Ajoin 3.11 illalla kankaanpää-lavia-suodenniemi-tampere ja yöllä takaisin. Missään muualla ei sellaista tärinää mennessä keskustoissa eikä yöllä sohjoa kuin täällä kankaanpäässä Keskuskadulla ja Tehtaankadulla ja sen varrella olevien poikki katuja kulkiessa ja ihan jokavuotinen iso ongelma. Ei kaikilla nelivetoa jotka ehkä selviävät sutimatta näissä keleissä.
Surkein tien hoito kankaanpäässä
4
349
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kyllätaas on keskustan ja liikenneympyröitten kohdalla kauhees kunnossa tiet.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Suunniteltu kadut niin heikosti varsinkin suojatiekorokkeet harmillisesti jotka estää että auran työnjälki on surkeaa, mutta kaiken kaikkiaan suurin syy että lunta kun sataa niin sitä jää 15 cm tien pintaan ja sit sulaessa ihan kauhea lumisohjo joka tekee että auto sutii siinä päällä. Myös jo valmiiksi suunnitteluvirhe siinä että pihoihin ei mahdu autot ja niitä on teiden varrella eikä aurat pääse työstämään katuja vaan autojen takia lunta jää molemmin puolin ja loskaa on. Varsinkin viikonloppuisin on monesti autolla eteneminen vaarallista kun pitää ottaa vauhtia ettei jää kiinni ja toisaalta ettei auto vauhdissa luiskahda kapeilla kaduilla siellä oleviin autoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892