Tämä on itselleni ihan uusi käsite, en ole kuullut aikaisemmin, nyt tuli vastaan.
Millainen venetyyppi on satatonnari?
17
559
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkiksi minun purkkari on satatonnari. Sen nykyhinta varusteilla on noin sata tonnia euroina.
- Anonyymi
Vaimolle kerrottiin, että se maksoi satatonnia, oikeasti 350 000.
- Anonyymi
Näin juuri. Ja uusi B&G Zeus 12' vanhan 12' Vulcanin tilalle niin vaimo ei huomaa mitään. "Oooooon se siinä aina ollut, päivitin vain käyttöjärjestelmän..."
Uusista purjeista jää nalkkiin.
- Anonyymi
Veneilyssä tuskin kyse on uppoumasta.
Moottoriveneissä weekender-luokka alkaa tuosta hinnasta. - Anonyymi
Maanviljelijä isälläni oli tuollainen, mutta se ei kylläkään ollut vene.
- Anonyymi
Harvojen isät ovat veneitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvojen isät ovat veneitä.
Harvojen kirjoitustaitoisten isät ovat "se", useimmilla isä on "hän".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvojen kirjoitustaitoisten isät ovat "se", useimmilla isä on "hän".
Sekin vielä.
- Anonyymi
Moni julkkis on satatonnari :ovat ylittäneet ulosotossa 100.000€:n rajan.
- Anonyymi
Joidenkin julkkisnaisten kauneusleikkaukset on maksaneet yli satatonnia. Trofee-vaimojen saralla he ovat haluttuja, mutta kuukausikulut voi yllättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin julkkisnaisten kauneusleikkaukset on maksaneet yli satatonnia. Trofee-vaimojen saralla he ovat haluttuja, mutta kuukausikulut voi yllättää.
Mikä tahansa muu vaihtoehto on halvempi kuin vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trofee-vaimossa on se ongelma että paklaus tahtoo halkeilla vanhemmiten. Luomuvaimo vanhenee ikään kuin arvokkaammin. Vähän kuin näppärä Jeanneu vs. Swan. Aluksi kivaa mutta käy nopeasti tylsäksi.
Jos haluan pussailla muovia, voin ostaa ison fendarin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trofee-vaimossa on se ongelma että paklaus tahtoo halkeilla vanhemmiten. Luomuvaimo vanhenee ikään kuin arvokkaammin. Vähän kuin näppärä Jeanneu vs. Swan. Aluksi kivaa mutta käy nopeasti tylsäksi.
Jos haluan pussailla muovia, voin ostaa ison fendarin.Trofee-vaimoa ei pidetä vanhaksi asti, vaan ekan rypyn ilmaantuessa se laitetaan pois.
- Anonyymi
Satatonnari on vene josta on sata tonnia velkaa.
- Anonyymi
Satatonnariksi kutsutaan lehmää, joka on lypsänyt satatuhatta kiloa maitoa.
https://yle.fi/a/3-7146829- Anonyymi
Ilmankos aloitus on veneilypalstalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391