Voihan kärsä mihin kaikkeen tietokone jo pystyykin miksi ei voisi ynnäillä pelaajien pelaamista rahoista valtavia tilastoja antamaan hävityn rahan perusteella voittoja sopivasti hävinneelle pelaajalle ja Veikkauksen maksimaalinen voitto olisi taattua. Muutama mainos voitto vuodessa sivelee konnailut piiloon.
https://www.youtube.com/watch?v=ymOTs6P7Pzg
Kuka uskoo Veikkauksen vilpittömyyteen
5
326
Vastaukset
- Anonyymi
Pisti kesällä miettimään pelatessa Veikon Lootus kenoa, useampi häviö talletus tuplaantui yllättäen uudesta talletuksesta vaan korotus yhden euron panoksiin otti tilin nollille voitoitta mutta kuitenkin lopussa vaihto 10 sentin panoksiiin antoi välittömästi muutaman kerroksen voittoa ja sitten vaan tyynen rauhallisesti suljin tilin. Varsin ruikulin pelillä ovat aikeissa kansainvälistyä.
- Anonyymi
En usko ollenkaan, pelkkää huijausta koko homma.
- Anonyymi
Minä uskon! Kyllä rosvokin voi olla rehellinen.
- Anonyymi
Avauskin sen kertoo miten lottofantasioijat eivät ole niitä penaalin terävimpiä kyniä ja / tai yhteiskunnan tulevaisuuden toivoja.
Sitten suuren tai jopa päävoiton toivottomuudenn realitodennäköisyyksien sijaan, otetaan ontuvaksi kainalosauvaksi jopa konspiraatiouskovuus.
Ne kuulut tyhjät tynnyrit ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790