homma olisi kuitenkin mahdollista hoitaa, nytkin pääsivät helposti gazan rajan yli, olisivat vaan hajaantuneet ja soluttautuneet. Toinen mahdollisus olisi ollut niissä 18 000 israelissa töissä käyneessä, niihin olis voinut pitemällä tähtäimellä soluttutua ja käydä ampumassa netanjahu ku hän esiintyy julkisesti.
Typerää lähteä listimään siviilejä. No nyt tämä pahin terroristi netanjahu sitten tappaa moninverroin enemmän siviilejä ja maailma taputtaa.
Miksi Hamas ei tapa netanjahua?
16
155
Vastaukset
- Anonyymi
valitettavasti tai ilololla juhlimme 10.000 Palea 4.11 kuolleina!!
n.200 Hamas johtajaa kuolleina ja rengas kiristyy Sifa sairaalassa Hamasin loppu on tulossa.- Anonyymi
niimpä, mutta mailaman kansojen enemmistö juhlisi paljon suuremmalla ilolla pahimman terroristin, netanjahun kuolemaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siksi koska kykenevät tappamaan vain vauvoja, lapsia ja naisia
- Anonyymi
Ja siksi, että nauttivat kaikkein eniten vauvojen kiduttamisesta ja tappamisesta.
No kaikki sotaa kuolle naisia ja lapsia voit kysyä Amerikka paljonko lapsia ja naisia on kuollut Amerikka sota jälkeen maailmasta
- Anonyymi
Ja sitten sama Suomeksi kiitos! En puhu demaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku somppu varmaan
Anonyymi kirjoitti:
Se on suomi mutta lammas sinun aivo ei osaa vastata minun viesti papukaija aivot ei kestä
- Anonyymi
brusli.bulls kirjoitti:
Se on suomi mutta lammas sinun aivo ei osaa vastata minun viesti papukaija aivot ei kestä
Demarirankutus ei ole suomea.
Anonyymi kirjoitti:
Demarirankutus ei ole suomea.
ÄLÄ Kysyä aina vasta joskus kysymys vaikka olen varma joka lammas istu tietokone takana ei uskalla kirjoita nimi hhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Sota loppuu, kun "netanpieru" saa reiän silmienväliin.
- Anonyymi
Rotanhajun tilalle on jonossa sata rottaa, sama tilanne Suomessa.
- Anonyymi
Rotanhaju: " Kun olemme tyhjentäneet Usan, se voi nousta ilmaan ja lentää matkoihinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301