Millainen venetyyppi on satatonnari?

Anonyymi-ap

Tämä on itselleni ihan uusi käsite, en ole kuullut aikaisemmin, nyt tuli vastaan.

17

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esimerkiksi minun purkkari on satatonnari. Sen nykyhinta varusteilla on noin sata tonnia euroina.

• Anonyymi

Vaimolle kerrottiin, että se maksoi satatonnia, oikeasti 350 000.

• Anonyymi

Näin juuri. Ja uusi B&G Zeus 12' vanhan 12' Vulcanin tilalle niin vaimo ei huomaa mitään. "Oooooon se siinä aina ollut, päivitin vain käyttöjärjestelmän..."

Uusista purjeista jää nalkkiin.

• Anonyymi

Veneilyssä tuskin kyse on uppoumasta.
      Moottoriveneissä weekender-luokka alkaa tuosta hinnasta.

• Anonyymi

Maanviljelijä isälläni oli tuollainen, mutta se ei kylläkään ollut vene.

• Anonyymi

Harvojen isät ovat veneitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvojen isät ovat veneitä.

Harvojen kirjoitustaitoisten isät ovat "se", useimmilla isä on "hän".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvojen kirjoitustaitoisten isät ovat "se", useimmilla isä on "hän".

Sekin vielä.

• Anonyymi

Moni julkkis on satatonnari :ovat ylittäneet ulosotossa 100.000€:n rajan.

• Anonyymi

Joidenkin julkkisnaisten kauneusleikkaukset on maksaneet yli satatonnia. Trofee-vaimojen saralla he ovat haluttuja, mutta kuukausikulut voi yllättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin julkkisnaisten kauneusleikkaukset on maksaneet yli satatonnia. Trofee-vaimojen saralla he ovat haluttuja, mutta kuukausikulut voi yllättää.

Mikä tahansa muu vaihtoehto on halvempi kuin vaimo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trofee-vaimossa on se ongelma että paklaus tahtoo halkeilla vanhemmiten. Luomuvaimo vanhenee ikään kuin arvokkaammin. Vähän kuin näppärä Jeanneu vs. Swan. Aluksi kivaa mutta käy nopeasti tylsäksi.
        Jos haluan pussailla muovia, voin ostaa ison fendarin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trofee-vaimossa on se ongelma että paklaus tahtoo halkeilla vanhemmiten. Luomuvaimo vanhenee ikään kuin arvokkaammin. Vähän kuin näppärä Jeanneu vs. Swan. Aluksi kivaa mutta käy nopeasti tylsäksi.
        Jos haluan pussailla muovia, voin ostaa ison fendarin.

Trofee-vaimoa ei pidetä vanhaksi asti, vaan ekan rypyn ilmaantuessa se laitetaan pois.

• Anonyymi

Satatonnari on vene josta on sata tonnia velkaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ilmankos aloitus on veneilypalstalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe