Sotaveteraanit kääntyy haudassaan ja elossa olevat sotaveteraanit

Anonyymi-ap

Eivät hyväksy mitään kovaa aatetta. Mun pappani oli talvisodassa sotimassa . Nuo sotaveteraanit ihan kaikki ansaitsee kunnian. Oon hyvin varma, että suurin osa sotaveteraaneista, edesmenneistä kuin elossa olevista eivät hyväksy mitään kiihkoisänmaallista aatetta eivätkä kommunistiaatetta. Esim mun paappa ihan varmasti kääntyy haudassaan kun nykyään isänmaallinen kova oikeistoaate on nousemassa eli viittaan nyt lähinnä perussuomalaiset-puolueeseen. Ennen vanhaan oli IKL puolue joka poistettiin Suomen poliittiselta kartalta kun IKL vannoi kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen, mutta onneksi se puolue poistettiin koska siinä oli itämässä vaarallisia juttuja.

4

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä moni voi helposti hairahtua koviin aatteisiin jotka lupaa mannaa ja mammonaa kansalaisille eli otan esimerkkinä tuon IKL-puolueen joka silloin kauan sitten vannoi kodin, uskonnon ja isänmaan nimeen, mutta puolue osoittautuikin pahimman luokan porvaripuolueeksi jolla oli päämääränä tuloerojen suurempi kasvun tavoittelu. Samanlaista järjestelmää käyttävät Venäjä ja Yhdysvallat jossa rahat menee rikkaitten taskuun ja kaikilla muilla on kurjaa. Nykyaikana perussuomalaiset saattaa olla sellainen puolue joka ajaa juuri tällaista järjestelmää. Tosin tästä ei ole 100% varmaa tietoa eikä välttämättä kukaan voi tietääkään 100% varmaa tietoa millainen puolue perussuomalaiset on. Kommunistiset puolueet kuten suomen kommunistinen puolue ja suomen kommunistinen työväenpuolue on niin pieniä marginaalipuolueita ettei niistä ole uhkaa suomelle.

• Anonyymi

Täytyy silti sannoo että on noilla perussuomalaisilla myös hyviäkin ideoita. Totta!

• Anonyymi

Olen siis avauspostaaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5213
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5014
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4084
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1894
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe