Olen usein käynyt täällä katsomassa, jos itseäni joku asia askarruttaa josko täältä löytyisikö vertaistukea ja ihmisiä jotka painivat samojen ongelmien kanssa.
Harmikseni olen saanut huomata että tämä onkin kukkoilijoiden ja pätemisen tarpeisten paikka.
Inhimillisyyttä toisen kokemaa kohtaan ei ole, vaan kirjoituksissa vertaillaan, kinataan, arvostellaan kovalla kädellä ym. Kumpa ihmiset ymmärtäisivät että aina ei ole tärkeää olla oikeassa ja tietää.
Negatiivisuus ja hyökkäävä asenne viel tältä keskustelufoorumilta sen todellisen tarkoituksen.. sinäkin joka puhut adhd: stä ja ruokavaliosta........ varmasti totta mutta jessus......eikö teitä ole opetettu lähestymään ihmisiä kunnioituksella. Onko kirjoittajalla itsellään Adhd?
Joskus vain asioitten jakaminen on tärkeintä ja auttaa ihmistä eniten. Se miksi pitää olla aina jotain mieltä kaikesta, on ongelma ja eritoten sen joka näin toimiin.
Mitäenemmän ymmärtää, sen helpompi on suhtautua ja hyväksyä asioita. Jokaisen kokema on erilainen.
Keskustelun merkitys
Anonyymi-ap
1
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081