Olla siinä hetken verran kainalossa..
Tuntea sun läheisyys. Tulee jo nyt sellainen tunne kuin kotiin olisi tullut kun tuota ajattelin..
Sun lähellä hetket on aina sellaisia ettei haluaisi lähteä pois. Tai niin että haluaisi sanoa sulle : älä lähde vielä pois..
Olis niin ihanaa kömpiä mies sun viereen nukkumaan
Anonyymi-ap
6
438
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sä tiedät mies että tämä on sulle..
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
Kyllä ja sinun viereen myös ihana. Tunne on molemminpuolinen.
- Anonyymi
Toivon sen olevan minulle 💖 Olen onnellinen kun saan olla kömmittävänä. Koti on siellä mihin haluaa jäädä ikuisesti. Ei ole kauniimpaa kuin kaksi ihmistä kiinni toisissaan yhdistäen lämpönsä ja rakkautensa. Siinä hetkessä meiltä ei mitään puutu.
- Anonyymi
Tätä ei ole vielä tapahtunut minulle ja hänelle.
Niin se on koti on siellä missä♡
->m
T:Ap.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849