Olen muuttamassa pois vuokralta ja asunnon katsojia nyt sitten tulee.
Sain eilen soiton jossa nainen sopi asunnon näytön tyttärelleen, koska hän itse ei pääse asuntoa katsomaan. No ei siinä mitään, mutta tämä nainen ilmoitti, että tytär sitten ottaa kuvia ja videokuvaa käynnin yhteydessä. Siis ilmoitti- ei kysynyt.
Saako lain mukaan minun kotia noin vain valokuvata tai jopa videokuvata?
Ymmärrän jos vaikka käynnin yhteydessä on joku videopuhelussa läsnä ja samalla näkee kodin, mutta että jäisi tallenteita käynnistä.
Vuokra-asunnon esittelyn aikainen kuvaaminen
4
718
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Sanot vaan että kuvaus tai koko näyttö ei sovi. Ihmiset on nykyään täynnä omia oikeuksiaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18083380W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vuokranantajalla on oikeus saada näyttää asuntoa ja vuokralaisella velvollisuus järjestää mahdollisuus kohtuullisessa ajassa mutta lainsäädäntö on niin ympäripyöreää ettei siitä mitään ongelmia koidu jos venkoilee. Ei ne sinne omin päin avaimilla tule ja jos tulee kuitenkin niin se on jo vakava juttu.
Sanot vaan nätisti että tulee ilman kameraa niin aika järjestyy. Muuten on vähän muuttokiireitä.- Anonyymi
Varmuuden vuoksi kannattaa olla itse paikalla näytöissä ja kerätä kännykät laatikkoon näytön ajaksi. Jos alkaa itkemään sanoo että näyttö on ohi ja heittää ulos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2034276
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463808Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1373261Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.531647Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191558Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58341530Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251395Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271351Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1181178Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2161071