Olen varoitellut teitä Dacian halpuutuksista ja se näkyy katsastustilastoissa. Dacia on siellä häntäpäässä eikä syyttä. Mitäs satusedät ja punaniskat tähän sanoo. Stauffenberg oli sittenkin oikeassa. Eiks niin.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/ab3ece15-ad49-4a07-8e3e-34906516ecb8
Dacia ja katsastustilastot
17
469
Vastaukset
- Anonyymi
Listalta löytyvät lopulta vain parhaiten ja huonoimmin katsastuksessa menestyneet. Eivät suinkaan luotettavuudeltaan parhaat ja huonoimmat automallit. .... Kerrankin toetaan tuo tosi asia . Tällä palstalla ei kaikkien päähän sovi että nuo kaksi ovat eri asioita. Ranskalaisten autojen alapallot ja ohjausvarret kestää 80000-165000km ja sinne mahtuu jo pienimmät Skodat,Kia ja Hyundaikin ja joillakin merkeillä voidaan ajaa paljon pitemmällekkin noilla helyillä mutta ei se siltikään tee niistä välttämättä luotettavampaa autoa. Jos siihen joku väittää vastaan niin kansakoulu on jäänyt kesken !!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Stauffenberg oli sittenkin oikeassa. Eiks niin.....Meinaatko todella näytellä noin "viisasta.." Sinä olet valmis korjauttamaan kallista mekaniikkaa joka alkaa jo koiria n150000km paikkeilla ja maalauttaa peltiosia sieltä täältä. Siis otat 10-20 kertaa kalliimpia korjauksia jo silloin kun keskiverto Ranskalaiseen vaihdetaan alapalloja. Usko tai älä mutta tällä palstalla olet viisauden häntä päästä . VW halpuuttaa piruuttaan kalleimmat osat autossaan. no saahan niistä varmaan jäljelle jääneistä raidetangon päistä ja alapalloista tietenkin kiloromuna muutaman euron jos muistaa ottaa ne irti ennen pakkoromutusta
- Anonyymi
Stauffenberg tässä hei. Tietämykseni taso autoista alkaa siitä mihin tämän palstan taso loppuu. Minulla on vuosikymmenten kokemus autoista ja niiden tekniikasta.
- Anonyymi
Tietämykseni taso autoista alkaa ...........tarinasi ovat kyllä sellaisia että kokemuksesi voisi tulkita kuvitelmaksi
- Anonyymi
Minulla on kakkosautona pakettiauto, saksalainen kansanauto, joka on ollut odotettua paljon huonompi, palloniveliä ja raidetangonpäitä on mennyt paljon, lisäksi ruostevauriota ja huono maalaus. Lähes joka vuosi ongelmia katsastuksessa. En noteeraa kenenkään varoituksia jostakin tietystä merkistä ja teen itse omat valintani.
- Anonyymi
. En noteeraa kenenkään varoituksia jostakin tietystä merkistä ja teen itse omat valintani........ Sama täällä ja tähän tulokseen olen tullut ollessani 35v ammatissa ja nyt on tullut harrasteltua eläkkeellä vielä 5v.
- Anonyymi
En kyllä yleensä kysele keltään neuvoja auton ostoon minäkään mutta erehdyin kerran ostamaan pakettiauton MB 100 D. Siinä kerkesi minun aikana hirttää kaksikertaa vasen eturatas laakeri . Ensimmäisen kerran oli nopeus 85km/h......... mutta onneksi oli tihkusade ja asfaltti oli märkä eikä onneksi tullut vastamiehiä. hengissä selvittiin. Panin siihen käytettyä tavaraa kaikki sille puolen kun se entinen meni niin pahaksi ja sama toistui 2 vuoden jälkeen mutta onneksi kaupunki alueella. Aina sitä oppii jotain käytännön kokemusta eikä kuitenkaan tee yhtään mieli leveillä että MINÄ TIEDÄN AUTOISTA PALJON . Tuntuu jo sekin hyvältä kun on tuollaisestakin selvinnyt hengissä !
- Anonyymi
Tällä palstalla kun palloilee kaikenlaisten" mukamas" tietäjien seurassa niin sitä kohta menee joltain vahingossa vielä kysymään että............ OLETKO SINÄ KOSKAAN TAVANNUT OIKEIN VIISASTA MIESTÄ. On kyllä vuosien mittaan tuntunut kuin lukisi koko ajan kirjaa nimeltä .... Aapelin siunattu hulluus....... Ehdottaisin tämän palstan uudeksi nimeksi juuri tuota !!
- Anonyymi
Eihän Daciakaan ole mikään ongelma-auto kun ostaa sellaisen uutena ja vaihtaa uuteen ennen ensimäistä katsastusta (alle neljävuotiaana). Ei ole riesaa katsastuksessa hylkäyksistä.
- Anonyymi
Jos dacialla kerkiää ajaa yli 100000km niin takuuseen kerkiää saada uudet ja siiten taas voi ajella muutaman vuoden ilman murheita !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos dacialla kerkiää ajaa yli 100000km niin takuuseen kerkiää saada uudet ja siiten taas voi ajella muutaman vuoden ilman murheita !
100 tkm dacialla??? Pitää olla aika masokisti että viittii ajaa nuinkin paljon Dacialla. Huh huh on meitä moneen junaan 🤓
- Anonyymi
Ostin Dacian uutena ja se on läpäissyt kaksi katsastusta ilman ennakkokorjauksia. Olisihan se uusi kiva tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
100 tkm dacialla??? Pitää olla aika masokisti että viittii ajaa nuinkin paljon Dacialla. Huh huh on meitä moneen junaan 🤓
Kyllähän aika moni ajoi joku vuosi sitten ihan tyytyväisenä uudella Renaultilla ja nykyinen Dacia on sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh on meitä moneen junaan 🤓.....Mulla on Daciassa tänään 440000km ja minusta ei vieläkään riitä kuin yhteen junaan. Nuo sinun sananparret näkyy olevan Hebreaa !!!!
- Anonyymi
Olen matkustanut Dacia taksilla jonka mittarissa oli yli 800.000 km. Kuljettaja totesi, että hyvä auto ( es un buen coche.) Tämä tapahtui Gran Canarialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844