Eivät hyväksy mitään kovaa aatetta. Mun pappani oli talvisodassa sotimassa . Nuo sotaveteraanit ihan kaikki ansaitsee kunnian. Oon hyvin varma, että suurin osa sotaveteraaneista, edesmenneistä kuin elossa olevista eivät hyväksy mitään kiihkoisänmaallista aatetta eivätkä kommunistiaatetta. Esim mun paappa ihan varmasti kääntyy haudassaan kun nykyään isänmaallinen kova oikeistoaate on nousemassa eli viittaan nyt lähinnä perussuomalaiset-puolueeseen. Ennen vanhaan oli IKL puolue joka poistettiin Suomen poliittiselta kartalta kun IKL vannoi kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen, mutta onneksi se puolue poistettiin koska siinä oli itämässä vaarallisia juttuja.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Sitä moni voi helposti hairahtua koviin aatteisiin jotka lupaa mannaa ja mammonaa kansalaisille eli otan esimerkkinä tuon IKL-puolueen joka silloin kauan sitten vannoi kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen, mutta puolue osoittautuikin pahimman luokan porvaripuolueeksi jolla oli päämääränä tuloerojen suurempi kasvun tavoittelu. Samanlaista järjestelmää käyttävät Venäjä ja Yhdysvallat jossa rahat menee rikkaitten taskuun ja kaikilla muilla on kurjaa. Nykyaikana perussuomalaiset saattaa olla sellainen puolue joka ajaa juuri tällaista järjestelmää. Tosin tästä ei ole 100% varmaa tietoa eikä välttämättä kukaan voi tietääkään 100% varmaa tietoa millainen puolue perussuomalaiset on. Kommunistiset puolueet kuten suomen kommunistinen puolue ja suomen kommunistinen työväenpuolue on niin pieniä marginaalipuolueita ettei niistä ole uhkaa suomelle.
- Anonyymi
Täytyy silti sannoo että on noilla perussuomalaisilla myös hyviäkin ideoita. Totta!
- Anonyymi
Olen siis avauspostaaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.137813Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja265462Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411- 21402
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24376- 29374