Kotkan saarelta Karhulaan taitaa olla sula mahdottomuus.Omaa autoa ei ole. Taidan tilata pelkän influenssa-rokotuksen yksityiseltä, jolla on toimipiste Kotkan saarella.
Miten pääsen rokotuksiin, Karhulaan.
13
432
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kuuden kilometrin matka välillä jossa bussit ajaa jatkuvasti on mahdotonta, niin pysy kotona!
- Anonyymi
Älä tuomitse. En minäkään julkisiin nouse .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuomitse. En minäkään julkisiin nouse .
Menet kuitenkin julkisiin rokotuksiin? Mikä vika tyhjillään ajavissa busseissa on? Eikö äly riitä niissä matkustamiseen?
- Anonyymi
juu.Kannattaa pysyä kotona,jos on noin avuton.
- Anonyymi
Jo 70-luvulla matkustimme linja-auto kyydillä papan luokse Sunilaan. Bussi lähti silloisesta linja -autoasemalta, läheltä meritornintaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo 70-luvulla matkustimme linja-auto kyydillä papan luokse Sunilaan. Bussi lähti silloisesta linja -autoasemalta, läheltä meritornintaloa.
Kävimme mummon kanssa Virojoella 1961, bussi oli pitkänokkainen,
- Anonyymi
Kyllä olette onnetonta sakkia. Karhulasta kyllä pääsee kotkansaarelle bussilla. Ainoa vaan ettei saarella tarvi koskaan käydä. Ei oo mitään asiaa sinne.
- Anonyymi
Voi hyvä tavaton, karhulan suunnalta pääsee bussilla k, saarelle, mutts ei vissiin toisinpäin.
- Anonyymi
Eikö tuo Haminalainen aja vielä vuoroa Kotka-Karhula-Hamina?
- Anonyymi
Ajaa.
- Anonyymi
Samalla reissulla eläkeläinen voi käydä Motonetissa ja Puuilossa. Niitä ei siellä saarella ole.
- Anonyymi
Ota taxi alle. Ongelmia keksitään näköjään, kun ei muuta tekemistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043