STOP merkit Antinkankaan ja saloisten koulun piha?

Anonyymi-ap

Mistähän johtuu, että STOP merkkiä eivät ihmiset noudata, kun lähtevät kyseisten koulujen pihoista. Molempien läheisyydessä olen huomannut, että Yksikään henkilö ei noudata merkkiä? Antinkankaan koulun pihastakin olen nähnyt kun lapsien vanhempia ja opettajiakin lähtevät pihasta, eivätkä noudat merkkiä. Useimmilla myös puhelimet korvassa ja vilkutkin jää Käyttämättä, niin eikait siinä STOP merkkiäkään välitetä noudattaa. Nämä terveiset tulevat menemään myös kouluille sähköpostina, kyllä niillä. Tämä nyt kyllä pätee muihinkin STOP merkkeihin muualla, mutta turvallisuuden takia pitäisi nyt edes koulujen läheisyydessä noudattaa! Opettajatkin ja vanhemmat lapsille muistuttelee turvallisuudesta ja säännöistä, mutta eivät viitsi itse niitä noudattaa???

22

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän todella järkevää ja asiallista oli käyty vastaaman asialliseen aiheeseen, kun poistettu kommentti samantien...ilmeisesti joka asiaa pitää morkata ja tehdä pilaa..

      • Anonyymi

        Kiitä jumalaasi aasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitä jumalaasi aasi.

        Jumala? Mikä se on? Hahmo Taru sormusten herrasta tai vastaavasta satukirjasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala? Mikä se on? Hahmo Taru sormusten herrasta tai vastaavasta satukirjasta?

        Älähän pilkkaa Jumalaa. Maan ja Taivaan luojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän pilkkaa Jumalaa. Maan ja Taivaan luojaa.

        Ei se ollut pilkkaa, "maan ja taivaan luojaa" joopajoo, ei jaksa tuollaisia tarinoita. Tarinoitahan ne vaan ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän pilkkaa Jumalaa. Maan ja Taivaan luojaa.

        Ja jos tällä "Jumalalla" on jotain sanottavaa, niin tulkoot pelle itse sanomaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tällä "Jumalalla" on jotain sanottavaa, niin tulkoot pelle itse sanomaan!

        Kyllä Jumala on olemassa ihan oikeasti. Se on sitten sinun tappiosi, kun joudut tuliseen paikkaan, Helvettiin kuoleman jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jumala on olemassa ihan oikeasti. Se on sitten sinun tappiosi, kun joudut tuliseen paikkaan, Helvettiin kuoleman jälkeen.

        No ei ole olemassa, enkä Joudu muutakuin maan alle mätäneen. Hassuja tarinoita ne vaan ovat. Ihmisellä on aina ollut hyvä Mielikuvitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tällä "Jumalalla" on jotain sanottavaa, niin tulkoot pelle itse sanomaan!

        Joo.ajavat miten sattuu.no ehkä luulevat ettei liikennemerkit heitä koske.no eipä tietenkään kun jumala suojelee.antinkankaan koulussa ja päiväkodissa vähän outoa sakkia.jumala armahtaa lestoja.eikös tämäkin pulju ole lestavetoinen eli ei ihmekkään moinen toiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän pilkkaa Jumalaa. Maan ja Taivaan luojaa.

        Kukaan normaali ihminen ei usko jumalaan.ne jotka muka uskovat ovat aivopestyjä ja tietenkin lestoja.eivät raukat osaa ajatella kun lahko päättää.raahessa näitä paljon ja sääliksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jumala on olemassa ihan oikeasti. Se on sitten sinun tappiosi, kun joudut tuliseen paikkaan, Helvettiin kuoleman jälkeen.

        Vai on jumala olemassa.oletko nähnyt jumalaa tai jotain jeesusta.et ole.no usko mihin uskot saatanan ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos tällä "Jumalalla" on jotain sanottavaa, niin tulkoot pelle itse sanomaan!

        Jumala on yt neuvottelussa.vähentävät sakkia ja muuta.opetuslapsia ei ole enään kun ne ovat lakossa.


    • Anonyymi

      Helpompaa olla välittämättä.

    • Anonyymi

      Jos ei ketään näy niin tarviiko noudattaa stop merkkiä?

      • Anonyymi

        Mene autokouluun.stop merkkiä pitää aina noudattaa vaikkei ketään näkyisikään.ei ne merkit siinä koristeena ole.kolmio on sitten toinen asia eli ei tarvitse välttämättä pysähtyä jos ketään ei näy menevän mutta väistmisvelvollisuus siinäkin on.autokouluun heti koulun väki.sitä on niin tärkee olevinaan ja puhelin ajon aikana pitää korvalla olla oli mikä oli.


    • Anonyymi

      Jos et tajua stoppia, pitääkö mun? Nään Start!!

    • Anonyymi

      Jos stop on stop, mutta kukaan ei näe niin onko stoppia enää laisinkaan stoppina? Yt.Stup

      • Anonyymi

        Kyllä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on.

        Jeesus tulee lestat ja käskekääpä jeesus kahville kera viinerin homeisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus tulee lestat ja käskekääpä jeesus kahville kera viinerin homeisen.

        Käskekää se jeesus minunkin tykö, vedän turpaan, kalsarit vedän korviin ja upotan avantoon.


    • Anonyymi

      Kun se on joku SEPPÄ laittanu topin niin sillon loppuu

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe