Ihailen sinua, olet huipputyyppi!

Anonyymi-ap

Kohta sanon sen ääneen.

51

2131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peilin eteen sanomaan se, niin auttaa, jos on huono hetki tai jos joku on mollannut.

• Anonyymi

Hyvä vinkki sekin.

• Anonyymi

Sano vaan kohta mutta varo ettei kukaan vaan kuule.

• Anonyymi

Tottakai oikean henkilön pitää kuulla.

• Anonyymi

Miehelle vai

• Anonyymi

Ei kun naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun naiselle.

Harvassa on ne naiset, joita voi sanoa huipputyypeiksi, onko sellaisia olemassakaan, kun tarkemmin ajattelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvassa on ne naiset, joita voi sanoa huipputyypeiksi, onko sellaisia olemassakaan, kun tarkemmin ajattelee?

EI.

• Anonyymi

Mitä hänessä ihailet?

• Anonyymi

Jotain mitä hän teki.

• Anonyymi

Minkä ikäinen?

• Anonyymi

Minulle tämä ei ole, mutta hän varmasti on huipputyyppi. Tämä lienee naiselta miehelle?

• Anonyymi

❤️❤️❤️💙💙💙

• Anonyymi

Mitä minä sitten naisena tein? :)

• Anonyymi

Kerro ap?

• Anonyymi

Sinäkö olet naista esittävä mies noin perso tunnustukselle? Hilpeää jotenkin🤭

• Anonyymi

Teki jotain rohkeaa auttaakseen muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teki jotain rohkeaa auttaakseen muita.

.

niinkö? muttet silti sanonut vielkää.

• Anonyymi

Odotan sitä todella

• Anonyymi

Emma 27 Jaakko 50+

• Anonyymi

Odottelen tuota, niin voin sanoa sulle sitten samat sanat.

• Anonyymi

Klo 18.30 peilineteen.Peitin sen pyyhkeellä.
        Kaippa kuulee kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaippa kuulee kuitenkin.

Peilin edessä kuulee? Juu, varmaan. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaippa kuulee kuitenkin.

Myöhästyin 2 min.

• Anonyymi

Milloin sanot sen sitten? ❤️❤️❤️ odotan sitä todella, olen sinuun niin rakastunut.

• Anonyymi

Tuollainen sydän täällä vastaa IRL; laita käsi sydämelle, silloin sanon sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen sydän täällä vastaa IRL; laita käsi sydämelle, silloin sanon sen.

Jos tulkitsin oikein, niin pitäisi paikkaansa myös kohdallani ❤️❤️❤️. Olisi kiva saada viesti ☺️

• Anonyymi

Sama tunne yhdestä nuoremmasta m

• Anonyymi

Kun minulle miehenä on sanottu jotain tällaista niin se ob tarkoittanut:
      " Olet mahtava ja hauska tyyppi ja mukava kaveri, mut pimpsa ei kostu kun et ole tarpeeksi itsevarma kukko"

Ja kun olen itsevarma kukko niinnolen kuulemma kaikki tietävä kusipää.

• Anonyymi

Tervetuloa "mikään ei ole hyvä" -kerhoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa "mikään ei ole hyvä" -kerhoon.

Johtunee siitä että en ole vain riittävän komea geneettisesti ja menestynyt panomies.

Siten nainen olettaa että tyydyn kohtalooni tossukkana joka toimittaa virkaa naisen "varamiehenä" kunnes nainen löytää sen oikeasti tyydyttävän kumppanin. Kun en tuohon rooliin suostu niin nainen kokee etten olekaan "tarpeeksi hyvä".

Nainen siis kokee aina etten ole hänen arvoisensa tai en ole sen arvoinen että voisin ottaa paikan "könsikkäänä" siten nainen asettaa minua aina alempaan asemaan verrattuna vaikka säälittäviin exiinsä.

Naiset eivät ymmärrä miten ovat oman tuheronsa ohjaamia biologisesti ja keksivät kaikenlaista paskaa täyttääkseen oman ikuisen biologisen reikänsä sille että eivät ole myöskään itse riittävän kauniita tai nuoria sille könsikäsuroolle jonka oikeasti haluavat.

Vähän kuin joku mies joka ikuisesti itkee ettei saa sitä nuorta neitsytnaista äksyillen oman ikäisilleen lihaville yh-äideille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtunee siitä että en ole vain riittävän komea geneettisesti ja menestynyt panomies.

Siten nainen olettaa että tyydyn kohtalooni tossukkana joka toimittaa virkaa naisen "varamiehenä" kunnes nainen löytää sen oikeasti tyydyttävän kumppanin. Kun en tuohon rooliin suostu niin nainen kokee etten olekaan "tarpeeksi hyvä".

Nainen siis kokee aina etten ole hänen arvoisensa tai en ole sen arvoinen että voisin ottaa paikan "könsikkäänä" siten nainen asettaa minua aina alempaan asemaan verrattuna vaikka säälittäviin exiinsä.

Naiset eivät ymmärrä miten ovat oman tuheronsa ohjaamia biologisesti ja keksivät kaikenlaista paskaa täyttääkseen oman ikuisen biologisen reikänsä sille että eivät ole myöskään itse riittävän kauniita tai nuoria sille könsikäsuroolle jonka oikeasti haluavat.

Vähän kuin joku mies joka ikuisesti itkee ettei saa sitä nuorta neitsytnaista äksyillen oman ikäisilleen lihaville yh-äideille.

Siten tuo keksitty kaikenlainen paska on vain osoitus siitä että "en ole riittävästi" tai "koskaan oikeanlainen".

Kerran kuulin naiselta että olen kuulemma "herkkä" kun osoitin tunteita asiasta joka oikeasti syvällisesti kosketti minua.
        Sama nainen oli joskus sanonut minua tunteettomaksi.

Naiset ovat täysin turhan tuheronsa ohjaamia sosiopaatteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siten tuo keksitty kaikenlainen paska on vain osoitus siitä että "en ole riittävästi" tai "koskaan oikeanlainen".

Kerran kuulin naiselta että olen kuulemma "herkkä" kun osoitin tunteita asiasta joka oikeasti syvällisesti kosketti minua.
        Sama nainen oli joskus sanonut minua tunteettomaksi.

Naiset ovat täysin turhan tuheronsa ohjaamia sosiopaatteja.

Ja, silti sinäkin sinne turhaan tuheroon kaipaat niiiiin.. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja, silti sinäkin sinne turhaan tuheroon kaipaat niiiiin.. 😆

Niin, on se harmi kun tätä tarvetta toteuttaakseen pitäisi olla tekemisissä sosiopaattien kanssa, ilmankos elämä on vaikeaa

• Anonyymi

Kerrohan AP mistä päin nainen on? 🙂

• Anonyymi

Tää on sitten vitsi tää. Huusin peilioveen. I dont know ..

• Anonyymi

Olen vain koko ihmiskunnan uhri ja Suomen uhri,

en mitään muuta,

enkä huippu, tyyppi,

N

• Anonyymi

Kenelles meinasit swn ääneen sanoa ehkäpä hän ilahtuu ihailustasi

• Anonyymi

Tsemppiä sanomiseen.

• Anonyymi

Johan tuosta aloituksesta on pari päivää ja kirjoitti sanovansa kohta eli lienee jo sanonut.

• Anonyymi

En ole vielä päässyt sanomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä päässyt sanomaan.

Aha. Mun "kohta" ei tarkoita kahta vuorokautta 😊 ei pahalla, mietin vain, että jokaisella on oma käsitys, mitä on "kohta".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. Mun "kohta" ei tarkoita kahta vuorokautta 😊 ei pahalla, mietin vain, että jokaisella on oma käsitys, mitä on "kohta".

Pitää ensin tulla tilaisuus, en tiedä varmasti koska se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Tuolla ylempänä luki kuitenkin kellonaika näköjään eiliseltä, joten ei heti voi tajuta, mikä on se kohta, se tilaisuus sille sanomiselle. No mut sen aika tulee, kun tulee. Kiva, että tällaista yleensä tapahtuu! Itsekin sanon ystävilleni monestikin tuon, mutta en tietenkään viljele sitä ylenmääräisesti, ettei menetä merkitystään. Silloin, kun tuntuu olevan sellainen tärkeä hetki sanoa se. Hyvä sinä! 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin se tilaisuus todennäköisesti tulee? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin se tilaisuus todennäköisesti tulee? 🙂

Kohta. Niinhän se sanoi. Sivusta tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hidastempoiselle kohta voi olla vaikka vuosi.

• Anonyymi

Tästä onkin jo aikaa.

Koska joku on tämän nostanut, niin kysyn, että pääsitkö sanomaan? Jos enää olet palstalla.

• Anonyymi

Uskaltaisin lyödä jopa vetoa siitä ettei ole sanonut mitään,vedätys ja va rmasti on palsyalla

• Anonyymi

et sanonut kuitenkaan edes äänettömästi

• Anonyymi

samoin sinä siellä 🥰sanoisitkin, ees jotain.. 😊

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1661
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      183
      1254
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe