Faktoja englannista: "Englanti on maailman opetetuin ja ymmärretyin kieli, ja se on yleisesti

Anonyymi-ap

käytössä lingua francana. Englantia käytetään useammin toisena tai vieraana kielenä kuin mitään muuta kieltä. Englantia osaavia ihmisiä on arvioitu maailmassa olevan yhteensä noin 600–1 700 miljoonaa."

21

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uuden ajan yhdistävä kieli

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­N­­y­­m­­­f­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18088189E

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Miksi pakotat ja palvot englantia?

• Anonyymi

Lisäfakta:
      Englanti on ainoa KAIKILLE pakollinen kieli Suomessa.

• Anonyymi

Valinnainen mutta haluttu - syystä.

• Anonyymi

Lisäfakta 2:
      Maailma ei ole englannin kielinen. 0

• Anonyymi

Mutta läntisen maailman lingua franca on englanti ja se on valtava etu lännelle. Yhteinen kieli - tieteessä, taiteessa, tekniikassa, taloudessa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta läntisen maailman lingua franca on englanti ja se on valtava etu lännelle. Yhteinen kieli - tieteessä, taiteessa, tekniikassa, taloudessa...

Kuten huomaatte englanti on paha pakkokieli joka rajoittaa ihmisten mahdollisuuksia ja vapautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten huomaatte englanti on paha pakkokieli joka rajoittaa ihmisten mahdollisuuksia ja vapautta.

Pakkoruotsi on riesa.

• Anonyymi

Maailmassa englanninkieliset ovat tietysti kielensä takia etuoikeutettuja - mutta syystä ja myös muitten eduksi. Englanti lingua francana on yhteinen etu.

Suomessa ruotsinkieliset ovat etuokkeutettuja, mutta järjettömästä, julkeasta syystä - vanhan eliitin perillisinä. Ruotsin kieli ei anna muille kuin ruotsknkielisille mitään etuja, pelkkää riesaa ja turhaa työtä.

• Anonyymi

Hyvä valinta, suomi & englanti

• Anonyymi

Miksi pakotat englantia?
        Miksi et salli ihmisten valita itse?

• Anonyymi

Englanti valitaan, koska Lingua franca englanti on loistohomma.

• Anonyymi

Englantia ei valita. Englantia pakotetaan.

• Anonyymi

Englanti hyvä. Puhdasta pahuutta pakottaa ruotsia.

• Anonyymi

Englanti mahtavan hyvä

• Anonyymi

Yritys heikentää nuorten englanninosaamista on valtava virhe ja vääryys.

Olisipa meillä jo kaikille pakollinen suomi&englanti eikä enää pakollista ruotsia.

• Anonyymi

Englanti toimii ja vapauttaa.
      Tälle ei ole vaihtoehtoja.
      Perustaito

• Anonyymi

On tärkeää ymmärtää, että englanti on maailman opetetuin ja ymmärretyin kieli, ja se on yleisesti
      käytössä lingua francana.

• Anonyymi

Miksi et itse ymmärrä että kaikki lukevat suomessa enkkua ? Etkö asu suomessa ? Etkö osaa itse ennkkua ? Suomessa enkkua osataan todella hyvin. Tervetuloa todellisuuteen !

• Anonyymi

Miksi kerrot itsestään selvyyksiä ? Kenelle kerrot ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10651
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3319
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      228
      2230
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2043
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      2
      1442
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1154
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 176
      1034
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe