Asun kerrostalossa ja olen nyt tässä monena iltana ihmetellyt kun mun asuntoon tulee ihan saunan haju. Tässä ei ole omia saunoja vaan sauna on talossa ylhäällä
Voiks tää olla joku huumetupakan haju vai mikä.
Mistä johtuu
24
942
Vastaukset
- Anonyymi
Voi !
- Anonyymi
Oletko naapurin pikkurouvan naapuri... hänellä on joka päivä saunavuoro...
- Anonyymi
Ei taas tätä p....aa.
Jos vastaat anna asiallinen vastaus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taas tätä p....aa.
Jos vastaat anna asiallinen vastausNuapurin pikkurouvan kanssa saunoessa suapi vihtua... savolainen kansanviisaus...
- Anonyymi00021
Oliko tämä se, joka saunottaa poliisitkin?
- Anonyymi
Kyllä saunan tuoksu on vähän erilainen kuin jonkun huumetupakan haju käsittääkseni!
- Anonyymi
Yläkerroksessa on bordellliin rakennettu sauna.
- Anonyymi
No se on vähän sellainen saunan haju kuin joku olis vihtonut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on vähän sellainen saunan haju kuin joku olis vihtonut
Vanha vihtahousu muuttanut taloon?
- Anonyymi
Lakatkaa vastaamasta tyhmiä vastauksianne
- Anonyymi
Miten sitten tyhmään kysymykseen pitää vastata?
- Anonyymi
On se. Voit tehdä ilmoituksen .
- Anonyymi
Kosteat tilat, joissa puu mätänee lämpimässä.
- Anonyymi
Kerrostaloonkin voi tehdä ns sisäsauna kunhan ilmanvaihto esim saadaan toimimaan. Eli naapurissakin voi olla sauna, mutta että vihdan tuoksu. Ei pidä tulla naapuriin.
- Anonyymi00025
Maksaa kaikkineen 7.000-10.000 kannattaako tehdä mihinkään kerrostaloon Loimaalla. Hintataso näyttää ettei kannata.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Maksaa kaikkineen 7.000-10.000 kannattaako tehdä mihinkään kerrostaloon Loimaalla. Hintataso näyttää ettei kannata.
Miten tämä liitty aloitukseen? Tarkemmin luettuani noita tarinoita niin lopulta hyvin!
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei rahallisesti kannata mutta jos asunnossa meinaa itse vielä vuosia asua ja taloyhtiön saunavuorot eivät riitä, sitä omaa saunaa voi joku himosaunoja harkita.
- Anonyymi
Voisi talonmiehelle siitä hajusta sanoa tai isännöitsijältä kysyä jos joku erikoinen haju vielä ilmenee. Onkohan talon ilmanvaihto kunnolla säädetty?
- Anonyymi
Myssyä se on!
- Anonyymi
Jos epäillään huumeita ei muuta kun poliisi paikalle ja häätö vireille, ei narkomaaneja kannata kauan katsella.
- Anonyymi
Onko nämä kaupungin vuokra-asuntojen asukkaita. Ei ihme jos huumeet haisevat.
- Anonyymi00020
Autonpolttajan kuteen ja rööki tuoksahtaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Autonpolttajan kuteen ja rööki tuoksahtaa
Tuhoa kuloavalkean tavoin kylvävä monimielenterveyspotilas kolmiloikkaaja ei jätä ketään kylmäksi. Suihkutkaan ei liiemmin ole kiinnostanut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998