Juuan mönkijämafia!

Anonyymi-ap

Ensilumilla kokeillaan aurausviittojen kestävyyttä ja "aurataan" puu-Juukakin mutkitellen sileäksi. On vain enää ajan kysymäs kun koiran taluttaja ei ehdi alta! Kahden mönkijän rekkarit on ylhäällä ja meno kuvattu kaiken varalta; nyt olisi viimeinen hetki jo löysätä!?

24

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nämä pikku-Rovanperät pitää viedä Maaselkään ajelemaan ja ambulanssi perään!
      Onhan se ymmärrettävää kun nänni otetaan suusta niin jo alkaa huulet pöristä!

• Anonyymi

Kiepissä ei edes munaa oteta suusta.

• Anonyymi

Sori jäi kivekset jumiin kaasukahvan väliin niin vähän karkasi käsistä

• Anonyymi

Minulla ripuli roiskusi ja kiinteät ainekset tippui jarruvivun alle ja limaiset jäämät hirtti kaasun jumiin.

• Anonyymi

Se on sitten kauhujen ilta edessä! Oma valinta: tukistus vai sakko ja ajokielto?

• Anonyymi

Masokisti maanantaina Kiepissä tukistellaan kiveskarvoista.

• Anonyymi

Perjantaina Koulutiellä klo 20.20 näyttii kahdelta mönkijäpennulta jääneen kivekset yhtäaikaa kaasuvaijerin väliin kun aurausviittojen yli kiemurreltiin kuin olympialaisissa! Sai taas iltayön valvoa!

• Anonyymi

Nyt alkaa osallistujia tippumaan!

• Anonyymi

Odotan täällä jäädytysletkun kanssa voittajakaksikkoa...

• Anonyymi

Vanhantie on pitkäkatu ja joka mutka luisussa. Nelipyörä luisussa tietenkin unohtamatta peräpukama vaivaa ja alkavaa ummetusta.

• Anonyymi

Eniten aurakeppejä katkonut voittaja saa suolihuuhtelun jäädytysletkulla!

• Anonyymi

Ensin kirurginen operaation peräpukamille ja sitten jäähdytysletkun saa luotettavasti ja tiiviisti persereikään. Tiiveys ennen kaikkea.

• Anonyymi

Kannattaa kysyä neuvoa nyt vielä tänään ABC munamartoilta.

• Anonyymi

Nämä kaksi mönkijäkuskia otetaan ABC:lle munamarttojen köröpolvelle neuvottaviksi!

• Anonyymi

Kusin mönkijän tankkiin sekä spermat ketjuille. Se hymyilyttää!

• Anonyymi

Risti vemputtelut kiepissä niin saat 20% alennuksen.

• Anonyymi

Milloin pitää suolihuuhtelu letku irrottaa peniksestä ettei mene liikaa vettä kiveksiin?

• Anonyymi

Kyllähän Juuan kylän poijjat vetää sokkona runkaten mönkijällä vanhantien läpi ja aurausviitan kaatamisesta lisä pojot. Performansi taiteilijan talon seinä driftataan niin läheltä että maalit karisee.

• Anonyymi

Pientareita pitkin kun kävelee niin että jalat menee eri puolilta aurausviittaa niin kutittelee mukavasti kiveksiä

• Anonyymi

Ämpäri vettä vaan silmille, niin loppuu mönkkäröinti!

• Anonyymi

Laurilantiellä ajellaan aivan oikealla farkkuautolla ja jälki on ehdonalaisen tuomion arvoista. Jos tavoitan kylältä ojanpohjalla kolunneen, niin niistän nenän ja pyyhin myös!

• Anonyymi

MISSÄ ON MEIDÄN MÖNKIJÄT !!!

• Anonyymi

Nykynuoriso on jäänyt kehitysvamma asteelle kaikki niin näitä pitää ymmärtää ja se että näitten vanhemmat on juntteja niin ei avita asiaa

• Anonyymi

Olisko yhden pennu isälle maistunut hormooni liikaa niin jääny poika kehitysvammaiseksi . Ainakin samanlaiset kiikarit on silmillä ja isänsä oli ja on naistenhakkaaja.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe