..Samia? On vielläkin velkaa 30€ ja pakoilee sen maksua jonka otti aikoinaan Suonenjoelle ollessamme baarissa!
Kysykää Samilta milloin aikoo maksaa velkansa ja älkää lainatko Samille koskaan mitään... 10v ei riitä maksuajaksi edes muutamasta kympistä!!!
Tunteeko kukaan Mikkelissä asuvaa....
31
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Varovainen maksaja
- Anonyymi
Kyllä se maksaa oota vielä pari vuotta 😁
- Anonyymi
Sami vaihtoi nimeään vuosia sitten juuri tämän velan takia.
- Anonyymi
Juu..nimen muutti ja asuu nykyään Espanjassa.
- Anonyymi
Siis oikeesti??😂😂😂vieläkö jaksat ootella että maksais joskus velkansa?😂😂😂voi sinua!ei pidä vippailla kellekkään rahojaan..tämä on hyvä muistaa!!
- Anonyymi
Oisko sul heittää pari sataa? Maksan heti pois ku saan eläkkeen. Tertsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta en jaksa odottaa +50v takaisinmaksua. Etkö voisi maksaa sossun rahoista takaosin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta en jaksa odottaa 50v takaisinmaksua. Etkö voisi maksaa sossun rahoista takaosin?
Oon jo eläkkeellä, pääsin heti 20 vuotiaana kun olin peruskoulun suorittanut.. Nähääks kohta raviksen parkissa, tumma mersu. Tertsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutta en lainaa🤟🤟
- Anonyymi
Se on nykyään poika nimeltä Päivi...
- Anonyymi
Haha rottasami 😆
- Anonyymi
En aio maksaa.
t: Sami - Anonyymi
Maksan heti kun saan tuet :)
T. Sami- Anonyymi
Joko sait tuet vai koska ja mitä tukia saat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sait tuet vai koska ja mitä tukia saat?
Tuli ja meni maksan enskuussa :D
- Anonyymi
Pidä huolta omista asioistasi! t. Sami
- Anonyymi
Pidän kyllä huolen asioistasi t. Edunvalvojasi
- Anonyymi
aikaisemmat samit ovat feikkejä minä oikea.
en oo maksamassa
t.Sami- Anonyymi
Oli mukava ilta eilen. Mites sulla, onko peba hellänä? Mulla on. 😘
- Anonyymi
Lainaatko vielä 30€ niin maksan syksyllä puolukoina pois, 4 ämpärillistä tulee heti kun sato kypsyy..
- Anonyymi
Tottakai lainaan!
- Anonyymi
Kiittämättömyys on maailman palkka
- Anonyymi
Taitaa olla aloittaja aika tiukassa paikassa kun huhuilee jossain nettipalstalla jonkun ihmeen Samin baarivelkaa mistä lie vuosien takaa :D
- Anonyymi
Sami on vieläkin kuulemma siellä baarissa :D
- Anonyymi
Sami lähti mullan alle oman käden kautta jo melkein 10v sitten, joten ei ihme jos ei ole maksanut velkaansa. Siellä se Suomenniemen hautausmaalla lepää.
- Anonyymi
Mitä kuuluu Sami? T:Metsuri
- Anonyymi
Kuka maamme kaikista Sameista ?
- Anonyymi
Sami maksoi velat. Korkoineen.
- Anonyymi
Olisiko sulla vielä vipata 20 euroa? Maksan kyllä varmasti takaisin korkojen kera. T: Sami
- Anonyymi
Kyllähän mää nyt kaimalleni aina lainaan .T. Toinen Sami
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346