Ensilumilla kokeillaan aurausviittojen kestävyyttä ja "aurataan" puu-Juukakin mutkitellen sileäksi. On vain enää ajan kysymäs kun koiran taluttaja ei ehdi alta! Kahden mönkijän rekkarit on ylhäällä ja meno kuvattu kaiken varalta; nyt olisi viimeinen hetki jo löysätä!?
Juuan mönkijämafia!
24
923
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä pikku-Rovanperät pitää viedä Maaselkään ajelemaan ja ambulanssi perään!
Onhan se ymmärrettävää kun nänni otetaan suusta niin jo alkaa huulet pöristä!- Anonyymi
Kiepissä ei edes munaa oteta suusta.
- Anonyymi
Sori jäi kivekset jumiin kaasukahvan väliin niin vähän karkasi käsistä
- Anonyymi
Minulla ripuli roiskusi ja kiinteät ainekset tippui jarruvivun alle ja limaiset jäämät hirtti kaasun jumiin.
- Anonyymi
Se on sitten kauhujen ilta edessä! Oma valinta: tukistus vai sakko ja ajokielto?
- Anonyymi
Masokisti maanantaina Kiepissä tukistellaan kiveskarvoista.
- Anonyymi
Perjantaina Koulutiellä klo 20.20 näyttii kahdelta mönkijäpennulta jääneen kivekset yhtäaikaa kaasuvaijerin väliin kun aurausviittojen yli kiemurreltiin kuin olympialaisissa! Sai taas iltayön valvoa!
- Anonyymi
Nyt alkaa osallistujia tippumaan!
- Anonyymi
Odotan täällä jäädytysletkun kanssa voittajakaksikkoa...
- Anonyymi
Vanhantie on pitkäkatu ja joka mutka luisussa. Nelipyörä luisussa tietenkin unohtamatta peräpukama vaivaa ja alkavaa ummetusta.
- Anonyymi
Eniten aurakeppejä katkonut voittaja saa suolihuuhtelun jäädytysletkulla!
- Anonyymi
Ensin kirurginen operaation peräpukamille ja sitten jäähdytysletkun saa luotettavasti ja tiiviisti persereikään. Tiiveys ennen kaikkea.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä neuvoa nyt vielä tänään ABC munamartoilta.
- Anonyymi
Nämä kaksi mönkijäkuskia otetaan ABC:lle munamarttojen köröpolvelle neuvottaviksi!
- Anonyymi
Kusin mönkijän tankkiin sekä spermat ketjuille. Se hymyilyttää!
- Anonyymi
Risti vemputtelut kiepissä niin saat 20% alennuksen.
- Anonyymi
Milloin pitää suolihuuhtelu letku irrottaa peniksestä ettei mene liikaa vettä kiveksiin?
- Anonyymi
Kyllähän Juuan kylän poijjat vetää sokkona runkaten mönkijällä vanhantien läpi ja aurausviitan kaatamisesta lisä pojot. Performansi taiteilijan talon seinä driftataan niin läheltä että maalit karisee.
- Anonyymi
Pientareita pitkin kun kävelee niin että jalat menee eri puolilta aurausviittaa niin kutittelee mukavasti kiveksiä
- Anonyymi
Ämpäri vettä vaan silmille, niin loppuu mönkkäröinti!
- Anonyymi
Laurilantiellä ajellaan aivan oikealla farkkuautolla ja jälki on ehdonalaisen tuomion arvoista. Jos tavoitan kylältä ojanpohjalla kolunneen, niin niistän nenän ja pyyhin myös!
- Anonyymi
MISSÄ ON MEIDÄN MÖNKIJÄT !!!
- Anonyymi
Nykynuoriso on jäänyt kehitysvamma asteelle kaikki niin näitä pitää ymmärtää ja se että näitten vanhemmat on juntteja niin ei avita asiaa
- Anonyymi
Olisko yhden pennu isälle maistunut hormooni liikaa niin jääny poika kehitysvammaiseksi . Ainakin samanlaiset kiikarit on silmillä ja isänsä oli ja on naistenhakkaaja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459