MOPONET.FI

saako ajoissa

katselin uusien kotareiden hintoja ja totesin moponetin hinnat ihan hyviksi! mutta miten onko kukaan sieltä tilannut pyörää? lähinnä kiinnostaa toimitus ajat kun kohta alkais varmaan saamaan -06 esim KTM vai löytyiskö jostain halvemmalla esim -05 7490.-

10

11375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimitusaika ennen viimeist...

..niin saadaan kuulla miten kävi. Enpä kyllä ite tilais mopoo internetin / sähköpostin välityksellä naamaa näkemättä ja nimeä paperilla saamatta. Mutta tilaa ihmeessä, ja kerro kuinka halvaksi kesä tuli kun ei tarvinnut ajaa ollenkaan pyörää odotellesa?.

Ei jumalauta Kotarimiähet, oottako te noin saatanan saitoja että säästelette uuden pyärän kanssa satasia ja satsaatte tällasiin "nettifirmoihin"..

• exc 450

no kai jengi nyt ostaa pyörän sieltä mistä saa halvimmin! toki tulee toimitus ajallekin joku merkitys!ei mua kiinnosta myyjän naama tai nimi jos kerran liikkeestä uuden tilaa/ostaa. kunhan ei ole suominen:)

• sitten täältä kyselet
        exc 450 kirjoitti:

no kai jengi nyt ostaa pyörän sieltä mistä saa halvimmin! toki tulee toimitus ajallekin joku merkitys!ei mua kiinnosta myyjän naama tai nimi jos kerran liikkeestä uuden tilaa/ostaa. kunhan ei ole suominen:)

osta äläkä kysele?? Sweduista saa uuden Yamahan 450YZZ 4500€!

• On kallis mies?
        exc 450 kirjoitti:

Nettikysely: Kuinka moni on ostanu uuden pyörän Suomiselta tänä vuonna huutais hep! tämän otiskon alle?

• KOTKA
        On kallis mies? kirjoitti:

Nettikysely: Kuinka moni on ostanu uuden pyörän Suomiselta tänä vuonna huutais hep! tämän otiskon alle?

ei kyllä siltä ukolta osta meikäläinen yhtään mitää! onneks maahantuoja vaihtuu mut jos oikein käsitin niin se suominen jää sinne vielä pälyilemään! just laskin nopeesti niin 6 kotarii on ollu ihan lähi vuosina ja yksikään ei ole suomiselta ainakaan suoraan se lämittää.

• jarde

Minä ostin pyörän moponetistä.
      Palvelu oli tosi nopeaa,soitin torstaina ja pyörä oli minulla jo maanantaina!
      Tosin kävi säkä kun "kuorma" oli juuri lähdössä saksasta.
      Ja pyörähän tietenkin maksetaan vasta vastaanotettaessa.

• kotka

hyvä kuulla että suosittelet! miten muuten homma toimii? tuoko joku pyörän sulle himaan vai pitääkö se hakea jostain päin suomea? tuliko mitään lisä kuluja netissä ilmoitetun hinnan lisäksi?

• jarde
        kotka kirjoitti:

hyvä kuulla että suosittelet! miten muuten homma toimii? tuoko joku pyörän sulle himaan vai pitääkö se hakea jostain päin suomea? tuliko mitään lisä kuluja netissä ilmoitetun hinnan lisäksi?

Käsittääkseni tuovat lisämaksusta,itse hain pääkaupunkiseudulta.
        Netissä ilmoitetun hinnan lisäksi meni toimitusmaksu 79 euroo.

• ufo
        jarde kirjoitti:

Käsittääkseni tuovat lisämaksusta,itse hain pääkaupunkiseudulta.
        Netissä ilmoitetun hinnan lisäksi meni toimitusmaksu 79 euroo.

ihan mielenkiinnosta haluisin tietää että mistä hait sun pyörän? vai muuan sprinteristä? nimittäin ei löydy mitään tietoja tosta moponetistä kun etsii! epäilen suuresti että tää HERRA HOKKASEN KUVIO!!! mut mitä väliä sillä jos homma toimii eli tuote saapuu kun sovitaan ja on mitä sovitaan niin ihan ok..

• jani
        ufo kirjoitti:

ihan mielenkiinnosta haluisin tietää että mistä hait sun pyörän? vai muuan sprinteristä? nimittäin ei löydy mitään tietoja tosta moponetistä kun etsii! epäilen suuresti että tää HERRA HOKKASEN KUVIO!!! mut mitä väliä sillä jos homma toimii eli tuote saapuu kun sovitaan ja on mitä sovitaan niin ihan ok..

mitäs vieläkö tavaran toimitus tökkii motukassa? vähän oli sivuja päivitetty mutta eipä paljon auta jos ei tilauksia kuulu! onko kenelläkään kokemuksia nyt lähiaikoina? vai voiko jostain pääkaupunki seudulta hakea tuotteita kenties?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe