Ensilumilla kokeillaan aurausviittojen kestävyyttä ja "aurataan" puu-Juukakin mutkitellen sileäksi. On vain enää ajan kysymäs kun koiran taluttaja ei ehdi alta! Kahden mönkijän rekkarit on ylhäällä ja meno kuvattu kaiken varalta; nyt olisi viimeinen hetki jo löysätä!?
Juuan mönkijämafia!
17
537
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä pikku-Rovanperät pitää viedä Maaselkään ajelemaan ja ambulanssi perään!
Onhan se ymmärrettävää kun nänni otetaan suusta niin jo alkaa huulet pöristä!- Anonyymi
Kiepissä ei edes munaa oteta suusta.
- Anonyymi
Sori jäi kivekset jumiin kaasukahvan väliin niin vähän karkasi käsistä
- Anonyymi
Minulla ripuli roiskusi ja kiinteät ainekset tippui jarruvivun alle ja limaiset jäämät hirtti kaasun jumiin.
- Anonyymi
Se on sitten kauhujen ilta edessä! Oma valinta: tukistus vai sakko ja ajokielto?
- Anonyymi
Masokisti maanantaina Kiepissä tukistellaan kiveskarvoista.
- Anonyymi
Perjantaina Koulutiellä klo 20.20 näyttii kahdelta mönkijäpennulta jääneen kivekset yhtäaikaa kaasuvaijerin väliin kun aurausviittojen yli kiemurreltiin kuin olympialaisissa! Sai taas iltayön valvoa!
- Anonyymi
Nyt alkaa osallistujia tippumaan!
- Anonyymi
Odotan täällä jäädytysletkun kanssa voittajakaksikkoa...
- Anonyymi
Vanhantie on pitkäkatu ja joka mutka luisussa. Nelipyörä luisussa tietenkin unohtamatta peräpukama vaivaa ja alkavaa ummetusta.
- Anonyymi
Eniten aurakeppejä katkonut voittaja saa suolihuuhtelun jäädytysletkulla!
- Anonyymi
Ensin kirurginen operaation peräpukamille ja sitten jäähdytysletkun saa luotettavasti ja tiiviisti persereikään. Tiiveys ennen kaikkea.
- Anonyymi
Kannattaa kysyä neuvoa nyt vielä tänään ABC munamartoilta.
- Anonyymi
Nämä kaksi mönkijäkuskia otetaan ABC:lle munamarttojen köröpolvelle neuvottaviksi!
- Anonyymi
Kusin mönkijän tankkiin sekä spermat ketjuille. Se hymyilyttää!
- Anonyymi
Milloin pitää suolihuuhtelu letku irrottaa peniksestä ettei mene liikaa vettä kiveksiin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904