Asun kerrostalossa ja olen nyt tässä monena iltana ihmetellyt kun mun asuntoon tulee ihan saunan haju. Tässä ei ole omia saunoja vaan sauna on talossa ylhäällä
Voiks tää olla joku huumetupakan haju vai mikä.
Mistä johtuu
12
448
Vastaukset
- Anonyymi
Voi !
- Anonyymi
Oletko naapurin pikkurouvan naapuri... hänellä on joka päivä saunavuoro...
- Anonyymi
Ei taas tätä p....aa.
Jos vastaat anna asiallinen vastaus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taas tätä p....aa.
Jos vastaat anna asiallinen vastausNuapurin pikkurouvan kanssa saunoessa suapi vihtua... savolainen kansanviisaus...
- Anonyymi
Kyllä saunan tuoksu on vähän erilainen kuin jonkun huumetupakan haju käsittääkseni!
- Anonyymi
Yläkerroksessa on bordellliin rakennettu sauna.
- Anonyymi
No se on vähän sellainen saunan haju kuin joku olis vihtonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on vähän sellainen saunan haju kuin joku olis vihtonut
Vanha vihtahousu muuttanut taloon?
- Anonyymi
Lakatkaa vastaamasta tyhmiä vastauksianne
- Anonyymi
Miten sitten tyhmään kysymykseen pitää vastata?
- Anonyymi
On se. Voit tehdä ilmoituksen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418