Tuntuu upealta kun mieheni ottaa minut takaapäin. Olen joko kontillani, vatsallani tyyny allani tai sitten olen kyljelläni. Voi naapuri parkoja kun joutuvat kuuntelemaan nautintoni ääntä. Parasta on nämä asennot peräkkäin!
Takaa tekee kutaa
7
9945
Vastaukset
- panishh
Tosi noloo kysyy tätä, mut voiko takaa päin niin ku eteen.. siis ei niin ku anaalii mut myös silleen.. oon kokematon ja noin niin ei oikee tiedä.. pliis jos joku vaivautuis vastaa..
- dfh
kyllä tietysti, kannattaa kokeilla. ja sitähän tuo edellinen kirjoittaja juuri tarkoittikin.
- vir
Tottakai voi, ei takaapäin tarkoita automaattisesti anaaliseksiä. Peppu pystyyn ja selkä notkolle rohkeasti, tykkäät varmasti. Voit nojata käsiisi tai olla kyynärpäiden varassa tai tietysti laskea yläkropan sängyn pintaan. Makunsa kullakin. Suosittelen kokeilemaan rohkeasti.
Eikä kysymistä kannata hävetä, ei näitä asioita kukaan automaattisesti tiedä. Jos on epäselvyyttä niin jostain sitä aina kannattaa kysyä. - sinä täysikäinen?
näille palstoille on näet ikäraja...
- juups
sinä täysikäinen? kirjoitti:
näille palstoille on näet ikäraja...
... olla täysi-ikäinenkin tietämätön:)
- neiti
Joo kyllä säälittää naapurit. Tai kuka ny o millon missäki sattunu kuulee;)
- Minä
Entä takaa päin naidessa pidätkö jos
miehesi läpsii avokämmenellä pyllylle?
Itselleni tulee vastustamaton halu
läiskiä naistani pyllylle varsinkin
juuri ennen laukeamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834