raamattuvyöhykkeen kultamunia. Rahaa on kuin roskaa, ja jos meinaa loppua niin Lars Leevi Laestadius taikoo sitä lisää.
Mutta kun rahalla ei menestystä saa, mutta ehkä uusia raamattuja.
Näiden keharifaniryhmä, Poromafia on täydellinen vitsi. Pyydän anteeksi huumorihenkilöiltä tuosta vertauksesta.
Ihan sama kuka siellä penkin takana muniaan puristelee, niin tulosta ei tule urheilullisesti.
Ja lähes joka ilta niiltä loppuu usko, vaikka kuinka polvet ruvella rukoilevat paremmasta huomisesta.
Hallelujaa juoksevat aasit joiden nimi on halle.
Onneksi Oulun kohdalle viimeinkin(vuosikymmenten jälkeen) saatiin moottoritie niin ei tarvitse siellä pysähtyä minkään asian takia. Paskallakin voi käydä vaikka Kemissä.
Nämä Kärpät ovat yksiä
Anonyymi-ap
3
301
Vastaukset
- Anonyymi
Wagon-pellejä ne on suurimmaksi osaksi. Olisikin edes jotain tosiuskovia.
- Anonyymi
...Tai syrjäseutulaisia pohjoispohjanmaalaisia eikä Vetelämedian glorytoimittajia ja niiden pinnallisia kavereita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203835Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6003406- 1002022
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221564Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821424Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501406- 1151253
- 471179
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291176- 921160