Muistaako kukaan erään Porilaisen pienyrityksen lottoporukkaa, joka olisi voittanut päävoiton, mutta sitten ilmeni, että lottokimppaa hoitanut henkilö oli unohtanut palauttaa lottokupongin? Taisivat ehtiä juhliakin voittoaan ennen kuin asia paljastui. Missä firmassa tämä tapahtui? Oliko tästä koskaan lehdissä? Tietääkö joku jotain lottoporukan myöhemmistä vaiheista?
Surullisenkuuluisa kimppalotto 80-luvulla
Anonyymi-ap
5
290
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en muista. On dementia.
- Anonyymi
Joo. onneksi kaveri kuitenkin oli kupongin toimittanut.
Levitimme juttua jotta vältyimme kerjäläisiltä.
Voi sanoa että onnellisesti on vuosikymmenet kuluneet.
Enempi ulkomailla asuessa. - Anonyymi
Muistan tapauksen ja tiedän henkilön mutta en firmaa. Kuollut on ko. henkilö ja oli vähän erikoinen kuten poikansakin. En tiedä oliko unohtanut palauttaa vai vetikö rahat vain liiviinsä. Semmosesta puhuttiin.
- Anonyymi
Firman nimi oli Porin Jousi. Hyvelänaukealla.
- Anonyymi
Siinä monella jänne värisi :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892