Olet kääntänyt uuden aukeaman

Anonyymi-ap

Mitä siinä siinä lukee?

38

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä lukee näin:

      Sademetsässä ei ole aluskasvillisuutta, sanoi tapetti.
      Joku löi vetoa ja minä voitin.
      Tämä matka oli pitkä, mutta pimeä.
      Eilen posti toi kirjeen sieltä.
      Niin se nyt on, että talvi on uusi kesä.

      • Anonyymi

        On kyllä mielenkiintoista sanomaa. Olisi varmasti koko tarina mielenkiintoinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä mielenkiintoista sanomaa. Olisi varmasti koko tarina mielenkiintoinen..

        Tarina päättyi ja alkaa uusi.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­y­­m­f­­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18093125x

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      "Blank space" T. Swift

    • Viimeinen luku tästä kirjasta.

      Joko tämän tarinan loppu, tai seuraa jatko-osa.

      Sen saa tämä päivä näyttää.

      Katsotaan onko jatko-osaa varten enää muita osallisia.

      Mysteerejä jäi avoimiksi tarpeeksi sitä varten.

    • Anonyymi

      siinä lukee: After Vietnam, back home

    • Anonyymi

      Tulin tähän hengailemaan, kun oma aukeamani on tällä hetkellä ikään kuin mustan savun peitossa. Tykkään kyllä sen savun tuoksusta, varsinkin jos siinä on ripaus tervaa.

      • Anonyymi

        Taas palaa siltoja vai?

        Voisinpa lainata sellaista ideaa ja aloittaa uuden kirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas palaa siltoja vai?

        Voisinpa lainata sellaista ideaa ja aloittaa uuden kirjan.

        Ei pala mitään siltoja. Nyt erehdyt henkilöstä. Minä en ole missään vaiheessa kaivannut palstalla kuin yhtä ainoaa miestä. Hänelle olen myös viimeksi sunnuntaina erehtynyt laittamaan viestiä! Erehdys siinä mielessä, että tarina on klassinen ja hän kaipaa toista ihmistä. Olen vain niin heikko hänen suhteensa.


    • Anonyymi

      Me emme enää koskaan tapaa, mutta vain minä tiedän sen.

      • Anonyymi

        Sun mielestäs toisen ei tarvii tietää sitä vai?
        Ei kovin reilua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielestäs toisen ei tarvii tietää sitä vai?
        Ei kovin reilua..

        Karma karma karma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun mielestäs toisen ei tarvii tietää sitä vai?
        Ei kovin reilua..

        Karma on bumerangi, reiluista reiluin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karma on bumerangi, reiluista reiluin.

        Karma Chameleon.


    • Anonyymi

      Go hell bitch....

    • Anonyymi

      Siinä kysytään:
      Millä helkutilla jaksat lähteä tuulen tuivertamalle niitylle joka arkipäivä?
      Vastaan usein itselleni: jos onni on myötä näen päivänsäteen .
      Entäpä jos 💩 sataa niskaan arkena ja sunnuntaina?
      Puhallan ja teen jotain millä nollaan nuppini 🤣🤣
      T:menninkäinen

    • Anonyymi

      Räsänen rikki tosi huonossa kunnossa

    • Tässäpä ote mielenterveyshoitotyö -kirjastani satunnaiselta aukeamalta:

      ”Kuntoutuksessa korostuu kuntoutujan positiivisten kykyjen korostaminen. Kuntouttava työote pitää sisällään yksilön voimavaroja, toimintakykyä ja oman elämän hallinnan tunnetta lisääviä elementtejä. Kuntoutuminen lähtee ihmisestä itsestään, mutta kuntoutuja saattaa tarvita rinnalleen läheisiä, ammattiauttajia ja vertaistukea.”

      Siitä syystä, että minulla on tylsää ja tämä kirja sattuu olemaan vieressäni. Olkaa hyvät.

      • Anonyymi

        Tutun olosta tekstiä. 😂


    • Anonyymi

      Opi rakastamaan itseäsi, jotta voit rakastaa toista

      • Anonyymi

        🙂👍❤️


    • Anonyymi

      Älä menetä epätoivoasi.
      Tarvitset sitä silloin kun sinulla menee hyvin.
      Aivan kuten toiveikkuuttasi silloin kun kaikki ei mene hyvin.

      • Anonyymi

        Ei kuulu mun elämänkatsomukseen. Sinä et määritä mitä ihminen kokee. Silloin on ihan sama päättää elämä.


    • Anonyymi

      Hänen miehen nimi. Muuten tarina on vielä kirjoittamatta.

    • Anonyymi

      Same old story🥶

    • Anonyymi

      Yritä pitääkiinni vanhasta, vaikka uudet tuulet puhaltaa

    • Anonyymi

      Eihän siinä vielä mitään lue, jos se on uusi. Tyhjä aukeama jolle kirjoittaa

    • Anonyymi

      Vuoden 2023 aukeamallani luki "valitse rakkaus". Se ei ihan täysin ole pitänyt paikkaansa vuoden halki, mutta se on ollut jonkinlaisena ohjenuorana. Minusta se on kuitenkin sen verran hyvä kehotus jokapäiväiseen elämään, että taidan löytää sen saman seuraavaltakin aukeamalta ja keskittyä entistä kovemmin sen toteuttamiseen ensi vuonna.

    • Anonyymi

      NAM.
      Ihana mies. Koska tavataan?
      Sori, on jo sovittu tapaaminen: tänään klo 22.30.

    • Aukeamalla lukee:

      Elämä on hyvää. Elämä on oikeastaan hyvää moneltakin kantilta katsottuna. Tasapaino mitä olen etsinyt työn, vanhemmuuden ja oman itseni kesken, on löytänyt balanssinsa. Olen oikeastaan onnellinen.

      Rakkaus on arvo. Iso ja tärkeä arvo, Samoin tärkeä arvo on hyvä ja toimiva parisuhde. Mutta taas huono parisuhde ei ole vaivansa väärti. Hyvä parisuhde on mahdollista vain kun molemmille syntyy tutustumisessa syvät tunteet, arvomaailmat, aaltopituus ja kemiat kohtaa. Ja huomattavasti helpompaa se on kun kummankin elämänhallinta on kunnossa ja löytyy halua panostaa yhteiseen elämään. Se onko yhteinen elämä etänä, erillisillä kodeilla tai samassa osoitteessa ei sen sijaan ratkaise kunhan tunneyhteys ja läsnöolo toimii.

      Elämää pystyin harvoin hallitsemaan ja määrittelemään. Katson monessa asiassa tulevaisuutta ja luotan intuitioon. Parisuhdetoiveiden osalta ei kuitenkaan auta kuin elää hetkessä. Jos sopiva ihminen ja hetki lipuu vielä kohdalle, on uskallettava ja katsottava asiaa tarkemmin. Jos taas ei osu, väärää ei kannata ottaa vain saadakseen jotain millä ei ole edellytyksiä kasvaa ja kestää.

      Elämäntarkoitus on tulla onnelliseksi ja rakastaa, ja kasvattava siinä sivussa lapsista pärjääviä ja onnellisia aikuisia. Se pätee oli parisuhdetta tai ei.

    • Anonyymi

      Aukeama on tyhjä.

    • Anonyymi

      "Katso edellinen aukeama."

    • Anonyymi

      Että oletko koskaan täällä lukiessasi tekstejä tuntenut tyhjyyden ja alakulon tunnetta? Miettinyt kuinka helvetin yksinäisiä ihmiset voivatkaan olla. Itseni mukaan lukien.

      Miettinyt sitä, että jollei kaivatusta/toisesta olekaan oikeaan yhteyteen. Jollei edes halua nähdä ja jutella. Pelailee vaan.

      Oma sivuni on tabula rasa. Sen tyhjempi tauluni ei ole koskaan ollut. Vain pari merkintää jotka hoidan.
      Täällä olin lievittääkseni aikoinaan kipua kokemuksestani joka horjutti koko elämääni pitkäksi aikaa. Se ei muuttunut täällä. Parani ja paheni vuorotellen.

      Joten seuraavan lainarunon sanoin levollista yötä:

      En muistanut
      En totta tosiaan
      kuinka mustia ovat
      marraskuun puut
      sen jälkeen
      kun ovat heittäneet
      räiskyvät
      syksyn riehakkaat
      värivaatteet oksiltaan.
      Kun mustilla
      luuranko-oksilla
      istuu mustia variksia
      ja taivaskin on
      kuin pitkäperjantai.
      Kuinka ihminen jaksaa?
      Kuinka ihminen kestää?
      Kun sielu on matalapaineessa
      ja kaipaa
      kaikkeen entiseen
      kaikkeen
      ehdottomasti loppuneeseen.(pinterest)

      🙏🏻🩷

      • Anonyymi

        Minä tunnen hyvin harvoin itseni yksinäiseksi, asun yhdessä lapseni kanssa, mutta sen olen huomannut täällä lukiessani että täällä kirjoittaa sellaisia ihmisiä jotka todella kokevat itsensä hyvin yksinäisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen hyvin harvoin itseni yksinäiseksi, asun yhdessä lapseni kanssa, mutta sen olen huomannut täällä lukiessani että täällä kirjoittaa sellaisia ihmisiä jotka todella kokevat itsensä hyvin yksinäisiksi.

        Ihana asia, että sinulla ja lapsellasi on toisenne.
        Se on kiitollisuuden aihe.


    • Anonyymi

      Kyyneleet ovat helmiä. Vain.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe