Klarna firmasta joka on välissä mahdollisesti välittämässä maksuja, firma pyytää henkilötunnusta! se leviää tuon firman kautta maailmalle ja et saa koskaan pois. Sitä on todella helppo käyttää hyväksi.
Pitää hälytyskellojen soida ja jos nettimaksamisessa pyydetään henkilötunnus
Varoitus klarnasta! älä missään nimessä anna henkilötunnusta se leviää ulkomaille
2
1089
Vastaukset
- Anonyymi
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/fi-fi/privacy#1
Tuolta kun lähette lukemaan ajatuksella jokaisen kohdan niin niin näkyy että on hirveä firma ja henkilötunnus leveää maailmalle jota ei saa koskaan enää pois. - Anonyymi
Ei kukaan pakota käyttämään Klarnaa. Verkkokauppa tietysti pyrkii suojaamaan itseään Klanan avustuksella erilaisilta huijareilta ja huonoilta tappioita aiheuttavilta asiakkailta. Heitä Suomessakin riittää.
Jos maksu ei onnistu suoraan tililtä ilman Klarnaa, niin sitten pitää vaan ostaa muualta. Turha edes antaa palautetta verkkokaupalle. He kyllä tietävät tasan tarkkaan mitä tekevät ja miksi. Hinnat voidaan pitää hiukan kilpailjoita alempina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471866- 961849
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si13979Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46902
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39885