Rukouspyyntö

Anonyymi-ap

Tämä ei ole uskon sivu mutta kysyn kuitenkin onko täällä ketään uskovaista paikalla? Jos on niin rukoiletko kanssani kuolevan ihmisen puolesta. Hänellä on syöpä ja ei ole pelastunut. Jeesus pyydämme sinulta että kutsut puoleesi tuota kuolevaa ihmistä kiitos että hän saa sinun nimessäsi pelastua.
Olet kuollut meidän syntiemme tähden jotta meillä elämä olisi. Pidä hänestä huolta vastaanota hänet taivaaseen.

43

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovaisten osiossa olisi varmaan rukoukseen saatavilla paremmin ihmisiä kuin sinkuissa. Lähetän oman rukoukseni tuon ihmisen puolesta. ❤️🤍

      • Anonyymi

        On mutta sinkuissakin on uskovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta sinkuissakin on uskovia.

        On toki, on, en tarkoittanut sitä niin, ettei olisi. Joka tapauksessa lähetin juuri oman rukoukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toki, on, en tarkoittanut sitä niin, ettei olisi. Joka tapauksessa lähetin juuri oman rukoukseni.

        Kiitos kun rukoilit mitä enemmän rukoilijoita sen parempi. Missä kaksi tai kolme hänen nimessään siellä hän on heidän keskellään.
        Ja vaikka hän sattuisi rukoilemaan yksikseenkin niin Jeesus kuulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta sinkuissakin on uskovia.

        Olen uskova sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun rukoilit mitä enemmän rukoilijoita sen parempi. Missä kaksi tai kolme hänen nimessään siellä hän on heidän keskellään.
        Ja vaikka hän sattuisi rukoilemaan yksikseenkin niin Jeesus kuulee.

        Juuri näin aamen✝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin aamen✝️

        Kiitos kaikille niille jotka näkivät vaivaa rukoillakseen jätetään asia Jumalan käsiin ja ollaan rukouksessa.


    • Ei tarvi olla uskovainen toivoakseen toiselle kaikkea hyvää ja voimia ja lohtua ja apua ja lähettääkseen hänelle hyviä ja posiitivisia ja lohduttavia ajatuksia. Mä ainakin toivon hänelle sitä että hänellä ei olisi kipuja ja hänen ei tarvisi kärsiä tai että ne poistuisivat, että hänen ei tarvitsisi olla yksin, että hän ei kokisi pelkoa vaan mielenrauhaa ja tietenkin että hän vielä voisi parantua vaikka se mahdottomalta näyttäisi ellei hän sitten todella ole jo elänyt niin vanhaksi ja pitkään että tämän elämän ja olemisentason jättäminen on pikkuhiljaa jo väistämätöntä ja on aika jatkaa toisenlaiseen olevaisuuteen jossain toisenlaisessa paikassa.😊.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse mutta elämän aikana jokainen tekee ratkaisun missä viettää ikuisuuden koska sielu elää ikuisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse mutta elämän aikana jokainen tekee ratkaisun missä viettää ikuisuuden koska sielu elää ikuisesti.

        Ehkä mutta millään uskolla tai uskonnoilla ei ole asian kanssa mitään takemistä.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ehkä mutta millään uskolla tai uskonnoilla ei ole asian kanssa mitään takemistä.😀.

        Jeesus on tie taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on tie taivaaseen.

        No jos sattuu uskomaan niin niin varmaan silloin. Ite en kyllä varsinaisesti ainakaan noilla nimillä usko.😀.


    • En tiedä onko mulla mitään painoarvoo, oon ollu puoli vuotta seurakunnalla töissä vuonna 93 ja parivuotta sitten mä remontoin kirkkoherralle talon. nyt oon koittanu soittaa seurakuntaan, mutta ei ne enää vastaa mulle.

      • Anonyymi

        Jeesukselle kaikki ihmiset ovat tärkeitä. Jottei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän.


    • Onko tämä syöpää sairastava itse uskossa?

      • Anonyymi

        Ei ole siksi rukousta pyysinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siksi rukousta pyysinkin.

        Miksi koet tarvetta sekaantua jonkun toisen ihmisen uskonasioihin?

        Kannatan lämpimästi uskonvapautta ja yksilön oikeutta päättää omista uskonasioistaan. Jokaisella pitäisi siis olla täysi vapaus myös olla uskomatta ilman, että kukaan tekee siitä mitään numeroa.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Miksi koet tarvetta sekaantua jonkun toisen ihmisen uskonasioihin?

        Kannatan lämpimästi uskonvapautta ja yksilön oikeutta päättää omista uskonasioistaan. Jokaisella pitäisi siis olla täysi vapaus myös olla uskomatta ilman, että kukaan tekee siitä mitään numeroa.

        Kyllä se on niin sanot Jumala ei pakoita ketään ottamaan vastaan pelastusta se on vapaaehtoista mutta kuoleman jälkeen ei kukaan pääse enää tekemään parannusta saamaan syntejään anteeksi jos mieli sattuisi muuttumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on niin sanot Jumala ei pakoita ketään ottamaan vastaan pelastusta se on vapaaehtoista mutta kuoleman jälkeen ei kukaan pääse enää tekemään parannusta saamaan syntejään anteeksi jos mieli sattuisi muuttumaan.

        Jollei usko Jumalaan eikä kuoleman jälkeiseen elämään, ei tuollaisilla ole ihmiselle mitään merkitystä.

        Tarkoituksesi on ehkä hyvä, mutta ihmisiä on monenlaisia ja ne asiat, jotka sinulle ovat tärkeitä, eivät välttämättä ole sitä muille. Muiden näkemyksiä ja vakaumuksia tulisi kunnioittaa.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Jollei usko Jumalaan eikä kuoleman jälkeiseen elämään, ei tuollaisilla ole ihmiselle mitään merkitystä.

        Tarkoituksesi on ehkä hyvä, mutta ihmisiä on monenlaisia ja ne asiat, jotka sinulle ovat tärkeitä, eivät välttämättä ole sitä muille. Muiden näkemyksiä ja vakaumuksia tulisi kunnioittaa.

        Kadotus ei katoa vaikket sinä siihen uskoisikaan.
        Se ei ole keneltäkään pois jos hänen puolestaan rukoillaan eikä ole
        epäkunkioitavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kadotus ei katoa vaikket sinä siihen uskoisikaan.
        Se ei ole keneltäkään pois jos hänen puolestaan rukoillaan eikä ole
        epäkunkioitavaa.

        Kyllä se on nimenomaan epäkunnioittava, jos henkilön ei oleteta kykenevän itse päättää omista uskonasioistaan.

        Toteamuksesi pätee myös toisinpäin; se, että sinä uskot kadotukseen, ei todista sen olemassaoloa.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kyllä se on nimenomaan epäkunnioittava, jos henkilön ei oleteta kykenevän itse päättää omista uskonasioistaan.

        Toteamuksesi pätee myös toisinpäin; se, että sinä uskot kadotukseen, ei todista sen olemassaoloa.

        Hän päättää omista uskon asioistaan. Mutta rukoileminen ei koskaan ole epäkunnioittavaa ainakaan palstan kautta se on eri asia jos ihminen kasvotusten sanoo että ei halua rukousta. Kaikki me kuoleman jälkeen koetaan
        se enpä haluaisi niissä kengissä olla jolle niin käy että kadotukseen joutuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän päättää omista uskon asioistaan. Mutta rukoileminen ei koskaan ole epäkunnioittavaa ainakaan palstan kautta se on eri asia jos ihminen kasvotusten sanoo että ei halua rukousta. Kaikki me kuoleman jälkeen koetaan
        se enpä haluaisi niissä kengissä olla jolle niin käy että kadotukseen joutuu.

        Näemme asian eri tavalla. Mielestäni rukoileminen sellaisen ihmisen puolesta, joka ei usko samaan kuin itse, on epäkunnioittavaa.


    • Anonyymi

      Herra ilmesty tuon ihmisen elämässä. Kiitos, että ympäröit hänet Sinun rauhallasi. Anna yliluonnollinen rauha ja voima tässä vaikeassa tilanteessa hänelle ja kaikille, jotka hänen lähellään ovat. Kiitos, että olet antanut hänen elämäänsä uskovan ihmisen. Kiitos, että rakastat suunnattomasti jokaista ihmistä. Rukoilen näkyä taivaasta ja ilosta. Jeesuksen nimessä aamen!

      • Anonyymi

        En ole hänen elämässään. Rukoilisitko että hän saisi papin luonaan käymään tai että haluaisi pspin käyvän. On uskomaton ihminen kyseessä ei todennäköisesti usko Jumalaan en tiedä koska en tunne häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hänen elämässään. Rukoilisitko että hän saisi papin luonaan käymään tai että haluaisi pspin käyvän. On uskomaton ihminen kyseessä ei todennäköisesti usko Jumalaan en tiedä koska en tunne häntä.

        vaikutat hänen elämäänsä rukouksen kautta. En rukoile pappia käymään vaan kaikkea hyvää hänelle. Uskon, että hyvä tulee ilman pappiakin 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikutat hänen elämäänsä rukouksen kautta. En rukoile pappia käymään vaan kaikkea hyvää hänelle. Uskon, että hyvä tulee ilman pappiakin 😌

        Jep niin on kuin myös sinä vaikutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep niin on kuin myös sinä vaikutat.

        👍👍👍


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Laitoin tuonne suomi24 rukoukset sivulle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mua jurpisi suunnattomasti, jos ollessani kuolemassa hetkeä häiritsisi jokin vtun uskontokauppias mainoksineen.

      Mulla on jumalan kanssa diili. Jumalan osuus on huolehtia että kuollessani kaikki on siinä, ei mitään harpun rämpytystä vaan täydellinen kaiken loppu.

      xLiner

      • Anonyymi

        En kauppaa uskontoa usko Herraan Jeesukseen niin pelastut ihminen ei ole se joka säätelee säännöt vaan Jumala on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kauppaa uskontoa usko Herraan Jeesukseen niin pelastut ihminen ei ole se joka säätelee säännöt vaan Jumala on.

        Tuo on 👿: sta.

        xLiner


      • Anonyymi

        Mistä vihamielisyys?! Tuntuu herättävän paljon tunteita…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vihamielisyys?! Tuntuu herättävän paljon tunteita…

        Mistä revit tuo vihamielisyyden?

        Haluaisitko itse jonkun lobbaamaan eri uskontoja kuolinvuoteellesi, vieraita ihmisiä siihen mukaan yllyttäen?

        Saat toki haluta, mutta anna toisten itse valita.

        xLiner


    • Anonyymi

      Mä todellakin toivon ihan aloittaja sun vuokses että toi on totta.

      Koska itse henkilökohtaisesti otan ton ihan toisella tavalla.
      Tiedän olevani uskomaton, mutta en siinä mielessä kun ajattelet, persoona.
      Uskossa olen, vaikken hihhuli tuputtaja ookkaan.
      Silti tällä hetkellä todellakin toivon etten sinne yläkertaan mene, vaan jään eräiden piinaksi.

      Ikuisesti, loppuun asti. 👻

      • Anonyymi

        En ole hihhuli hyvä että olet uskossa kuka oletkin.
        Tämä oli rukouspyyntö ja kai minullakin on oikeus sanoa asioita ei se mitään tuputtamista ole.


      • Anonyymi

        Kun lääkärit ovat tehneet kaikkensa eikä apua enää saa niin uskon että Jeesus vielä tänäkin aikana parantaa ihmisiä.
        Mutta vaikka sairaudesta ei paentuisikaan niin saa vastaanottaa pelastuksen.


    • Anonyymi

      Uskotko Isikseen vai Jeesukseen?

      t. Hartaina.

    • Anonyymi

      Jos on parta niin siitä tietysti tunnistaa että on Isis-järjestön jäsen.

    • Anonyymi

      partavaahdosta voi tehdä valkoisen parran jolloin syntyy joulupukki, pukin parta valkoinen.

    • Anonyymi

      hmm asuin kerran lähellä jotain paikkaa missä joku kirkolle työskentelevä kokki oli tekemässä ruokia, kävin monesti aamulla ilmaiseksi syömässä ja juttelemassa sen kanssa, löysin puolivahingossa sellaisen paikan läheltä, syömässä siellä sen kokin luonqa aamuisin ja sain kyllä hienon raamatunkin sieltä mustqan suuren.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4113
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2841
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2135
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1866
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      61
      1324
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1039
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1025
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      982
    Aihe