MOPONET.FI

saako ajoissa

katselin uusien kotareiden hintoja ja totesin moponetin hinnat ihan hyviksi! mutta miten onko kukaan sieltä tilannut pyörää? lähinnä kiinnostaa toimitus ajat kun kohta alkais varmaan saamaan -06 esim KTM vai löytyiskö jostain halvemmalla esim -05 7490.-

10

11306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimitusaika ennen viimeist...

      ..niin saadaan kuulla miten kävi. Enpä kyllä ite tilais mopoo internetin / sähköpostin välityksellä naamaa näkemättä ja nimeä paperilla saamatta. Mutta tilaa ihmeessä, ja kerro kuinka halvaksi kesä tuli kun ei tarvinnut ajaa ollenkaan pyörää odotellesa?.

      Ei jumalauta Kotarimiähet, oottako te noin saatanan saitoja että säästelette uuden pyärän kanssa satasia ja satsaatte tällasiin "nettifirmoihin"..

      • exc 450

        no kai jengi nyt ostaa pyörän sieltä mistä saa halvimmin! toki tulee toimitus ajallekin joku merkitys!ei mua kiinnosta myyjän naama tai nimi jos kerran liikkeestä uuden tilaa/ostaa. kunhan ei ole suominen:)


      • sitten täältä kyselet
        exc 450 kirjoitti:

        no kai jengi nyt ostaa pyörän sieltä mistä saa halvimmin! toki tulee toimitus ajallekin joku merkitys!ei mua kiinnosta myyjän naama tai nimi jos kerran liikkeestä uuden tilaa/ostaa. kunhan ei ole suominen:)

        osta äläkä kysele?? Sweduista saa uuden Yamahan 450YZZ 4500€!


      • On kallis mies?
        exc 450 kirjoitti:

        no kai jengi nyt ostaa pyörän sieltä mistä saa halvimmin! toki tulee toimitus ajallekin joku merkitys!ei mua kiinnosta myyjän naama tai nimi jos kerran liikkeestä uuden tilaa/ostaa. kunhan ei ole suominen:)

        Nettikysely: Kuinka moni on ostanu uuden pyörän Suomiselta tänä vuonna huutais hep! tämän otiskon alle?


      • KOTKA
        On kallis mies? kirjoitti:

        Nettikysely: Kuinka moni on ostanu uuden pyörän Suomiselta tänä vuonna huutais hep! tämän otiskon alle?

        ei kyllä siltä ukolta osta meikäläinen yhtään mitää! onneks maahantuoja vaihtuu mut jos oikein käsitin niin se suominen jää sinne vielä pälyilemään! just laskin nopeesti niin 6 kotarii on ollu ihan lähi vuosina ja yksikään ei ole suomiselta ainakaan suoraan se lämittää.


    • jarde

      Minä ostin pyörän moponetistä.
      Palvelu oli tosi nopeaa,soitin torstaina ja pyörä oli minulla jo maanantaina!
      Tosin kävi säkä kun "kuorma" oli juuri lähdössä saksasta.
      Ja pyörähän tietenkin maksetaan vasta vastaanotettaessa.

      • kotka

        hyvä kuulla että suosittelet! miten muuten homma toimii? tuoko joku pyörän sulle himaan vai pitääkö se hakea jostain päin suomea? tuliko mitään lisä kuluja netissä ilmoitetun hinnan lisäksi?


      • jarde
        kotka kirjoitti:

        hyvä kuulla että suosittelet! miten muuten homma toimii? tuoko joku pyörän sulle himaan vai pitääkö se hakea jostain päin suomea? tuliko mitään lisä kuluja netissä ilmoitetun hinnan lisäksi?

        Käsittääkseni tuovat lisämaksusta,itse hain pääkaupunkiseudulta.
        Netissä ilmoitetun hinnan lisäksi meni toimitusmaksu 79 euroo.


      • ufo
        jarde kirjoitti:

        Käsittääkseni tuovat lisämaksusta,itse hain pääkaupunkiseudulta.
        Netissä ilmoitetun hinnan lisäksi meni toimitusmaksu 79 euroo.

        ihan mielenkiinnosta haluisin tietää että mistä hait sun pyörän? vai muuan sprinteristä? nimittäin ei löydy mitään tietoja tosta moponetistä kun etsii! epäilen suuresti että tää HERRA HOKKASEN KUVIO!!! mut mitä väliä sillä jos homma toimii eli tuote saapuu kun sovitaan ja on mitä sovitaan niin ihan ok..


      • jani
        ufo kirjoitti:

        ihan mielenkiinnosta haluisin tietää että mistä hait sun pyörän? vai muuan sprinteristä? nimittäin ei löydy mitään tietoja tosta moponetistä kun etsii! epäilen suuresti että tää HERRA HOKKASEN KUVIO!!! mut mitä väliä sillä jos homma toimii eli tuote saapuu kun sovitaan ja on mitä sovitaan niin ihan ok..

        mitäs vieläkö tavaran toimitus tökkii motukassa? vähän oli sivuja päivitetty mutta eipä paljon auta jos ei tilauksia kuulu! onko kenelläkään kokemuksia nyt lähiaikoina? vai voiko jostain pääkaupunki seudulta hakea tuotteita kenties?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe