Onko jollain kokemusta. Alkanut kiinnostaa
Teosofia seura
10
332
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko toistaa, oletko ihan kunnossa
https://f.ylilauta.org/46/27/46275f912fce05a2.jpg - Anonyymi
Blavatskyn juttuja, liittyy crowleyhin ja satanismiin, en suosittele.
- Anonyymi
Selvä täytyy olla tarkkana
- Anonyymi
Samoin Rudolf Steinerin juttuja, joten steinerpedagogiikassa näkyy okkultismi (teosofia).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin Rudolf Steinerin juttuja, joten steinerpedagogiikassa näkyy okkultismi (teosofia).
Onko sitten ihan tervepäisistä perheistä steinerkoulujen lapsetkaan jos vanhemmat tietää asian ja haluavat sellaista koulua lapsilleen?
- Anonyymi
Eiköhän kaikki uskonnolliset ihmiset ole vähän vajaita. Kriittinen ajattelu puuttuu.
- Anonyymi
Vaikka Frankfurtin koulukunta on maailmankuulu kriittisestä ajattelustaan, niin sielläkin on pseudotieteilijöitä. Sen sijaan Waldoffin koulukunta on tutkitusti pseudotieteiden koulukunta, sillä antroposofia New Age-menetelmineen on pseudotiede.
- Anonyymi
Luoja antoi ihmiselle järjen ja omatunnon. Sinun on pakko tehdä valinnat niiden avulla. Voin suositella Teosofiaan tutustumista, mutta muista että sinun pitää tehdä omat päätökset.
- Anonyymi
Eikä tuo ole uskonlahkoissa juuri toisinpäin vai pitääkö tuo tulkita varoituksena
- Anonyymi
Hmm, määrittele ”luoja”.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892