Surkein tien hoito kankaanpäässä

Anonyymi-ap

Ajoin 3.11 illalla kankaanpää-lavia-suodenniemi-tampere ja yöllä takaisin. Missään muualla ei sellaista tärinää mennessä keskustoissa eikä yöllä sohjoa kuin täällä kankaanpäässä Keskuskadulla ja Tehtaankadulla ja sen varrella olevien poikki katuja kulkiessa ja ihan jokavuotinen iso ongelma. Ei kaikilla nelivetoa jotka ehkä selviävät sutimatta näissä keleissä.

4

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo kyllätaas on keskustan ja liikenneympyröitten kohdalla kauhees kunnossa tiet.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­­N­­­y­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Isot on ongelmat

• Anonyymi

Suunniteltu kadut niin heikosti varsinkin suojatiekorokkeet harmillisesti jotka estää että auran työnjälki on surkeaa, mutta kaiken kaikkiaan suurin syy että lunta kun sataa niin sitä jää 15 cm tien pintaan ja sit sulaessa ihan kauhea lumisohjo joka tekee että auto sutii siinä päällä. Myös jo valmiiksi suunnitteluvirhe siinä että pihoihin ei mahdu autot ja niitä on teiden varrella eikä aurat pääse työstämään katuja vaan autojen takia lunta jää molemmin puolin ja loskaa on. Varsinkin viikonloppuisin on monesti autolla eteneminen vaarallista kun pitää ottaa vauhtia ettei jää kiinni ja toisaalta ettei auto vauhdissa luiskahda kapeilla kaduilla siellä oleviin autoihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe