Mistähän johtuu, että STOP merkkiä eivät ihmiset noudata, kun lähtevät kyseisten koulujen pihoista. Molempien läheisyydessä olen huomannut, että Yksikään henkilö ei noudata merkkiä? Antinkankaan koulun pihastakin olen nähnyt kun lapsien vanhempia ja opettajiakin lähtevät pihasta, eivätkä noudat merkkiä. Useimmilla myös puhelimet korvassa ja vilkutkin jää Käyttämättä, niin eikait siinä STOP merkkiäkään välitetä noudattaa. Nämä terveiset tulevat menemään myös kouluille sähköpostina, kyllä niillä. Tämä nyt kyllä pätee muihinkin STOP merkkeihin muualla, mutta turvallisuuden takia pitäisi nyt edes koulujen läheisyydessä noudattaa! Opettajatkin ja vanhemmat lapsille muistuttelee turvallisuudesta ja säännöistä, mutta eivät viitsi itse niitä noudattaa???
STOP merkit Antinkankaan ja saloisten koulun piha?
22
554
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän todella järkevää ja asiallista oli käyty vastaaman asialliseen aiheeseen, kun poistettu kommentti samantien...ilmeisesti joka asiaa pitää morkata ja tehdä pilaa..
- Anonyymi
Kiitä jumalaasi aasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitä jumalaasi aasi.
Jumala? Mikä se on? Hahmo Taru sormusten herrasta tai vastaavasta satukirjasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala? Mikä se on? Hahmo Taru sormusten herrasta tai vastaavasta satukirjasta?
Älähän pilkkaa Jumalaa. Maan ja Taivaan luojaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut pilkkaa, "maan ja taivaan luojaa" joopajoo, ei jaksa tuollaisia tarinoita. Tarinoitahan ne vaan ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos tällä "Jumalalla" on jotain sanottavaa, niin tulkoot pelle itse sanomaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos tällä "Jumalalla" on jotain sanottavaa, niin tulkoot pelle itse sanomaan!
Kyllä Jumala on olemassa ihan oikeasti. Se on sitten sinun tappiosi, kun joudut tuliseen paikkaan, Helvettiin kuoleman jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Jumala on olemassa ihan oikeasti. Se on sitten sinun tappiosi, kun joudut tuliseen paikkaan, Helvettiin kuoleman jälkeen.
No ei ole olemassa, enkä Joudu muutakuin maan alle mätäneen. Hassuja tarinoita ne vaan ovat. Ihmisellä on aina ollut hyvä Mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.ajavat miten sattuu.no ehkä luulevat ettei liikennemerkit heitä koske.no eipä tietenkään kun jumala suojelee.antinkankaan koulussa ja päiväkodissa vähän outoa sakkia.jumala armahtaa lestoja.eikös tämäkin pulju ole lestavetoinen eli ei ihmekkään moinen toiminta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan normaali ihminen ei usko jumalaan.ne jotka muka uskovat ovat aivopestyjä ja tietenkin lestoja.eivät raukat osaa ajatella kun lahko päättää.raahessa näitä paljon ja sääliksi käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on jumala olemassa.oletko nähnyt jumalaa tai jotain jeesusta.et ole.no usko mihin uskot saatanan ääliö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on yt neuvottelussa.vähentävät sakkia ja muuta.opetuslapsia ei ole enään kun ne ovat lakossa.
- Anonyymi
Helpompaa olla välittämättä.
- Anonyymi
Jos ei ketään näy niin tarviiko noudattaa stop merkkiä?
- Anonyymi
Mene autokouluun.stop merkkiä pitää aina noudattaa vaikkei ketään näkyisikään.ei ne merkit siinä koristeena ole.kolmio on sitten toinen asia eli ei tarvitse välttämättä pysähtyä jos ketään ei näy menevän mutta väistmisvelvollisuus siinäkin on.autokouluun heti koulun väki.sitä on niin tärkee olevinaan ja puhelin ajon aikana pitää korvalla olla oli mikä oli.
- Anonyymi
Jos et tajua stoppia, pitääkö mun? Nään Start!!
- Anonyymi
Jos stop on stop, mutta kukaan ei näe niin onko stoppia enää laisinkaan stoppina? Yt.Stup
- Anonyymi
Kyllä se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on.
Jeesus tulee lestat ja käskekääpä jeesus kahville kera viinerin homeisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tulee lestat ja käskekääpä jeesus kahville kera viinerin homeisen.
Käskekää se jeesus minunkin tykö, vedän turpaan, kalsarit vedän korviin ja upotan avantoon.
- Anonyymi
Kun se on joku SEPPÄ laittanu topin niin sillon loppuu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983