Niin vankasti tuo KD porukka on tukemassa turkistarhausta, joka on sadistisin eläinrääkkäyksen muoto, sulkea elän koko elämänsä ajaksi pikkuruiseen häkkiin. Inhottaa tuo kristillisten tekopyhyys, pahan asialla ovat ennemminkin.
KD:n ja Sari Essayahin kristillisiin arvoihin kuuluu eläinten rääkkääminen
12
191
Vastaukset
- Anonyymi
Daadaa Toveri. Kikkel Näkkärijärvi.
Parasta kissaviihdettä mitä demarit voi tarjota.
Pertti Salovaaran kun sais presidentti- ehdokkaaksi niin sitten on kaikki hyvin.
SDP- haisee.- Anonyymi
Mitä vttua sinä olet tunkenut naamaasi, olet totaalisen sekaisin, vai tekeekö raamatun lukeminen tuollaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vttua sinä olet tunkenut naamaasi, olet totaalisen sekaisin, vai tekeekö raamatun lukeminen tuollaiseksi?
mitäpä tiedät russakka ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäpä tiedät russakka ?
Tuollaista keskusteluako sinä harrastat pelin edessä?
En ole uskovia koskaan pitänyt kovin fiksuina, kiitos sinulle, kun paljastat millä tasolla todellisuudessa olette. Terapia, tai psykiatrinen hoito osastolla on se mitä sinä tarvitset.
- Anonyymi
Siis kyllä. Mä olisin aivan valmis. Kiipeämään puuhun. Veto tanko otteella
- Anonyymi
Mieluimmin katselisin persutarhausta jonka tuotoksilla tehtäisiin kaikenlaisia nahkaisia koristeita ja luisia kynttilälyhtyjä halloweeniksi.
- Anonyymi
Ei ole ihme, että ei välitä eläinrääkkäyksestä. Eihän tuo edes välitä "vääräuskoisten lapsista". Se nyt vaan on niin, että taivaasta pitää sataa mannaa uskiksille. Rahaa ja valtaa ja toisista ei väliä. Samanlaisia on koko hallitus ja suurin osa kansanedustajista. Tekopyhiä ja tunteettomia. Valmistuvat jo suuriin sikajuhliin 6.12 ja joululomaan.Ei niitä kiinnosta kärsimys vaan oma hyvinvointi.
- Anonyymi
Meillä Pohjoismaissa se onnistuu ja vaikka ja mitä. Toisi ku muualla
- Anonyymi
KD saatanan asialla.
- Anonyymi
Mikään ei viittaa tuohon. Kommenttisi kertoo sinusta itsestäsi. Minkä tai kenen asialla sinä olet?
- Anonyymi
suurempi ongelma on lasten sukupuolielinten viiltely,
sekä järjetön eläinten kidutus rituaali viiltely teurastuksella !
-- nämä törkeydet tulee kieltää !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892