Pohdeen säästökohteet

Anonyymi-ap

Eiköhän ne vanhukset kuuluisi jättää rauhaan? Eikä ahtaalle laittaa. Ovat kuitenkin sen verran arvokkaampaa väkeä verrattuna ns kiintiö/elintasopakolaisiin! Ja niistä voisi joku kymmenen miljoonaa jäähän säästöön

4

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin se vaan on kun elätämme täällä miljardien menoerällä lomalaisia jotka eivät tuota yhtään ja niin se jaettava raha tunntuu menevän matuille ja suomalaisilta vähennetään ja halutaan maksattaa lisää päivittäis tavarasta esim ruuasta.
      Samoin yli rajojen menee rahaa,tavaraa, sotatarvikkeita miljardien edestä.... seuraa velkaa ja näiden korot ennestään huikeat.
      KUINKA KAUAN NÄIN VOI OLLA?
      SUOMESSA NYTKIN PÄIVITTÄIN tieto yritysten lomauttamisista ja suurin osa koskee miesten työpaikkoja ja suurin osa mamuista on miehiä jotka eivät myöskään työllisty, vähäisen koulutuksen ja kielitaidottumuuden vuoksi. KONKURSSEJA TULOSSA enemmän kuin viime vuonna .... eli nekin velat maksatetaan kansalla.
      Jos ei ole töitä , ei verotuloja niin pankrotti suomessa ja siitähän on jo oltu huolestuneita eurooppakomissiossa ja myös taviksien köyhyys ongelmasta
      Nyt Nato ja sotavarustelu tuo pelkkää menoerää tämän kaiken lisäksi. Pelottavaa

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Suomen sosiaaliturva houkuttaa köyhät ,koulua käymättömät slummeista tänne ja eivät etene elämässään juurikaan ja he jäävät sosiaali ja kelatätien varaan koko loppuelämäkseen ja elävätkaliisti vuokralla joista grynredi ttienaavat , nythän on konkursseja ennätysmäärä jatyöttömien määrä nousee varsinkin miesten kohdalla mihin ne kaikki osaamattomat jotka tänne tulee muuta kuin tuetun elämänvaraan ja yhteiskunnan pakko miettiä entistä enemmän mistä kaikista luovumme. Nyt on vuosikausia rakennettu esim KESKUSSAIRAALAAN TILOJA VALTAVAT MÄÄRÄT. Nyt on tyhjiä JA ERITTÄIN KALLIITA NELIÖHEHTAAREJA. ;osastoja ja leikkaussaleja kun ei ole osaavia ihmisiä eikä rahaa maksaa kunnon palkkaa sairaanhoitajille jotka sen kovimman työn siellä tekee. VANHUSTENLAITOKSET SULJETTUNA jo vuosia ja kotihoidon taso aivan ikäihmisten heitteille jättöä eli NE IHMISET JOTKA OVAT ELÄTTÄNEET ITSENSÄ KOVALLA TYÖLLÄ JA VAILLA SOSIAALITUKIA.
      Ehkä tämä on se miksi emme kaikki ymmärrä tätä ulkomaalaisten elättämistä tuhansilla per henkilö joka kuukausi kun ei ole suomalaisinkaan varaa satsata jotka ovat tehneet tämän hyvinvoinnin ja ja se jaetaan muille kuin heille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe