miten kuolla

Anonyymi-ap

moi en jaksa elää enää. ongelmat tulee perheestä,koulusta,kokeista ja kavereista ja mietin olenko tarpeeksi hyvä. en haluu elää. 2 kertaa oon yrittäny köydellä mut arvaa mitä siitä tuli. tänää läheisimmän ystäväni kanssa keskustelin että mun pitää kertoa vanhemmilleni ongelmistani mut hän ei tiedä että suurinosa ongelmista tulee kotoa ja en voi kertoa sitä. kerroin hänelle että oon ollu viimiset 2kk ERITTÄIN itsetuhoinen ja joka pv mietin että teen sen tänä yönä mutten kuitenkaan ryhdy toimiin. melatoniinia mulla on joo mutta ei siihen kuole:) joten mihin voin kuolla? haluisin lääkkeen jonka avulla voin nukkua pois tai jos ei löydy nii hyppään junan alle.
lääkkeen pitäs olla reseptivapaa jonka yli annostuksella mun ei tarvi herätä huomenna. en hirveemmin eti lohtua haluun vaa jonkun joka nyt kertoo mulle ratkaisun.
joku nyt vaan kertoo eikä tehä tästä vaikeeta. mitä sillä ois väliä jos yks kuolee:)

7

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet? Käy puhumassa kouluterkalle.

      • Anonyymi

        14v mutta ei se ole hirveen keskeinen tässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14v mutta ei se ole hirveen keskeinen tässä

        Tiedätkö mitä?
        Moni tietää miltä susta tuntuu, ihan oikeasti. Et ole ainoa joka on/on ollut tuossa tilanteessa. Ongelmia koulussa, kaverien kanssa...
        Mutta _aina_ on olemassa joku, kuka sinusta välittää. Et ole yksin, vaikka tällä hetkellä sinusta siltä tuntuu.
        Olet todella nuori, ja sulla on koko elämä sun edessä. Susta voi vielä tulla ihan mitä vaan, joten älä vielä menetä toivoa.
        On kriisipuhelinta, terveydenhuoltoa ja paljon muita paikkoja joista saa apua. Ja ne kaikki henkilöt on sitä varten, että ne auttaa sua.
        Pliis, oo yhteydessä niihin.
        Sä voit kertoa niille tyypeille ihan mitä tahansa. Vaikka et haluaisi kertoa vanhemmille, niin valitettavasti heidän täytyy olla myös heihin yhteydessä. Mutta ei siitä nyt ainakaan haittaa ole?

        Toivon, ettei kukaan neuvo otsikon kysymyksessä, koska se olisi erittäin väärin.


    • Anonyymi

      Lapsikulta,älä tee mitään pahaa itsellesi.Jos sulla vaikeaa perheessä niin voitko kertoa kouluterkalle tai kuraattorille.Koulu ja kokeet loppuu aikanaan,ystäviä tulee ja menee,perheen kanssa elo muuttuu viimeistään kun muuttaa omilleen ja tärkein sä olet hyvä ihan tuollaisena kuin oletkin.Ratkaisu on se että kerrot näistä asioista luotettavalle aikuiselle sun pitää saada pian apua tai soitto hätänumeroon.On sillä kuule väliä jos yksikin kuolee aivan turhaan.

    • Anonyymi

      Usein juuri sinun iässäsi saa näitä mahdottomuuden tunteita. Mutta ne on aina ohimeneviä .mene koulun terveyssisarelle ja kerro hänelle ihan vaan luottavaisesti miten tunnet. Saat apua sieltä.
      Ja sitten kun olet vanhempi niin tulet olemaan iloinen että hait apua.
      Ei kuolema ole mikään ratkaisu elämään vaikeisiin asioihin, vaan yrittää ratkaista ongelmat mitkä sinua masentaa.
      Sinun ikäisen kehossa tapahtuu suuria muutoksia , hormoonit sun muut jotka vaikuttaa. Kaikilla sinun ikäisillä tapahtuu sama kehitys , mutta osa kokee sen vaikeaksi kuten sinä nyt teet.
      Tie aikuisuuteen ei koskaan ole helppo . Hae apua vaivaasi.

    • Anonyymi

      Kuules. Milläkö on väliä? SiNULLA. Sinä tulit tänne oppimaan.osin karman kautta ja osin omasta tahdostasi. Älä nyt lyö hanskoja tiskiin vaan ota haasteet vastaan. Olet kipinä Jumalasta. Herää näkemään itsesi sellaisena ja ala elään sen mukaan. Sinä olet tärkeä. 💎

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe