Miksi en koskaan saanut
tyttöystävää? Miksi en saanut naiselta koskaan.
On vain näitä pultsareita sänkypartnereina.
Minulla on yhä poikuus tallella,mutta pidätyskyky mennyttä.
Kelan tuet jäädytetty, ulosottomies ovella.
Missä tein väärin?
-Kylmis
Yksinäisyys
17
297
Vastaukset
- Anonyymi
Pultsareita sänkykumppaneina ja poikuus tallella, pienoinen ristiriita tekstistäsi löytyi.
Onkohan oma alkoholin käyttösi ainakin osasyynä asiassa, onko tullut mietittyä ? - Anonyymi
Olen saanut häädön mamujen alueelle kimppakaksioon 34 m2 afrikkalaisen kämppiksen kanssa. Saan vain ruokakuponkeja, talvikengät ,
takin ja päähineen. Varmaan intiaanipäähine.
-Kylmis- Anonyymi
Muutos lähtee aina omasta itsestä , joten älä kysele miksi koska varmaan tiedät syytkin ihan itse
- Anonyymi
Eli olet asunnut afrikkalaisen kanssa nykyisessä asunnossasi. Lol.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet asunnut afrikkalaisen kanssa nykyisessä asunnossasi. Lol.
Eiks Kylmis vastusta Afrikan ja Lähi-Idän maahantunkeilua sivistysvaltioihin? Olen ymmälläni.
:O
- Anonyymi
Olen nähnyt myös varissuolla ja korsossa intiaanipäähineessä piippua polttavia sontaseppoja arvatenkin. Tekevät iskuja lähialueiden kauppoihin ja liikkuvat jopoilla.
- Anonyymi
Olen nöhnyt sontaseppoja tirkistelemässä pyllisteleviä muslimeja rukoushuoneen ovelta.
-Kylmis - Anonyymi
Miksi homot laittaa tällaisia ketjuja?? Olen asd, en ole kylmis! Onko ylivoimaista ajatella, että koprofiileja on muuallakin kuin puohitiellä? (Ja ymmärtääkseni kylmis ei edes ole kopro).
- Anonyymi
Marketin takana kiljua tarjonnut savannilla paahtunut
savihousu vei sydämeni. Kukaan ei tee kauniimpaa saviruukkua kuin hän.
-Kylmis - Anonyymi
Pitää lähteä.
-Kylmät is - Anonyymi
Gopro. Voin kertoa teille poikuuden omaaville, että oma käsi on huomattavasti parempi kuin huono seksi naisen kanssa.
- Yksi teoria + kerran saannut. - Anonyymi
Omoa nokkaan!
t. raitish & tåuni - Anonyymi
Kylmis on todistettavasti saannut yhden kerran naista.
- palstan pitkämuisti- Anonyymi
Se oli pohjois-afrikkalainen transu. Tuoksui kamelilta.
- Anonyymi
Minulla ei ole koti-ikävä ennen ratsastin kamelilla hakemaan kuopasta kuravettä.
Nykyään ratsastan Kylmiksellä Kelaan hakemaan riihikuivaa.- Anonyymi
Käytät siis Kylmistä törkeästi hyväksesi saadaksesi Suomen kaikki tuet ja lopulta kansalaisuudenkin? Sitten hylkäät hänet kuin käytetyn kamelin?
-sinisilmäinen matupassi
- Anonyymi
Käytetty kameli kelpaa ruotsalaisille.
Kameli on myös sopivan väljä afrikkalaiseen makuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391