Nyt kun urpon natsi hallitus leikaa työttömältä ostovoiman

Anonyymi-ap

Yalousosaja puolueen köyhien leikkaus vaikutukset ovat karuja
Nyt kun urpon natsi hallitus leikaa työttömältä noin 350 - 400 e kuukaudessa
Ja työttömiä arviolta 250 000 kpl. Se olis 100 miljoonaa vähemmän kulutukseen .
Se taas vähentää kauppojen myyntiä ja kauppakeskuksia suljetaan paljon huonosti kantavia paikkoja. Tämä taas vähentää työpaikkoja ja lisää työttömien määrää ja sen jälkeen kulutus vähenee taas entisestään . Lisäksi velan korkojen nousu ja ruuan korkea. hinta pienentää kulutusta koska rahat mene pakollisen maksuihin vuokriin ja pakollisiin ,kuluihin ei kulutukseen. Joulun myynti jää suppeaksi ja sen jälkeen alkaakin jyrkkä alamäki.

Tietenkin jotkut on parempi osasia ja saavat taloutensa pidettyä kunnossa ja laittavat ylimääräisen rahan, säästöön ja kauppiaat ulkomaille veroparatiiseihin .

Ei rikkaat kuluta ja ostele torimummoilta ja nappikauppiailta kuin köyhät


Äänestä. SDP ja SAK

6

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tapana on että politikot julistaa Elämäni biisiä minun elämäni biisi on Kapinaorkesterin Kapinavirsi sen voi kuunnella you tubesta.Tämä laulu on seurannut minua pienestä asti se vaan oli silloin virtenä 440 vanhassa virsikirjassa virsi poistettiin uudistuksen yhteydessä virsikirjasta.Jotenkin se sopii tähän päivään niinkuin sota ajan jälkeenkin.Tämä on meidän vaatimattomien ja köyhien virsi jota lauloimme töitä tehdessä peltoa kuokkiessa lehmää lypsäessä ja lapsiamme hoitaessa.Nyt olette päättämässä riittääkö raha köyhille ja vanhuksille,se riitti silloin että koulutimme teidät vähillä varoilla nyt on teidän vuoronne,muistakaa silloin kun syötte ja juotte kalliita illallisia.Meidän ruokakaapissamme on punalippu tuotteita joissa on päiväykset menneet jo edellisellä viikolla.Ei ole varaa vihanneksiin eikä hedelmiin

    • Anonyymi

      Pari viikkoa lakossa leikkaa ostovoiman

    • Anonyymi

      Verot tulot pienenee valtio kärsii kassaholvi on tyhjää

      • Anonyymi

        Verotulot palautuvat kun patoutuneet ostopaineet taas lakon jälkeen purkautuvat
        Vähän voi heräteostoksia jäädä kaupan hyllyille lakon aikana mutta mitä niistä


    • Anonyymi

      Hallituksen ja EK:n vallasta on myös kysymys ja muuten
      - hallitus sai valheilla valtansa.

      Suomessa oli työrauha ennen tätä fasistihallitusta.
      Ei työntekijät tai AY-liike vaatinut mitään.

      Häkäpöntöt (Jyri, Petteri ja Riikka) alkoivat yrittää rajusti heikentää
      työntekijän asemaa.

      Mitä tulee työnantajien vaatimaan paikalliseen sopimiseen se mahdollistaa halpatyövoiman käytön ja palkkojen polkemisen. Ei sitä muuhun tarvita.
      Eihän mikään laki kiellä maksamasta taulukkopalkkaa parempaa palkkaa.

    • Anonyymi

      Petteri nöyryyttää .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe