Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle?
Taisin tehdä virheen
44
3022
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pitäisikö jutella?
- AnonyymiUUSI
Tottakai vastaisin. Olisin ikionnellinen, jos se nainen lähestyisi minua suoraan ja haluaisi minut omakseen.
- AnonyymiUUSI
Romahduksen sijaan kannattaa keskittyä olennaiseen ja fokusoitua työn suomiin aivopähkinöihin.
- AnonyymiUUSI
Mistä sä puhut tässä?? Missä kunnossa ihminen on??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä puhut tässä?? Missä kunnossa ihminen on??
Työkunnossa
- AnonyymiUUSI
En ehkä jaksa
- AnonyymiUUSI
Jos leikitään että jaksetaan, romahdus tulee kyllä ennemmin tai myöhemmin. Mielellään myöhemmin, noin 11 vkon päästä.
- AnonyymiUUSI
Nyt on jo romahtanut. Kai tämä ihastus meni pilalle tämän palstan takia. So what. It is what it is. 🤍🪽
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on jo romahtanut. Kai tämä ihastus meni pilalle tämän palstan takia. So what. It is what it is. 🤍🪽
Vai menikö ihan irl asioiden ja tapahtumien takia?
Mies vai nainen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?Oon nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?Tämä palsta teki sen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta teki sen
Miksi annoit jonkin typerän palstan vaikuttaa elämäsi ihmissuhteisiin? Ei tulisi mieleenkään mulle antaa tälle palstalle sitä valtaa.
- AnonyymiUUSI
Minua ei riko kukaan enää, hyvä jos yhtään toivun tästä missä olen. Tänä aamuna heräsin, aivan kamala panetus. Mutta joo, en ole enää sen ikäinen, että lähtisin seksin perässä juoksemaan. Kotikonstit vaan käyttöön.
- AnonyymiUUSI
Ei sinun ikäisillä ole mitään haluja. Limakalvotkin on kuivat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun ikäisillä ole mitään haluja. Limakalvotkin on kuivat.
Höpö höpö. Toisilla kaksikymppisillä on limakalvot kuivat kun mies ei sytytä yhtään ja toisilka 70:llä halut hyrrää koko ajan ja paikat kostuu kun on mies joka sytyttää. Tietämättömän yleistyksiä toi sun kommenttis.
- AnonyymiUUSI
Kyl maar vastaisin
- AnonyymiUUSI
En. Älä häiritse mua. Seiso päätöstes takana.
- AnonyymiUUSI
Päätökseksikö sitä nykyään sanotaan ?
🤭 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päätökseksikö sitä nykyään sanotaan ?
🤭"Päätös tarkoittaa ratkaisua tai valintaa, joka tehdään ongelman tai tilanteen ratkaisemiseksi.
Päätöksiä voidaan tehdä nopeasti, harkiten tai intuitiivisesti, ja päätöksentekotyylit voivat vaihdella tilanteen mukaan.
Päätöksillä voi olla laajoja seurauksia sekä yksilöille että yhteisöille."
- AnonyymiUUSI
Se ei vaadi kuin yhden sanan.
Mn - AnonyymiUUSI
Mies yhteytemme on katkeamaton, rohkeasti soittoa vaan. 😊
- AnonyymiUUSI
Laita tunniste?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita tunniste?
SivustaTiedät sen itsekin kun otat yhteyttä häneen ei tuo vaikka kuulumisia kysynyt raiteilta ole pudonnut tai tulehtunut leipäänkään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sen itsekin kun otat yhteyttä häneen ei tuo vaikka kuulumisia kysynyt raiteilta ole pudonnut tai tulehtunut leipäänkään
Mä tukehduin pullaan 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät sen itsekin kun otat yhteyttä häneen ei tuo vaikka kuulumisia kysynyt raiteilta ole pudonnut tai tulehtunut leipäänkään
Motä mä just luin?? Voitko suomentaa?
- AnonyymiUUSI
Vielä
- AnonyymiUUSI
Herran jestas. Korjaa virhe ja ole rohkea.
- AnonyymiUUSI
Vastaisin kyllä. Älä kuitenkaan anna epämääräisiä vihjeitä ja anna mulle mitään turhia harhakuvitelmia jos et tarkoita sitä. En haluaisi semmosta että nopeasti ohimennessä kuiskaat jotain jne. Mitä en edes kuule kunnolla ja jään epätietoisuuteen ja sitten tarkkailet reagointiani.
- AnonyymiUUSI
En oo toi ap, mut mulla ei oo sun numeroa, jos mua aamusesta tarkotat. On ihan oikeesti ikävä sua. Jokaikinen kerta aina siitä lähtien ku joudun poistuu... <3
- AnonyymiUUSI
Ehkä suutelisin sua huulille ja siitä homma eskaloituis kiihkeään seksiin.
- AnonyymiUUSI
Älä kiiruhda.
- AnonyymiUUSI
Ois oikeasti ollut ihanaa jos, mutta kun......
- AnonyymiUUSI
Vastaisin kyllä tietysti, mutta muista en osaa sanoa.
- AnonyymiUUSI
Virheen voi aina korjata, ja normaali tervejärkinen ihminen ymmärtää sen.
- AnonyymiUUSI
Toki vastaisin. Olisin ikionnellinen.❤️
- AnonyymiUUSI
Eilen tuli mieleeni eräs paikka joka jäi pysyvästi mieleeni ja ne ihmiset siellä myös ikäväkin jäi. Sinne vielä mielin.
- AnonyymiUUSI
Mikä estää palaamasta?
- AnonyymiUUSI
Kyllä vastaisin. Virheitä sattuu, ihmisiä kun ollaan.
- AnonyymiUUSI
Tämä on varmaan miehelle?
- AnonyymiUUSI
Vielä tänään voin vastata.
- AnonyymiUUSI
Joo
- AnonyymiUUSI
Siis vielä...
- AnonyymiUUSI
Minkälainen virhe? Asiat voi yrittää korjata keskustelemalla.
- AnonyymiUUSI
Oletko mies vai nainen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185