Onko jotain kohtalon toveria mihen tämä polku päättyy? Minulla todettiin 2017 kaularangan kulumia ensikerran. Jouduin vaihtamaan ammatin Ts. minut uudelleen koulutettiin. Oireina silloin sormien puutuminen ja turpoaminen ja käsivarsien 24h särky päivässä siten ettei kaffee muki pysynyt enään lopuksi kädessä. 2020 magneetissa todettiin C5-& ja C6-/ väleissä juuriahtauma- ja välilevy sairaus. Nyt 2023 minulla vuoden kestänyt huimaus, peukalo ja keskisormi puutuvat ja nivel särkyä, päänsärkyä oikean silmän takaa (pahimillaan yhtäsoitto n kuukauden), hartiat kuin betonia ja kaula ja niska kuin puuta Ts. kaulan liike joka suuntaan estynyt. Olin kaularangan röntgenissä ja vanhojen löydösten päälle C3-4 väliin nivel väliin painottuvva juuriahtauma ja koko kaularangassa nivelrikkoa. Julkisen puolen terveydenhuolto ei näe leikkaus tarpeita. Olen 1v tehnyt fysioterapeutin ohjeilla harjoitteita ja omaehtoista harjoitteita n 3-4 kertaa viikossa kivun sallimissa rajoissa. Käytän myös lämpötyynyä ja facia palloa selän, pakaroiden. niskan ja olkapäiden kipupisteiden hierontaaan n 3kertaa viikossa. Niskaa pyörittelen pallolla päivittäin kuin myös tyynyä. Mitä minua odottaa tulevaisuudessa esim 5v päästä . Pelottaa jo valmiiksi. KERTOKAA:
kaularangan juuriahtaumat ja välilevy pullistumat
1
287
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805