Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaikenlaisia

Anonyymi-ap

Ilkeä perhe kohtaa elämän kasvot. Elämä tasaa tilit.
Ihmiset ovat lähteneet ympäriltä, sairaus nosti tien pystyyn eikä auttajaa ole.
Kyllä kannatti vahingoittaa lähimmäisiä.
Nytkö vasta auttaa kirkossa hyppääminen, , kun on tilinpäätöksen aika?
Kukaan ei tule avuksi, kaikki katoaa.

123

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahat teot tulee bumerangina takaisin.
      Kukaan ei kykene hoitamaan asioita, sisäiset ristiriidat repivät.
      Sijoituspaikkaa mietitään jo.
      Kovat on laulujen lunnaat.

      • Anonyymi

        Voisko joku vähän valaista,mitkä pahat teot tulevat takaisin?!


      • Anonyymi

        Miettikäähän ihan rauhassa sijoituspaikkaa. Valtuuksia teillä ei siihen riitä kuitenkaan.Kauanko ihmiset vatvoo,toisten asioita jotka ei heille kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikäähän ihan rauhassa sijoituspaikkaa. Valtuuksia teillä ei siihen riitä kuitenkaan.Kauanko ihmiset vatvoo,toisten asioita jotka ei heille kuulu.

        Valvokaa luvatta toisten asioista julkisesti Porissa on muita toimia,jos muiden asiat vaivaa ja kantakaa toisten kuormia,ettei muiden tarvitse miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikäähän ihan rauhassa sijoituspaikkaa. Valtuuksia teillä ei siihen riitä kuitenkaan.Kauanko ihmiset vatvoo,toisten asioita jotka ei heille kuulu.

        Perinteinen porilainen tapa.
        Anna samalla mitalla takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko joku vähän valaista,mitkä pahat teot tulevat takaisin?!

        Ei täällä mitään valaista. Mene lamppukauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko joku vähän valaista,mitkä pahat teot tulevat takaisin?!

        Paha ruoka tulee samaa reittiä takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha ruoka tulee samaa reittiä takaisin

        Samoin kuin Sorbus. Maku on ihan sama oli se sitten menossa alas tai tulossa ylös.


      • Anonyymi

        Kyllä nyt alkaa bumerangi.jatkuu niin kauan kunnes alkupää lopettaa.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­y­­m­­­f­­o­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18081056v

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kun ihminen on siinä tilassa, ettei pysty tekemään itse mitään minkään asian eteen, ei peseytymään, ei laittamaan ruokaa, ei pääse pelkotiloiltaan kauppaan, ei ole ystäviä, ei pysty huolehtimaan omista eikä perheen asioista, perhe on riitaantunut sisäisesti, on väistämätön edessä.
      Kyllä hän sen tietää, mutta sen myöntäminen itselle on vaikeaa. Elämä on pystyssä, kun ei suostu uskomaan mitään.

      • Anonyymi

        Oih,se on niin rankkaa kun ei pääse enää mamman herkkupatojen ääreen.Vain mä saan niistä nauttia.


    • Anonyymi

      Testi on yksinkertainen. . Jätetään ihminen yksin kotiin muuamaksi päiväksi. Kukaan ei käy auttamassa.
      Jos ja kun ei poistu kotoaan, ei syö, ei hae ruokaa itselleen, ei peseydy, asioita ei kukaan hoida, ei ole vaihtoehtoja.
      Hoitolaitos on edessä. 🐔

      • Anonyymi

        Viimeks ku tulin kotia,odotti mua valmis ruoka anjovislaatikko ja salaatti pöydäs.Hyvä tuoksu tuli jo lähikadulle asti,tiskikone hyrräsi ja joulumusiikki soi.


    • Anonyymi

      Se on karma, oma pahuus lyö kasvoille, tulee bumerangina ennemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Maistakaapas nyt pian omaa lääkettä,mäkin sain aikoinaan sellasta vanhimman isosiskoni toimesta. Muistan hyvin ajat,kun siskoni teki itse,tai laittoi eräänkin mapinheittelijän manipulointi nimellä tekemään. Tämä mapinheittelijä ei ollut koskaan edes mua nähnyt.Ei tiennyt mitään elämästämme,uskoi vaan sokeasti siskoni-narsistin ykspuolisia juttuja ja toimi sen mukaan. Toinenkin siskoni sai osakseen perättömyyksiä.Nyt tämä vanhin sisko on manipuloinnillaan saanut nuoremman siskon mukaansa,huume ja rikoskoukkuun.Yhessä sitten sairastuivat huumepsykoosiin.Vanhin sisko todettu kakssuuntanen mielialahäiriö.Ja nyt molemmat ruikuttaa omaa surkeuttaan,ja kääntää asiat päälaelleen.Ovat niin huonossa jamassa,eivät osaa apua hakea ja laittaa elämäänsä järjestykseen. Vaan ottivat perheenjäsenet kiusan ja vainon kohteeksi,sitä on nyt jatkunut 8 vuotta.
        Ovat niin sekaisin etteivät enää edes kuule,eivätkä usko mitä sanoin heille aikoinaan,nyt riittää.jätä rauhaan.Emme tule enää koskaan olemaan tekemisissä.Roikkuvat kuin iilimadot,eivätkä osaa pysyä omassa surkeassa elämässä.
        Vaikka itse valitsivat ton polkunsa,mitä ovat kulkeneet .Ei jää tieto korvien väliin,mitä tarkottaa ei en enää halua olla tekemissä.Se on sillä lailla aineet sekottanu viimesetkin rippeet heidän aivoista.Tietää kyllä että veljenä en anna anteeks.mutta kovasti sotkee äitinsäkki mukaan,kääntää vihansa hänen niskaan.Eihän kukaan selväjärkinen rupea omien valintojensa,ja perheen hylkäämisen jälkeen kiusaa ja vainoa tekemää sukulaisille,jotka itse halusivat jättää kun huumemaailma vei mukanaan ja oli tärkeämpää,kuin rakkaus ja turvallisuus oman ydinperheensä kotona.Aika vajakki täytyy olla,kun 8 vuotta hilluu kimpussa pahat mielessä.Valinnat on tehty,nyt on opeteltava niiden kans olemaan ja elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maistakaapas nyt pian omaa lääkettä,mäkin sain aikoinaan sellasta vanhimman isosiskoni toimesta. Muistan hyvin ajat,kun siskoni teki itse,tai laittoi eräänkin mapinheittelijän manipulointi nimellä tekemään. Tämä mapinheittelijä ei ollut koskaan edes mua nähnyt.Ei tiennyt mitään elämästämme,uskoi vaan sokeasti siskoni-narsistin ykspuolisia juttuja ja toimi sen mukaan. Toinenkin siskoni sai osakseen perättömyyksiä.Nyt tämä vanhin sisko on manipuloinnillaan saanut nuoremman siskon mukaansa,huume ja rikoskoukkuun.Yhessä sitten sairastuivat huumepsykoosiin.Vanhin sisko todettu kakssuuntanen mielialahäiriö.Ja nyt molemmat ruikuttaa omaa surkeuttaan,ja kääntää asiat päälaelleen.Ovat niin huonossa jamassa,eivät osaa apua hakea ja laittaa elämäänsä järjestykseen. Vaan ottivat perheenjäsenet kiusan ja vainon kohteeksi,sitä on nyt jatkunut 8 vuotta.
        Ovat niin sekaisin etteivät enää edes kuule,eivätkä usko mitä sanoin heille aikoinaan,nyt riittää.jätä rauhaan.Emme tule enää koskaan olemaan tekemisissä.Roikkuvat kuin iilimadot,eivätkä osaa pysyä omassa surkeassa elämässä.
        Vaikka itse valitsivat ton polkunsa,mitä ovat kulkeneet .Ei jää tieto korvien väliin,mitä tarkottaa ei en enää halua olla tekemissä.Se on sillä lailla aineet sekottanu viimesetkin rippeet heidän aivoista.Tietää kyllä että veljenä en anna anteeks.mutta kovasti sotkee äitinsäkki mukaan,kääntää vihansa hänen niskaan.Eihän kukaan selväjärkinen rupea omien valintojensa,ja perheen hylkäämisen jälkeen kiusaa ja vainoa tekemää sukulaisille,jotka itse halusivat jättää kun huumemaailma vei mukanaan ja oli tärkeämpää,kuin rakkaus ja turvallisuus oman ydinperheensä kotona.Aika vajakki täytyy olla,kun 8 vuotta hilluu kimpussa pahat mielessä.Valinnat on tehty,nyt on opeteltava niiden kans olemaan ja elämään.

        Takas töihin mennes odottaa mun soiton tulos.voipi olla et mun toinen tekele ennättää ekaks. Veli Asiala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takas töihin mennes odottaa mun soiton tulos.voipi olla et mun toinen tekele ennättää ekaks. Veli Asiala.

        Siinä voi sitte miettiä,et kuka teki mitä kelle aikoinaa, nyt se kolahtaa takasi.ja jatkos joka kerta uudestaa ku hyppii silmille.


    • Anonyymi

      Aamu on koittanut. Kukkokiekuu. Herätkää vartiotorni kaatuu.

      • Anonyymi

        Oikeistohallituksen ministerit Orpo ja Purra on ratkaissut nämäkin ongelmat laittamalla ongelmalliset töihin. Työ vapauttaa.


      • Anonyymi

        Kuk-ko


      • Anonyymi

        Jeesusko pelastaisi ihmispirun, pillerisaatanan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesusko pelastaisi ihmispirun, pillerisaatanan?

        No ei pelasta ainakaan narkkarisisaruksia,se on varma.


    • Anonyymi

      Mitä jos ei kykene? Kunhan nukkuu ja on muiden passattavana?

      • Anonyymi

        Kuten moneen kertaan sanottu, oikeisto puolueet leikkasivat tulonsiirtona köyhiltä rikkaille, jos työ ei maita köyhille, niin voi voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten moneen kertaan sanottu, oikeisto puolueet leikkasivat tulonsiirtona köyhiltä rikkaille, jos työ ei maita köyhille, niin voi voi.

        Porilainen lamppukauppa pitänyt loppuunmyyntiä jo 25v, koskahan viranomaistaho puuttuu tuohon valheelliseen mainontaan, Sukarin Topi sai tollasesta sanktioita.

        Ja ap on Jori joka kirjoitti aiemmin kirkkohuorasta, päässyt vaihteeksi suljetulta mutta on jo Jouluksi takaisin sairaalan lihapatojen ääressä.


    • Anonyymi

      Eipäs satuilla. Täällä on paikalliset pillerihörhöt ja huumepsykootikot päiväraporteillaan.
      Ne esiintyy toisten nimillä, on täällä kirjoittanut Elvis Presleykin, ja yksi kirjoittaja paljastui CIAn agentiksi.
      Bin Laden kävi myös täällä.

    • Anonyymi

      Ilkeä perse johtaa virastoa :D

      • Anonyymi

        Eikös se ole vapailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole vapailla.

        Tarkoitin sanoa virkavirheillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sanoa virkavirheillä.

        Eikun virkavapailla.


    • Anonyymi

      Se on laitonta.

      • Anonyymi

        Kyllä se on laitonta.


    • Anonyymi

      Jaahas,kysyn mä vaan.Mitäs ilkeää siinä on perheellä,jotka ei huoli takaisin sisaruksia ! Jotka hylkäsivät äitinsä ja veljensä,sen takia jotta lähtivät väärille teille ja väärään seuraan.siitä sais pitkän listan mitä he tekivät,,,varasti perheen rahat,valehteli,karkasi,jätti heitteille,teki ilkivaltaa omaisuudelle,puhuivat paskaa,käyttivät huumeita,vainoavat,kiristivät,lähetti omat huumevelkojat kimppuun ja vaikka mitä muuta.heitä kohtaan on turvakielto pysyvä,samoin muita sukulaisia.asia on käsitelty,surutyö tehty,irti päästetty ja päästy irti,ja päätetty takasin ei ole tulemista.on myös päätetty,ettei enää mikään kiusantekokaan haittaa, millään ette pysty enää horjuttaa meitä.emme välitä enää,emme rakasta.
      Suosittelen samaa teillekkin, käsitelkää asiat pois,ja jatkakaa elämäänne ilman meitä! Muistakaa te teitte aikoinaan päätöksen ja te lähditte.Te hylkäsitte.se oli teidän oma valinta,Huom. Teidän.Ei meidän.Ihan sama mitä teette,tai kuinka elätte elämäänne,ei kiinnosta,ei haittaa.juudaksia ei tarvita. Mä oon nyt 20v mies ,ja mun isosiskot 26 ja 28v. Joiden kanssa välit katkennut jo miltei 8vuotta sitten.ja pysyvät poikki ikuisesti.perheelle ei tehdä tuollaisia juttuja. Ja kätyreille tiedoks myös,jotta narsistit osaa jauhaa paskaa,ja puhua omaan pussiin.vain heikkoluonteiset uskoo ykspuolisia puheita.kun eivät muutakaan tiedä meidän elämästä.mä oon nähnyt siskojeni kakssuuntasen mielialahäiriön,huumepsykoosit ja narsisti käytöksen.kaikki heidän aiheuttamat pahat teot meitä kohtaan.Sekä pahat puheet.Se on ohi nyt,ja ollut jo 8 vuotta.ja tuleekin olemaan ohi koko lopun ikääni.
      Enkä aio käydä enää tääläkään mitään puhekauppaa
      Jatkossa. Veli ei mikään vässykkä eikä tossukka,jota pystyisi manipuloimaan sisarusten ja suvun toimesta!
      Veli jolla on hyvä äiti, turvallinen,ja läsnäoleva äiti. Äiti joka auttaa ja tukee ja rakastaa.

      • Anonyymi

        Kaksi kynttilää-jari sillanpää
        Joulu lapsuuden-janne tulkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kynttilää-jari sillanpää
        Joulu lapsuuden-janne tulkki

        Piparkakkutalon tontut-janne tulkki
        Risteysasema- matti esko


      • Anonyymi

        Hihihi.


      • Anonyymi

        Äiti on mielialalääkkeiden orjuuttama, eikä ole enää tässä maailmassa läsnä, viuhtoo menemään ja kiekuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti on mielialalääkkeiden orjuuttama, eikä ole enää tässä maailmassa läsnä, viuhtoo menemään ja kiekuu.

        No mitä sitten mielenterveytensä menettäneen kuuluisi mielestäsi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten mielenterveytensä menettäneen kuuluisi mielestäsi tehdä.

        Olisiko oikea kysymys että mitä pitäisi jättää tekemättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko oikea kysymys että mitä pitäisi jättää tekemättä?

        Jättää ne mielialalääkkeet ottamatta niin pääsisi ehkä takaisin huumeettomaan elämään, ainakin lähemmäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihihi.

        Hihihi sanoo aineissa elävä.kun ei muuta osaa tehdä eikä sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti on mielialalääkkeiden orjuuttama, eikä ole enää tässä maailmassa läsnä, viuhtoo menemään ja kiekuu.

        Ompa ikävää et sun äitillä kävi noin.Otan osaa, varmaan kova paikka olla ilman äitiä.Mun äiti onneks on päästään kunnossa,eikä ollenkaan mielialalääkkeiden orjana koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti on mielialalääkkeiden orjuuttama, eikä ole enää tässä maailmassa läsnä, viuhtoo menemään ja kiekuu.

        Mun äiti ainaki istuu pyörätuolis jo kahdeksatta vuotta,eikä viuhdo menemään.Kotona keittelee ruokaa ja hoitelee puhelimella virka-asioita,kun ei oo mitään mielialalääkkeitäkään käytössä,kun pää on terve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihihi.

        Rakotulkki..höhöhö


    • Anonyymi

      Kun haluaa tehdä vääriä asioita niin tulos on sen mukainen.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä kysy vaikka virastosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä kysy vaikka virastosta.

        Voi olla että kohta sielä virastos raikaa hoosianna,daavidin poika.kyll se virkaihmisel pitää olla jonkinlainen rääpy ja roti vapaa-ajallakin,niikun töissäkin.Ellei opita vaan jatketaan samaa menoa, kantautuu isompiin korviin hoosianna,tehostettuna toisen paikkakunnan virkaihmisiltä.kiitetty olkoon he.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä kysy vaikka virastosta.

        Eräskin virasto oli sanonut toisen viraston työntekijälle,jotta lausuntopäätös vaan tulee hälle.ja sitten oli valehdellut esimiehelleen ettei ole kuullutkaan. Nooh...jatkuuko vai loppuuko. Muitakin mukana tietämässä.


      • Anonyymi

        Kun ei jätetty rauhaan,saavat parhaat kaverit jotka meni perheen edelle aina maistaa nyt isosiskon omaa tuotetta,veljensä toimittamana.ja jos ei kerrasta maistu,saavat lisää uudestaan ja useammin.haluuko kaverit maistella useamminkin. T.jouluglögi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että kohta sielä virastos raikaa hoosianna,daavidin poika.kyll se virkaihmisel pitää olla jonkinlainen rääpy ja roti vapaa-ajallakin,niikun töissäkin.Ellei opita vaan jatketaan samaa menoa, kantautuu isompiin korviin hoosianna,tehostettuna toisen paikkakunnan virkaihmisiltä.kiitetty olkoon he.

        Hei juudas kohta pompitaan isompiin mäkiin.
        Hetken kestää elämä,sekin synkkä ja ikävä.hei juudas ekan satsin jälkeen luvassa isompii mäkiä.alkaa jatkossa aueta isompia mäkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei jätetty rauhaan,saavat parhaat kaverit jotka meni perheen edelle aina maistaa nyt isosiskon omaa tuotetta,veljensä toimittamana.ja jos ei kerrasta maistu,saavat lisää uudestaan ja useammin.haluuko kaverit maistella useamminkin. T.jouluglögi

        Joka kerta ku hälytin laukeaa,tai jotai muuta,niin saavat kaikki samat ihmiset uudestaan huolta.ja lisäks aina yks uus henkilö huolta. Yölintuki laulaa sitä saa mitä tilaa.
        20vuotta.


    • Anonyymi

      Kel-lo.

      • Anonyymi

        J,M........K-EL-LO


    • Anonyymi

      Meiltä ainaki on käyty kirkossa jo silloinkin,ennenkö mun isosiskot rupes narkkaamaan ja hylkäsi sen myötä perheensä!

    • Anonyymi

      Onko täällä kaikilla mielenterveydessä vikaa? Aihe kun ei pysy ollenkaan samana vaan vastaillaan kuin puhe olisi juuri kirjoittajasta.

      • Anonyymi

        Kirjoittajasta se puhe juuri onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittajasta se puhe juuri onkin.

        Eipäs kun puhujasta.


    • Anonyymi

      kikkeli

    • Anonyymi

      Väsyttää kun on rehkinyt koko viikon.
      Maanantaina pesin pesukoneellisen astioita, ja eilen pesin kädet.
      Nyt toivun pikkuhiljaa rasitusvammoista.

    • Anonyymi

      Häpeä on kauheeta.

      • Anonyymi

        Häpeä näyttää olevan kauheeta kirjotuksen alottelijalla.


    • Anonyymi

      Kello käy kaiken aikaa ja joka hetki menee tilanne huonommaksi.

      • Anonyymi

        Tiktak tiktak


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiktak tiktak

        Tjbjtfhuthjgnyrcvh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tjbjtfhuthjgnyrcvh

        Abcdefg...kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen.


      • Anonyymi

        Kyllä kyllä kello käy kaiken aikaa,ja joka hetki menee huonommaksi.siitä hetkestä voit päättää sinä,vain sinä että millon tämä loppuu. Haluuko kaverit vai sinä.tiktak.


    • Anonyymi

      Joulun hönkä. Äiti vetää nappia ja huutaa, isä yrittää olla hajoamatta. Lapset on hylänneet kotinsa ja vanhempansa.
      Joulu näkyy kodissa vain kun avaa television.
      Missä vika, hän kysyy, vaikka tietää.

      • Anonyymi

        Aloittajan tilanteesta en tiedä, mutta voin kertoa että pipipäinen lähisukulainen voi tuhota koko perheen.Pitäisi saada pakkohoitoon kun ei muuten tajua hakea apua eikä tunnista kaksisuuntaisen skitsovittuaivokohtaustautinsa kanssa omia tekojaan.Muulle perheelle ei jää vaihtoehtoja paitsi kipeän yksilön ulkopuolelle jättäminen,josko se toisi halua kipeälle hakea apua vaivaansa.


      • Anonyymi

        Eikös se yhden isä nakittanut tyttärensä oman tuttunsa miehen luo asumaan,samaa sänkyä nukkumaan.ikäeroa oli rutkasti,muistelen et tyttö 19v ja isän kaveri 64v.
        Mutta vieläkin tyttö on isänsä kans hyvää pataa ja tekemisiis,kun koukkuun on jäänyt nekin.sinne vaan joulua viettämään,kaikki on yhteistä.sallikoon lasten tulla minun tyköni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan tilanteesta en tiedä, mutta voin kertoa että pipipäinen lähisukulainen voi tuhota koko perheen.Pitäisi saada pakkohoitoon kun ei muuten tajua hakea apua eikä tunnista kaksisuuntaisen skitsovittuaivokohtaustautinsa kanssa omia tekojaan.Muulle perheelle ei jää vaihtoehtoja paitsi kipeän yksilön ulkopuolelle jättäminen,josko se toisi halua kipeälle hakea apua vaivaansa.

        Mitäs se sitte enään kuuluu sille muulle perheelle? Mites kipeän ihmisen asiat enää kuuluu muulle perheelle?Ja mites ihmisen saa pakkohoitoon,kun ei sillä ole päässä vikaa! Voi huoh ja vielä kerran huoh.
        Pitäskö nyt jokasen keskittyä vain omiin hoitoihinsa.
        Jokainen huolehtikoon omista asioistaan,ei toisten joista ei välitä ja joidenka kans ei oo tekemisiis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajan tilanteesta en tiedä, mutta voin kertoa että pipipäinen lähisukulainen voi tuhota koko perheen.Pitäisi saada pakkohoitoon kun ei muuten tajua hakea apua eikä tunnista kaksisuuntaisen skitsovittuaivokohtaustautinsa kanssa omia tekojaan.Muulle perheelle ei jää vaihtoehtoja paitsi kipeän yksilön ulkopuolelle jättäminen,josko se toisi halua kipeälle hakea apua vaivaansa.

        Skitsovittuaivokohtaustautinsa...hihii 🤣tua oli päivän piristys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se sitte enään kuuluu sille muulle perheelle? Mites kipeän ihmisen asiat enää kuuluu muulle perheelle?Ja mites ihmisen saa pakkohoitoon,kun ei sillä ole päässä vikaa! Voi huoh ja vielä kerran huoh.
        Pitäskö nyt jokasen keskittyä vain omiin hoitoihinsa.
        Jokainen huolehtikoon omista asioistaan,ei toisten joista ei välitä ja joidenka kans ei oo tekemisiis.

        No kun meidän tapauksessa se kipeä ihminen ei jätä meitä muita rauhaan vaan koittaa kaikin voimin tunkea meidän elämään.Ja todistettavasti hänellä on päässä vikaa.Huohota minkä huohotat, kun et meidän asiasta mitään tiedä, huoh.Pipipää voisi huolehtia vain omista asioistaan ettei tarvi tehdä rikosilmoitusta vainoamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun meidän tapauksessa se kipeä ihminen ei jätä meitä muita rauhaan vaan koittaa kaikin voimin tunkea meidän elämään.Ja todistettavasti hänellä on päässä vikaa.Huohota minkä huohotat, kun et meidän asiasta mitään tiedä, huoh.Pipipää voisi huolehtia vain omista asioistaan ettei tarvi tehdä rikosilmoitusta vainoamisesta.

        Tehkää äkkiä rikosilmoitus vainoamisesta! Katotaa sitte kuinka käy.viranomaisethan jo tietää kipeän ihmiset sairaudet ja sen ettei se pääse edes liikkumaan pois kotoaan.niin miten muka se pystyy vainoamaan. Eikö vainoamista ole kyttääminen seuraaminen ja yhteyden ottaminen jne.ja mitä se kertoo poliisille kun on turvakielto näiden ihmisten takia.kukahan se täs vainoaa ja ketä.ja hei soitelkaa vaan vaikka mihkä tahansa virastoihin vaikka poliisi,kela,sossu,tk,sairaala ihan mikä vain.ei auta niissä järjestelmissä on kissankokoosin kirjaimin tieto nimillä keiden takia turvakielto on.ja niissä lukee vielä perustelut.et mikäköhän täs on vainoamista.ihmiset jotka elää omaa elämää omassa kodissa,pitämättä mitään yhteyttä niihin keihin ei halua.vai ihmiset jotka ei usko ja ramppaavat toisten kotona ilkivaltaa tehden ja kirjottelee nettiin aloitusjuttuja,soittelee ja haukkuu ympäri kyliä ja käy kyttäämässä ja vainoamassa.kertokaapa mulle et jos ihminen on kipeä esim pyörätuolissa ja liikuntakyvytön vaikka niin miten se pääsee edes vainoamaan,ja kiusaamaan kun ei edes haluu olla missää tekemisis.ja jos ihminen on esim pyörätuolis,ei se tarkoita sitä et olis pääs jotai vikaa. Kun hänen papereis ei lue mitää semmosta.vaan jokases lääkärinlausunnos lukee jotta pää on terve ja toimii.eikä ole sillä saralla mitään ongelmia.vai oletteko kenties saanut jotain toista koskevaa postia.ettekä jaksa uskoa että mitä itse teitte eräälle nuorelle,hän nyt antaa takasin samalla mitalla jokasesta vainoamisesta.ja ihan tiedoks vaan,tehkää ihan mitä lystäätte,ei ne mihinkään johda.eikä haittaa yhtään tippaa.se riittää et viranomaiset näkee teidän papereista psykoosit,huumeet,kakssuuntaset mielialahäiriöt,ja muut jutut.eikö tää jutun alotuskin jo kerro kenes täs vikaa on.sillä eihän kukaan täysjärkinen roiku kenenkään peräs 8 vuotta kenen kans välit on poikki.eihän kukaa tee tällästä vainoa ja kiusaa jos hänen elämänsä olis kunnossa.nyt syytätte ihan väärää ihmistä.eikö mene vieläkään sinne hilkun alle.kipeät ja liikuntakyvyttömät eivät liiku,eivätkä vainoa. Muistakaa tämä välirikko oli teidän tekoja,teidän ongelma ja te nyt kannatte sitä koko elämänne tunnollanne.ei auta mitkään vainot ja kiusat. Ei yhtään mikään.tilanne ei muutu ja se on teille kerrottu ihan suoraan ja poliisien kautta sen ihmisen toimesta joka teki teistä rikosilmoituksen.kauanko te roikutte vielä ihmisis kiinni,jota ette takasin koskaa saa.antakaa olla jo.ihan kuin todistus siitä jottei teidän päässä ole kaikki kunnos,ku ei uskota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää äkkiä rikosilmoitus vainoamisesta! Katotaa sitte kuinka käy.viranomaisethan jo tietää kipeän ihmiset sairaudet ja sen ettei se pääse edes liikkumaan pois kotoaan.niin miten muka se pystyy vainoamaan. Eikö vainoamista ole kyttääminen seuraaminen ja yhteyden ottaminen jne.ja mitä se kertoo poliisille kun on turvakielto näiden ihmisten takia.kukahan se täs vainoaa ja ketä.ja hei soitelkaa vaan vaikka mihkä tahansa virastoihin vaikka poliisi,kela,sossu,tk,sairaala ihan mikä vain.ei auta niissä järjestelmissä on kissankokoosin kirjaimin tieto nimillä keiden takia turvakielto on.ja niissä lukee vielä perustelut.et mikäköhän täs on vainoamista.ihmiset jotka elää omaa elämää omassa kodissa,pitämättä mitään yhteyttä niihin keihin ei halua.vai ihmiset jotka ei usko ja ramppaavat toisten kotona ilkivaltaa tehden ja kirjottelee nettiin aloitusjuttuja,soittelee ja haukkuu ympäri kyliä ja käy kyttäämässä ja vainoamassa.kertokaapa mulle et jos ihminen on kipeä esim pyörätuolissa ja liikuntakyvytön vaikka niin miten se pääsee edes vainoamaan,ja kiusaamaan kun ei edes haluu olla missää tekemisis.ja jos ihminen on esim pyörätuolis,ei se tarkoita sitä et olis pääs jotai vikaa. Kun hänen papereis ei lue mitää semmosta.vaan jokases lääkärinlausunnos lukee jotta pää on terve ja toimii.eikä ole sillä saralla mitään ongelmia.vai oletteko kenties saanut jotain toista koskevaa postia.ettekä jaksa uskoa että mitä itse teitte eräälle nuorelle,hän nyt antaa takasin samalla mitalla jokasesta vainoamisesta.ja ihan tiedoks vaan,tehkää ihan mitä lystäätte,ei ne mihinkään johda.eikä haittaa yhtään tippaa.se riittää et viranomaiset näkee teidän papereista psykoosit,huumeet,kakssuuntaset mielialahäiriöt,ja muut jutut.eikö tää jutun alotuskin jo kerro kenes täs vikaa on.sillä eihän kukaan täysjärkinen roiku kenenkään peräs 8 vuotta kenen kans välit on poikki.eihän kukaa tee tällästä vainoa ja kiusaa jos hänen elämänsä olis kunnossa.nyt syytätte ihan väärää ihmistä.eikö mene vieläkään sinne hilkun alle.kipeät ja liikuntakyvyttömät eivät liiku,eivätkä vainoa. Muistakaa tämä välirikko oli teidän tekoja,teidän ongelma ja te nyt kannatte sitä koko elämänne tunnollanne.ei auta mitkään vainot ja kiusat. Ei yhtään mikään.tilanne ei muutu ja se on teille kerrottu ihan suoraan ja poliisien kautta sen ihmisen toimesta joka teki teistä rikosilmoituksen.kauanko te roikutte vielä ihmisis kiinni,jota ette takasin koskaa saa.antakaa olla jo.ihan kuin todistus siitä jottei teidän päässä ole kaikki kunnos,ku ei uskota.

        Kenelle mahdat jaaritella vammanen.Sanoin jo ettei aloittaja ole minä eikä hän meidän tilannetta tiedä.Meillä on vaan sinunkaltanen vammanen aivoskitsopelle perheessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle mahdat jaaritella vammanen.Sanoin jo ettei aloittaja ole minä eikä hän meidän tilannetta tiedä.Meillä on vaan sinunkaltanen vammanen aivoskitsopelle perheessä.

        Eipä sunkaa äö ole nollaa suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sunkaa äö ole nollaa suurempi.

        älykkyys ösämääräkö? :)))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää äkkiä rikosilmoitus vainoamisesta! Katotaa sitte kuinka käy.viranomaisethan jo tietää kipeän ihmiset sairaudet ja sen ettei se pääse edes liikkumaan pois kotoaan.niin miten muka se pystyy vainoamaan. Eikö vainoamista ole kyttääminen seuraaminen ja yhteyden ottaminen jne.ja mitä se kertoo poliisille kun on turvakielto näiden ihmisten takia.kukahan se täs vainoaa ja ketä.ja hei soitelkaa vaan vaikka mihkä tahansa virastoihin vaikka poliisi,kela,sossu,tk,sairaala ihan mikä vain.ei auta niissä järjestelmissä on kissankokoosin kirjaimin tieto nimillä keiden takia turvakielto on.ja niissä lukee vielä perustelut.et mikäköhän täs on vainoamista.ihmiset jotka elää omaa elämää omassa kodissa,pitämättä mitään yhteyttä niihin keihin ei halua.vai ihmiset jotka ei usko ja ramppaavat toisten kotona ilkivaltaa tehden ja kirjottelee nettiin aloitusjuttuja,soittelee ja haukkuu ympäri kyliä ja käy kyttäämässä ja vainoamassa.kertokaapa mulle et jos ihminen on kipeä esim pyörätuolissa ja liikuntakyvytön vaikka niin miten se pääsee edes vainoamaan,ja kiusaamaan kun ei edes haluu olla missää tekemisis.ja jos ihminen on esim pyörätuolis,ei se tarkoita sitä et olis pääs jotai vikaa. Kun hänen papereis ei lue mitää semmosta.vaan jokases lääkärinlausunnos lukee jotta pää on terve ja toimii.eikä ole sillä saralla mitään ongelmia.vai oletteko kenties saanut jotain toista koskevaa postia.ettekä jaksa uskoa että mitä itse teitte eräälle nuorelle,hän nyt antaa takasin samalla mitalla jokasesta vainoamisesta.ja ihan tiedoks vaan,tehkää ihan mitä lystäätte,ei ne mihinkään johda.eikä haittaa yhtään tippaa.se riittää et viranomaiset näkee teidän papereista psykoosit,huumeet,kakssuuntaset mielialahäiriöt,ja muut jutut.eikö tää jutun alotuskin jo kerro kenes täs vikaa on.sillä eihän kukaan täysjärkinen roiku kenenkään peräs 8 vuotta kenen kans välit on poikki.eihän kukaa tee tällästä vainoa ja kiusaa jos hänen elämänsä olis kunnossa.nyt syytätte ihan väärää ihmistä.eikö mene vieläkään sinne hilkun alle.kipeät ja liikuntakyvyttömät eivät liiku,eivätkä vainoa. Muistakaa tämä välirikko oli teidän tekoja,teidän ongelma ja te nyt kannatte sitä koko elämänne tunnollanne.ei auta mitkään vainot ja kiusat. Ei yhtään mikään.tilanne ei muutu ja se on teille kerrottu ihan suoraan ja poliisien kautta sen ihmisen toimesta joka teki teistä rikosilmoituksen.kauanko te roikutte vielä ihmisis kiinni,jota ette takasin koskaa saa.antakaa olla jo.ihan kuin todistus siitä jottei teidän päässä ole kaikki kunnos,ku ei uskota.

        Dildo kilahti. Ota äiti lisää pillereitä, missä sun ystävät on?


      • Anonyymi

        Kaverien luona joulun hönkä,mitenköhän kauan siellä riidellään ja suku sekoo. Varmaan niin kauan jatkuu useasti,jotta heidän kaverit tietää kenet jättää rauhaan lopullisesti. Ellei usko,kaverit jatkaa riitelyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle mahdat jaaritella vammanen.Sanoin jo ettei aloittaja ole minä eikä hän meidän tilannetta tiedä.Meillä on vaan sinunkaltanen vammanen aivoskitsopelle perheessä.

        Vammanen?Ai mikäs sä sit oot? Sanoistas päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dildo kilahti. Ota äiti lisää pillereitä, missä sun ystävät on?

        Jossain varmaa kohta kilahtaa, samalla lailla ku aikoinaan siskolta veljelle,nyt toisinpäin.


      • Anonyymi

        Kovasti ne lapset vain pyrkii yhä uudestaan ja uudestaan sinne kotiinsa minkä ovat hylänneet.eivätkä vain television kautta.ehkäpä kaverien tuleva hätä auttaa ymmärtämään ja jättämään rauhaan ,ettei kaverit kärsi enempää. Missä vika,hän kysyy, vaikka tietää veljensä tasoittaa tietä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se yhden isä nakittanut tyttärensä oman tuttunsa miehen luo asumaan,samaa sänkyä nukkumaan.ikäeroa oli rutkasti,muistelen et tyttö 19v ja isän kaveri 64v.
        Mutta vieläkin tyttö on isänsä kans hyvää pataa ja tekemisiis,kun koukkuun on jäänyt nekin.sinne vaan joulua viettämään,kaikki on yhteistä.sallikoon lasten tulla minun tyköni.

        Muistelen et oon kuullut vaasas suvilahdes ainaki.


      • Anonyymi

        Tarkotin paino.virkavirheitä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen et oon kuullut vaasas suvilahdes ainaki.

        Mun sisko oli ainaki vaasas tollases tilantees.Oli kyllä tosi ikävä kattoo veljenä sitä ku sisko pilas elämänsä ja välinsä perheesen. Onneks se on nyt käsitelty et rikko perheensä omasta tahdostaan.En mistää hinnasta palaisi enää senkää aiheuttamiin helvetti tilanteisiin.
        Parempi olla ilman sitä.ja muitaki hulluja ihmisiä.sen verran kovista asioista oon selvinny, jotten enää ikinä suostu katsomaan taakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dildo kilahti. Ota äiti lisää pillereitä, missä sun ystävät on?

        Käyvät kylässä edelleen,ja ovat lisääntyneet.kiitti kysymyksestä.


    • Anonyymi

      Vedätys menossa. Joku kilahti.
      Hehee.
      Veikkaan että ennen vuodenvaihdetta viedään. Ennen joulua olisi hyvä, saisi isi ottaa jouluglögit rauhassa.

      • Anonyymi

        Onko tämä hehee tehny mitää jouluvalmisteluja? Aikaskin kuluis ja olis päiviin täytettä.Ei ois täälä aikaa hihitellä vajakkina.koitas vaikka koristella joulua-leipoa leivonnaisia tai laittaa kinkku.ei taida vissiin onnistua kun älykkyysosamäärä puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä hehee tehny mitää jouluvalmisteluja? Aikaskin kuluis ja olis päiviin täytettä.Ei ois täälä aikaa hihitellä vajakkina.koitas vaikka koristella joulua-leipoa leivonnaisia tai laittaa kinkku.ei taida vissiin onnistua kun älykkyysosamäärä puuttuu.

        Mikä ok "aikaskin"?


    • Anonyymi

      Isi on allapäin, jos ei äiteetä saada jo pian hoitoon.

      • Anonyymi

        Rouheeta vedätystä. Uppoaa kuin nakki sinappiin.
        Kohta niin kohta lähtee äitee kotoa.


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe