sekä yksilöille että yhteisöille." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Päätös tarkoittaa ratkaisua tai valintaa, joka tehdään ongelman tai tilanteen ratkaisemiseksi.
Päätöksiä voidaan tehdä nopeasti, harkiten tai intuitiivisesti, ja päätöksentekotyylit voivat vaihdella tilanteen mukaan.
Päätöksillä voi olla laajoja seurauksia sekä yksilöille että yhteisöille."Kuis siellä polamkissa noin hienosti opetaan soveltamaan tietoa esim copypastaamalla palstaäijälle jonkun joutavaa skeidaa?
- Anonyymi
Se ei vaadi kuin yhden sanan.
Mn- Anonyymi
Actually, two: Shut up!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Love you 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai "fuck you"
- Anonyymi
fuck you to !
- Anonyymi
Vaatii kolme sanaa täällä
Mn, Vn, Tn + palstasetä
https://youtu.be/8BtgCBf5yus?si=PYgkw16UCbQpGJ5x
Kun maalaat niin maalataan takaisin sinne suuntaan. - Anonyymi
Miksi keuhkoot perääni ?
Mun rakkaus on kirjoitettu tähtiin.
Se oli me. Mä ja Janne.
Se ei siitä muutu ja kerrataan sana oli.
Meneekö jakoon nyt.
Kiitos muutamille akoille ja palstan.
Sulla ollut yli kuukauden saada Janne itsellesi.
Vaikutat tyhmältä kun nariset ja pitää naukua siinä.
- Anonyymi
Mies yhteytemme on katkeamaton, rohkeasti soittoa vaan. 😊
- Anonyymi
Laita tunniste?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tunniste?
SivustaTiedät sen itsekin kun otat yhteyttä häneen ei tuo vaikka kuulumisia kysynyt raiteilta ole pudonnut tai tulehtunut leipäänkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sen itsekin kun otat yhteyttä häneen ei tuo vaikka kuulumisia kysynyt raiteilta ole pudonnut tai tulehtunut leipäänkään
Mä tukehduin pullaan 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sen itsekin kun otat yhteyttä häneen ei tuo vaikka kuulumisia kysynyt raiteilta ole pudonnut tai tulehtunut leipäänkään
Motä mä just luin?? Voitko suomentaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita tunniste?
SivustaTäällä se epätoivoinen sanojen etsijä keskittyy ensin näihin palstaäijän aloituksiin ja sitten haravoi joka kommentin, eli palstaäijän monologin erikseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motä mä just luin?? Voitko suomentaa?
Minäpä suomennan sinulle palstasedän vedättämä- käyt hitaalla
- Anonyymi
Vielä
- Anonyymi
Herran jestas. Korjaa virhe ja ole rohkea.
- Anonyymi
Ja mikä olisi tämä absoluuttinen virhe mistä urputat johdatellen näihin palstaäijän jonnin joutaviin jodlauksiin?
- Anonyymi
Vastaisin kyllä. Älä kuitenkaan anna epämääräisiä vihjeitä ja anna mulle mitään turhia harhakuvitelmia jos et tarkoita sitä. En haluaisi semmosta että nopeasti ohimennessä kuiskaat jotain jne. Mitä en edes kuule kunnolla ja jään epätietoisuuteen ja sitten tarkkailet reagointiani.
- Anonyymi
En oo toi ap, mut mulla ei oo sun numeroa, jos mua aamusesta tarkotat. On ihan oikeesti ikävä sua. Jokaikinen kerta aina siitä lähtien ku joudun poistuu... <3
- Anonyymi
Ehkä suutelisin sua huulille ja siitä homma eskaloituis kiihkeään seksiin.
- Anonyymi
Älä kiiruhda.
- Anonyymi
Ois oikeasti ollut ihanaa jos, mutta kun......
- Anonyymi
Vastaisin kyllä tietysti, mutta muista en osaa sanoa.
- Anonyymi
Virheen voi aina korjata, ja normaali tervejärkinen ihminen ymmärtää sen.
- Anonyymi
Normaali ja tervejärkinen ei spämmää näitä palstaäijän psykedeelisiä avauksia täyteen tällaista mankumista ja päänaukomista
- Anonyymi
Toki vastaisin. Olisin ikionnellinen.❤️
- Anonyymi
Eilen tuli mieleeni eräs paikka joka jäi pysyvästi mieleeni ja ne ihmiset siellä myös ikäväkin jäi. Sinne vielä mielin.
- Anonyymi
Mikä estää palaamasta?
- Anonyymi
Täällä samankaltainen ikävä. Sieltä jäi paljon lämpimiä muistoja, upeita ihmisiä. Yritän käydä mahdollisimman usein moikkaamassa. Nyt ollu taukoa, mutta pian taas!
- Anonyymi
Kyllä vastaisin. Virheitä sattuu, ihmisiä kun ollaan.
- Anonyymi
Tämä on varmaan miehelle?
- Anonyymi
Mikä saa sinut kuvittelemaan että nämä palstaäijän jonkun joutavat jokellukset olisi juuri sinulle? Taidat kusettaa itseäsi
- Anonyymi
Vielä tänään voin vastata.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Siis vielä...
- Anonyymi
Minkälainen virhe? Asiat voi yrittää korjata keskustelemalla.
- Anonyymi
Silla taitaa olla sellainen harha päällä, että se ois yhdet puheet tähän pakkomielteen kohteeseesi liittyen ja manipuloisit hänet. Näin minä tämän palstaäijälle vastailun lukien oikoluvun läpi
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen
- Anonyymi
Jos tämä äijä vastaa sinulle olevansa nainen, niin tarkoittaako se sinun sakkaisessa päässäsi ns vain yhtä vaihtoehtoa? T naiselta
- Anonyymi
Riippuu kenelle pitäisi vastata
Onko kaipaus vain niinkuin tuuli puiden oksia heiluttaa
vai jotain muuta 🤔- Anonyymi
Etkö pysty tuntemaan sellaista autuuden tilaa joka noista syntyy? Siinä on samankaltaisuutta. Se tuntuu koko kehossa.
- Anonyymi
Enpä usko.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat virheellä? Eikö sinun ollut pakko tehdä niin?
- Anonyymi
Olet sen verran kova kyselemään, että hakeudu rikos_tutkijaksi, täällä palstaäijää kysymyksillä pommittamalla nimittäin lahjakkuutesi menee ihsn hukkaan🥱👍
- Anonyymi
Hiljaa vastaan täältä jostain että kauniita unia.
- Anonyymi
Mä rakastan sua ihan hirveesti. Terveisin J.
- Anonyymi
Samoin. Toinen J.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Toinen J.
Niin mäkin sua Juha kaksoisliekkinini💫✨🪐🙏🪽🔥❤️
- Anonyymi
Tietenkin, aina vastaisin
- Anonyymi
Kaipaan sinua. Vastaisin viestiisi.
- Anonyymi
No minkäpä asialle enään mu kaipa edes se on positiivista että osaat myöntää oman virhees edes muiden virheethän si taas on muiden omia ongelmia
- Anonyymi
Entäs sinun virheesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sinun virheesi?
Yksi kysymys sinulle palstaäijän joka sanaa pyöristelevä- oletko psy.koosissa?
- Anonyymi
Suolahuone kasaa tietoja 30 minuuttia.
Mitä tapahtuisi ihmiselle jos , toteutus sika teurastetaan ja suolataan.
Säilyykö- Anonyymi
Suolattu sika vain tarpeen mukaan
- Anonyymi
Vastaan aina
- Anonyymi
Ei tainnut olla pyöräilijälle
- Anonyymi
Annoin miehen rakastuttaa minut häneen, annoin paljon itsestäni, hän ei mitään. Kylmästi katkaisi välit… 💔 en olisi halunnut kokea tätä.
- Anonyymi
Voi kuinka ikävää. Toivon Taivaan Isän rakkautta ja lohdutusta sinulle paljon! 🪽🤍
- Anonyymi
Tiedän miltä tuo tuntuu. Hali ❤️ Toivon että törmäät arvoiseesi mieheen.
- Anonyymi
Jos hän ottaa yhteyttä oisin tosi otettu ja innoissani..itkisin varmaan onnen kyyneleitä 🪽🤍🔥❤️
- Anonyymi
Samoin täällä❤️
- Anonyymi
Tiedätkö palstasetä mitä minä haluan -populistipersun pullotetun krokotiilin kyyneleen. Sama koskee myös jotain wannabe SJW tapausta joka käyttää tällaista nastiretoriikkaa toista vastaan. Tee
- Anonyymi
En haluaisi loukata ketään tahallisesti joka ottaa yhteyttä. Vastaisin kyllä mutta kiinnostusta on yhteen.
- Anonyymi
Yhteen ? Voiko sen asian eteen tehdä jotain? Vai oletteko yhdessä?
- Anonyymi
Mitäs toi tarkoittaa? Sitä, että tiedät useamman olevan kiinnostunut?
- Anonyymi
Ja valintasi on.....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut on panoja joiden kanssa voi olla yhteyksissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut on panoja joiden kanssa voi olla yhteyksissä.
Aha 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi imet muita ja sitten ruikutat kännissä itseäsi takasin, unohda jo vosu minut ja anna olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi imet muita ja sitten ruikutat kännissä itseäsi takasin, unohda jo vosu minut ja anna olla.
Olipa aloittajasetä kiintoisa monologi, melkein pääsin tunnelmaan messiin pahansuopa misogyynine häviäjä kun olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha 😂
Niin nämä palstasedän nukkeleikit kun on niin kovin uskottavia, okei sano hönö edes jotain sanoakseen. Apaattista
- Anonyymi
Tottakai vastaisin sille naiselle, jos vain soittaisi tai tekstaisi
- Anonyymi
Mistä numero?
- Anonyymi
Jostain intiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain intiasta.
Noo.. Pitääpä lähteä sitten sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain intiasta.
Sivusta - no ei tod.oo 😂 mutta en jaa numeroani kuin harvoille.
- Anonyymi
Jos sulla on numero miksi et ottaisi yhteyttä? Voit naamioida sen myös ihan muuten vaan kysymisten kuulumiseen.
- Anonyymi
Teit tosiaan virheen.
Sivusta mitä luultavimmin - Anonyymi
Niin taisit.
- Anonyymi
Oletko koskaan harkinnut sedatiiveja? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan harkinnut sedatiiveja? Sivusta
En tarvitse.
- Anonyymi
Kyllä. Monta virhettä.
- Anonyymi
Mä rakastan sua 😩❣
N- M - Anonyymi
...
- Anonyymi
Vaikka keskellä yötä.
- Anonyymi
Vastaan kun tulet vastaan lenkkipolulla. Liike on lääke kaikkeen. Muistakaa liikkua.
- Anonyymi
minkä virheen teit
- Anonyymi
Kumpi on suurempi virhe iskeä kun olka pää vähän laskee vai ciljuilla ikkunasta kun kävelet ohi
- Anonyymi
Vastaan aina kaikille. En halua loukata ketään. Siis eihän mulle tosin kukaan mies ikinä viestittelekään. Mutta jos viestittelisi niin vastaisin.
- Anonyymi
Vai onko virheiden välttäminen suurin virhe vai viinan juonti
- Anonyymi
muusikot vetävät teoksensa läpi eikä yleisö huomaa virheitä tosin särährää korvaan jos soittaa väärän nuotin
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all352002Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571789- 361514
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j241230- 771210
- 551096
- 54920
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?180910- 49903
- 24894