"Unelmapano"

Make25

Miehet ainakin varmasti tietää mitä tarkoitan.

Kun olen tällainen tavallinen suomalainen mies.
Ei mikään Adonis, toisaalta ei mikään pystymetsän
hirsipersekään. Haaveilen usein seksistä kauniiden naisten kanssa joita joko tunnen taikka muuten vaan tapaan ohimennen.

Olen kerran päässyt tosi touhuun sellaisen oikein kauniin ja seksikkään naisen kanssa, jonka kanssa en koskaan uskonut pääseväni päivää pidemmälle.

Mietin, kuinka usein miehelle tapahuu näin elämän aikana? Haaveilun asteelle kun näistä jää yli 99%.

Onko naisilla lisättävää ja mitä miehet
meinaa?

25

9591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikuisuuskysymys

      Huomaatko muuten aivan klassisen paradoksin kysymyksessäsi? Mieti...

      Itselle käynyt kerran tarkoittamasi unelmaflaksi, olin 35-nen ja tapasin hotellissa 20-kymppisen blondin - ja sitten vauvauvau! Nyt olen hänen kanssaan naimisissa ja unelma jatkuu. :)

      • Make25

        En nyt aivan suoranaisesti huomannut itse mitä tarkoitit.

        Sitkö, että kun näin päsee käymään niin yleensä se on sitten se "tosirakkaus" kyseessä?

        Itselläni ei näin ainakaan ollut. Minä erittelen kauniin naisen, seksin ja lopullisen elämänkumppanin toisistaan (ainakin olen tähän asti tehnyt). Tietenkin jos nämä kaikki kohtaavat yhdessä ja samassa, olen varmasti "myyty". Mutta olen realisti....


      • Unelmapano..
        Make25 kirjoitti:

        En nyt aivan suoranaisesti huomannut itse mitä tarkoitit.

        Sitkö, että kun näin päsee käymään niin yleensä se on sitten se "tosirakkaus" kyseessä?

        Itselläni ei näin ainakaan ollut. Minä erittelen kauniin naisen, seksin ja lopullisen elämänkumppanin toisistaan (ainakin olen tähän asti tehnyt). Tietenkin jos nämä kaikki kohtaavat yhdessä ja samassa, olen varmasti "myyty". Mutta olen realisti....

        Miten ihmeessä sä erotat nuo seksin, kauneuden ja elämänkumppanin toisistaan? Haluat elämänkumppaniksesi ehdottomasti ruman ja/tai täysin epäseksuaalisen (naisen?)? Suosittelen siinä tapauksessa koiraa, taikka jotain häkissään rapistelevaa.

        Vai haluat elää naisen kanssa, muttet nauttia seksistä?

        Vai olet saanut unelmiesi seksiä, muttet oikein tiedä mitä ihmettä sen kokemuksen kanssa tekisit?

        Voi ihme, kyllä fantasioiden toteutuminen voi tuntua tylsältä.


      • Make25
        Unelmapano.. kirjoitti:

        Miten ihmeessä sä erotat nuo seksin, kauneuden ja elämänkumppanin toisistaan? Haluat elämänkumppaniksesi ehdottomasti ruman ja/tai täysin epäseksuaalisen (naisen?)? Suosittelen siinä tapauksessa koiraa, taikka jotain häkissään rapistelevaa.

        Vai haluat elää naisen kanssa, muttet nauttia seksistä?

        Vai olet saanut unelmiesi seksiä, muttet oikein tiedä mitä ihmettä sen kokemuksen kanssa tekisit?

        Voi ihme, kyllä fantasioiden toteutuminen voi tuntua tylsältä.

        Kiitos vastauksesta, mutta jos et viitsi vaivautua ajattelemaan ja ymmärtämään kysymystä ja kirjoitusta, niin miksi ihmeessä kulutit aikaasi vastaamaan tyhjänpäiväsisesti?

        Voin nyt kuitenkin lyhyesti sinulle selventää mitä tarkoitin, jottei sinua jää loppuviikoksi asia vaivaamaan. Seksiä voi harrastaa muiden kuin kauniin tai elämänkumppanin kanssa. Elämänkumppani voi olla muuta kuin se kauniin naisen perikuva mikä on meille opetettu/ärsytetty mielikuvilla/mainoksilla aivoihin. Mutta mikään näistä ei kuitenkaan kumoa toisiaan, sitä en väittänyt missään vaiheessa, mutta kuten jo useamman kerran tässä olen todennut, perimmäinen tarkoitus kirjoituksessa/kysymyksessä ei ollut tämä asia.


    • nuori nainen

      tiesitkö että,voi olla saman aikaan unelmapano sekä serustelukumppani.meillä alkoi ekana "unelmapanolla" ja se himo jatkui vielä seurusteluun asti,nyt koht 2 vuotta yhdes ja joka pano mun poikaystävän kans on unelmapano.ja mun poikaystävä sanoi et olin hänelle myös unelmapano,jota ei uskonut todekseen ja niin olen vissii vieläkin..ai,tätä himoa vielä...aah

    • unelmaaaaaa...

      olen seurustellut vuoden verran oman unelmani kanssa. minun silmissäni häntä kauniimpaa ja seksikkäämpää naista ei olekaan, joten minun ei todellakaan edes tarvitse unelmoida seksistä muiden kanssa. Olen löytänyt itselleni sen oikean ja parhaan, myös tältä kantilta ajateltuna. jokusta muutakin on tullut kokeiltua, mutta ei mitään noin mahtavaa!!

    • Olli

      Miksi naisen pitäisi olla kaunis. KAUNEUS ON KATSOJAN SILMÄSSÄ. Parhaat juttuni olen kokenut sellaisten naisten kanssa, jotka ovat olleet sinuja itsensä kanssa, ulkomuodosta riippumatta. Nykyiseni ei kyllä pärjäisi kauneuskilpailuissa, mutta on sellainen villikissa sängyssä, että en pois vaihtaisi, vaikka tulisi itse Miss Maailma tarjoutumaan. Minun kohdallani parhaimman näköiset naiset ovat olleet pettymyksiä sängyssä, vaikka minä en ole heille pettymys ollutkaan. Suhteen olen lopettanut minä.

      • Mies, 18-vuotias

        Miksi sinulla on silmät päässäsi? - Jotta näkisit naisen, ja kauneus puolestaan on seksuaalinen kiihoke ja osaltaan siittimen ärsytyksen kanssa vaikuttaa yhdyntäkokemukseen. Itse en ainakaan kykenisi makaamaan esimerkiksi ylipainoisen naisen kanssa esteettisen kantani johdosta.

        Tietysti vähemmän kauniin naisen valinta voi johtua yksilönkehityksestä, joka on jättänyt jälkeensä kiinnostuksen tietyn tyyppisiä naisia kohtaan, vaikkeivät olisikaan kauniita.

        Ja lopuksi vielä ihmettelen, miten nainen voi olla pettymys sängyssä? Mieshän kuitenkin huolehtii yhdynnän onnistumisesta, ja saa syyttää vain itseään, mikäli ei osaa yhdyntää suorittaa itseään tyydyttävästi.


      • Make25

        Jopas lähti keskustelu kulkemaan outoon suuntaan.

        Nimimerkille olli: Pointti minun aloittamassa ja kirjoittamassa jutussa oli mahdottoman haaveen toteutuminen, EI kuinka hyvää seksiä loppujen lopuksi kukin saa. Nimimerkillä nuori nainen: Olet varmasti vielä nuori, ainakin kovin naiivi olet vielä. Jos olisit lukenut kirjoitukseni otsikolla "ehkä", ei sinunkaan olisi tarvinnut selitellä minulle mitään.

        Kirjoitin kysymykseni/pohdintani tänne ihan puoli huumorimielellä, ei niinkän suuren totuuden löytämiseksi. Kirjoituksestani kuitenkin näytti tulevan provokaatio, huonolla omallatunnolla varustetuille miehille, jotka ovat valehdelleet niin kauan puolisoilleen tämän ylitsevuotavasta kauneudesta ja seksikkyydestä, että uskovat itsekin lähes täysin puheisiinsa, kuitenkin vielä pisara totuutta heissä on jäljellä koska tiedostavat valehtelevansa ja kuvittelevat purkavansa huonoa oloansa kirjoittelemalla ja todistelemalla tännekin kuinka heillä on se "unelmapano" jo kotona ikuisesti sängyssä.

        Tosin jokainenhan saa vastata ja kirjoitella miten lystää, eihän sitä kukaan estä, mutta vieläkään en varsinaisesti ole saannut kovinkaan monta "haluamaani" vastausta. Kiitos kuitenkin.


      • Olli
        Make25 kirjoitti:

        Jopas lähti keskustelu kulkemaan outoon suuntaan.

        Nimimerkille olli: Pointti minun aloittamassa ja kirjoittamassa jutussa oli mahdottoman haaveen toteutuminen, EI kuinka hyvää seksiä loppujen lopuksi kukin saa. Nimimerkillä nuori nainen: Olet varmasti vielä nuori, ainakin kovin naiivi olet vielä. Jos olisit lukenut kirjoitukseni otsikolla "ehkä", ei sinunkaan olisi tarvinnut selitellä minulle mitään.

        Kirjoitin kysymykseni/pohdintani tänne ihan puoli huumorimielellä, ei niinkän suuren totuuden löytämiseksi. Kirjoituksestani kuitenkin näytti tulevan provokaatio, huonolla omallatunnolla varustetuille miehille, jotka ovat valehdelleet niin kauan puolisoilleen tämän ylitsevuotavasta kauneudesta ja seksikkyydestä, että uskovat itsekin lähes täysin puheisiinsa, kuitenkin vielä pisara totuutta heissä on jäljellä koska tiedostavat valehtelevansa ja kuvittelevat purkavansa huonoa oloansa kirjoittelemalla ja todistelemalla tännekin kuinka heillä on se "unelmapano" jo kotona ikuisesti sängyssä.

        Tosin jokainenhan saa vastata ja kirjoitella miten lystää, eihän sitä kukaan estä, mutta vieläkään en varsinaisesti ole saannut kovinkaan monta "haluamaani" vastausta. Kiitos kuitenkin.

        Olen jo täyttänyt 60 vuotta ja unelmapanoni on tältä vuodelta. Kumppanini on alle 50-vuotias. Uskon, että parempiakin panoja on vielä tulossa, en tiedä kyllä kenen kanssa. 25-vuotiaana minulla oli ollut vasta muutama sukupuolikumppani ja luulin minulla olevan hyviä panoja, mutta erehdyin. Nt olen ollut noin 25 naisen kanssa ja laatueroja rakastelun lopputuloksessa on, eikä naisen kauneudella ole siinä mitään tekemistä, niinkuin totesin. Keskimäärin olen rakastellut 150 kertaa vuodessa, joten kokemusta on noin 6000 sessiosta. Mutta kyllä Siperia opettaa sinuakin...


      • Make25
        Olli kirjoitti:

        Olen jo täyttänyt 60 vuotta ja unelmapanoni on tältä vuodelta. Kumppanini on alle 50-vuotias. Uskon, että parempiakin panoja on vielä tulossa, en tiedä kyllä kenen kanssa. 25-vuotiaana minulla oli ollut vasta muutama sukupuolikumppani ja luulin minulla olevan hyviä panoja, mutta erehdyin. Nt olen ollut noin 25 naisen kanssa ja laatueroja rakastelun lopputuloksessa on, eikä naisen kauneudella ole siinä mitään tekemistä, niinkuin totesin. Keskimäärin olen rakastellut 150 kertaa vuodessa, joten kokemusta on noin 6000 sessiosta. Mutta kyllä Siperia opettaa sinuakin...

        Edelleenkään kysymys ei ole lopullisen seksin laadusta taikka määrästä, vaan jokaisen omista haavekuvista ja asetetuista odotuksista. Seksuaalisuus on yksi kolmesta ihmisen tärkeimmistä ja voimakkaimmista vaistoista/tunteista ja tämän takia ette nyt nää metsää puilta, mutta yrittäkää edes.

        Yritetään nyt vielä kerran vaikka kielikuvien avulla. Suurinosa miehistä pitää esim. Karita Tuomolaa, Janina Frostellia, Sarah La Fountainea ja Marilyn Monroeta todella kauniina ja seksikkäinä naisina. Kuvitelkaa, että kävelette kadulla ja nämä naiset kävelevät teitä vastaan. Ajatus alkaa harhailla ja mietitte kuinka mahtavaa olisi edes yhden kanssa harrastaa kiihkeätä seksiä. Kuinka todennäköistä se kuitenkaan loppujen lopuksi on? Kävelette varmasti päivittäin mielestänne neljän kauniin ja seksikkään naisen ohitse ja ajatus karkailee taas seksiin. Kysymys kuuluukin, että monestiko "in real life" sattuu tavalliselle miehenpulliaiselle niin, että hän pääsee sitten harrastamaan seksiä tällaisen todella kauniin ja seksikkään naisen kanssa?

        Kyse siis mahdollisuuden toteutumisesta, ei omien kokemuksien määrästä taikka tämän mahdollisen seksisession laadusta.


      • kaunis nainen
        Make25 kirjoitti:

        Edelleenkään kysymys ei ole lopullisen seksin laadusta taikka määrästä, vaan jokaisen omista haavekuvista ja asetetuista odotuksista. Seksuaalisuus on yksi kolmesta ihmisen tärkeimmistä ja voimakkaimmista vaistoista/tunteista ja tämän takia ette nyt nää metsää puilta, mutta yrittäkää edes.

        Yritetään nyt vielä kerran vaikka kielikuvien avulla. Suurinosa miehistä pitää esim. Karita Tuomolaa, Janina Frostellia, Sarah La Fountainea ja Marilyn Monroeta todella kauniina ja seksikkäinä naisina. Kuvitelkaa, että kävelette kadulla ja nämä naiset kävelevät teitä vastaan. Ajatus alkaa harhailla ja mietitte kuinka mahtavaa olisi edes yhden kanssa harrastaa kiihkeätä seksiä. Kuinka todennäköistä se kuitenkaan loppujen lopuksi on? Kävelette varmasti päivittäin mielestänne neljän kauniin ja seksikkään naisen ohitse ja ajatus karkailee taas seksiin. Kysymys kuuluukin, että monestiko "in real life" sattuu tavalliselle miehenpulliaiselle niin, että hän pääsee sitten harrastamaan seksiä tällaisen todella kauniin ja seksikkään naisen kanssa?

        Kyse siis mahdollisuuden toteutumisesta, ei omien kokemuksien määrästä taikka tämän mahdollisen seksisession laadusta.

        Itse ymmärrän tai ainakin luulisin ymmärtäväni mitä tarkoitat. Itse olen suht kaunis ja myös villi sängysä. Exäni oli ihan tavallinen mattimeikäläinen ja hän ainakin on yhä haaveillut seksistä kanssani.

        Mutta varmaan sinulle kauniiden naisten kanssa seksin harrastaminen on fantasia, koska et ole tottunut siihen :) Mietipä jotan tosi komeita, lihaksikkaita adonismiehiä, joiden edessä naiset lakoaa. Heillähän voi olla fantasioita vaikka vähän rumemmista naisista;)

        Eli ihminen haluaa yleensä sitä mitä ei saa :D Ja vaihtelu virkistää.


      • Make25
        kaunis nainen kirjoitti:

        Itse ymmärrän tai ainakin luulisin ymmärtäväni mitä tarkoitat. Itse olen suht kaunis ja myös villi sängysä. Exäni oli ihan tavallinen mattimeikäläinen ja hän ainakin on yhä haaveillut seksistä kanssani.

        Mutta varmaan sinulle kauniiden naisten kanssa seksin harrastaminen on fantasia, koska et ole tottunut siihen :) Mietipä jotan tosi komeita, lihaksikkaita adonismiehiä, joiden edessä naiset lakoaa. Heillähän voi olla fantasioita vaikka vähän rumemmista naisista;)

        Eli ihminen haluaa yleensä sitä mitä ei saa :D Ja vaihtelu virkistää.

        Ensimmäinen "järkevä" vastaus tuli naiselta. Ei sinänsä mikään yllätys kun ajattelee mitä miehillä liikkuu mielessä kun tällä palstalla vastailevat kirjoituksiin. Varsinkin kun oma kirjoitus oli hieman provokatiivinen ilmeisesti.

        Harmittaa vaan pirusti, kun sinä "kaunis nainen" kirjoitit tänne. Nyt uskottelen taas itselleni, että minulla on joskus muka mahdollisuus päästä petiin sinunlaisesi kanssa. Kiitos kuitenkin.
        Kuta kuinki olit ymmärtänyt mitä hain takaa. Ehkä se on kerran miehen elämässä niin, että pääsee hommiin, sellaisen monta luokkaa korkeamalla olevan naisen kanssa ja osa heistä lankeaa valheeseen ja menee niiden kanssa sitten naimisiin. Näinhän tästä on sitten pääteltävä.


    • Retiisikukkakaali

      Miehet näkevät itsensä usein viehättävämpinä mitä ovat. Naiset taas näkevät itsensä rumina vaikka he olisivat miten kauniita.

      Vinkkinä kuitenkin miehille; etsikää oikeasti aikuisia naisia eli niitä jotka ovat kanssanne samaa ikäluokkaa. Niitä naisia, joilla on leveä lantio ja kasvoissa alkaa jo hieman ryppyjä näkyä. Aikuiset naiset ovat usein myös parempia sängyssä kuin ne joilla ei vielä kauheasti kokemusta ole.

      Viime aikoina julkisuuteen on jälleen ponnahtanut uutisia lasten hyväksikäytöstä. Eräässä tapauksessa syytetty kertoi uhrin sanoneen itseään 19-vuotiaaksi ja uhri oli syytetyn mielestä näyttänyt kokeneelta 24-vuotiaalta. Todellisuudessa uhri oli 13-vuotias.

      Ennen kuin harrastatte seksiä nuoren näköisen naisen kanssa, pyytäkää häntä näyttämään syntymävuotensa ajokortista, passista tai Kela-kortista. Usein lapset/teinit saattavat sanoa olevansa vanhempia kuin todellisuudessa esimerkiksi sen takia ettei heitä vietäisi vanhempien luo tai että heille tarjottaisiin päihteitä.

      Myöskään netissä ei kannata jokaiselle naispuoliselle puhua niitä törkeitä seksiehdotuksia ja lähetellä peniskuvia, sillä kyseessä voi olla lapsi. Tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ei ole mikään pikkujuttu.

    • Anonyymi

      Jukka

    • Anonyymi

      Itse olen havainnut, että ulkoisella kauneudella ja hyvällä seksillä ei ole suoraa riippuvuutta. Eli ei niin, että mitä kauniimpi nainen, sitä parempaa seksiä. Eikä myöskään niinpäin, että mitä vähemmän ulkoisesti miellyttävä nainen, sitä parempaa/huonompaa seksi olisi hänen kanssaan. Toiset ihmiset ovat visuaalisempia kuin toiset, joten asian painotus on erilainen. Minusta hyvän seksin avaimet on siinä, että kumppani miellyttää silmää ja on samalla aaltopituudella - ymmärtää ja tulee ymmärretyksi. Kokemus on hyvästä, koska se tuo varmuutta. Se näkyy siinä, että uskaltaa olla oma itsensä ja näyttää mistä pitää, mistä ei. Kypsät 40 ikäiset naiset ovat ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Oma unelma panini oli lukion päättäjäis iltana kun oli 18v meidän koulun parhaimman näköisen tytön kanssa. Kello oli joku 12 kun oltiin menossa sen tytön luokse. Hänellä ei ollut vanhempia kotona joten päätettiin käyttää tilaisuus hyväksi. No mentiin siitä sitten tämän tytön huoneeseen siinä sitten pussailtiin ja samalla riisuttiin menin sitten makaamaan hänen sängylle ja tämä tyttö laittoi minulle kondomin ja alettiin siinä sitten hommiin tämä kesti jonkin aikaa kunnes laukesi ja kondomi oli ihan täynnä spermaa ja kondomi oli aika iso vielä koska kaluni oli aika iso ja antoi minulle suukon ja siitä sitten käytiin nukkumaan siihen hänen hyvin pienelle sängylle lähekkäin.

      • Anonyymi

        Fantasia vuodesta 2005.
        On sulla reaalimaailmassa tylsää!


    • Anonyymi

      Luonnonkauniin naisen kanssa joka on hyvä sängyssä. Ja jonka pillusta näkyy häppärit.

    • Anonyymi

      Kaunis nainen sanoi hyvin...näin se on.
      Seksistä tekee hyvän/hyvää se et voi luoda hyvän fiiliksen ja ympäristön missä molemmat voi omaitsensä.
      Luottaa toiseen. Seksi on hyvää silloin.
      Itsestä se on kiinni minkä kuvan haluat antaa, liika itsevarmuus on jopa ärsyttävää, viipyileva viekoitteleva sensuelli, silmillä riisuva....kun saa sen tunteen 10m päästä toiseen...sit on kivaa, villiä, hauskaa, nautinnollista ja joo, kiva jos kumpikin pitää toisiaan viehättävänä tai jopa jumalallisen kauniina....
      Mielikuvia ja kokeilua, olen joskus sellaisiinkin fiiliksiin oäässyt...ja mielelläni haluan uudelleen.
      -Mies-53

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Upea pillu 😍


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen voi olla huono sängyssä, haluton, kiusaantunut, lahna, estynyt. Ei ole eikä tule olemaan hyvää seksiä. Pelkkä pakkopullana antava pillu.

      • Anonyymi

        Ja se unelmapano on tämän vastakohta. Kyllä kaunis pitää olla että miellyttää silmää. Ja unelmapano kanssa se kemia teidän välillä on mieletön. Ja halun lisäksi sisältää tunnetta toiseen ja arvostusta ihmisenä eli sen toiseen luonteessa on jotain koskettavaa. Vaikka voidaan puhua unelmapanosta niin se on kyllä varsinaisesti rakastelua, kun siinä on kaikki. Unelmapano ei lahnaa vaan on mukana seksissä. Seksi on älyttömän hyvää. Kaikki on jotensakin luonnollista, se seksi välillänne. Se sisältää vahvat tunteet toisiimme. Kuten näette olen saanut unelmapanon ;)


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe