Sijoitin 15 te ja ei tule sähköö ilmaoseksi
Miksi
Palkonko meni tönää sähköä myyntiin
8
262
Vastaukset
- Anonyymi
15te olidi kanatanut odstaa säköyhtöin osakkeita.
Ei vou mennö vikaan.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18087962B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Solla ön aneelit irkki. mulla baneelit uotti änään sateella 0,176kWh. Söin hyvöt raguât ähköstä.
- Anonyymi
Siis myyntiin meni 200 wh elikkä jotain. 0,0002 e
Kantava sijoitus vai.- Anonyymi
Aloittajan mukaan puhuttiin ilmaisesta sähköstä ja sähköä tuli ilmaiseksi tuo noin 200W kun siitä ei tarvinnut maksaa mitään sähköyhtiölle.
- Anonyymi
200 w elikkäs 0,2 kwh maksaa 2 c sähköyhtiöltå joye 10 t e oaneelien sijoitus on erittän kannattavaa.
- Anonyymi
Oliko kannattavuudesta edes kyse?
- Anonyymi
Jos puhutaan aurinkpaneelien kannattavuudesta, niin silloin paneelien mitoitus on tärkeää. Paneelit tulee mitoittaa siten, että pystyy käyttämään käytännössä kaiken tuottamansa sähkön silloin kun paneelit tuottavat. Muussa tapauksessa hommassa ei ole mitään järkeä.
Tuollainen 15ke hintaisen paneeliston koko on noin 12kWp. Sillä pystyy keskimäärin tuottamaan noin 10 000kWh sähköä vuoden aikana. Jos kaiken tuottamansa käyttää, niin vuodessa saa säästettyä spot hinta, siirtomaksut ja verot huomioiden noin 1000 euroa. Tällöin puhutaan jo aika kannattavasta sijoituksesta. Tuottoa pääomalle 7-8 %. Aika harva sijoitus pystyy tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272830Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2642673Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51875- 2171405
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2917Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907