Vasemmistoliitto on ANTISEMITISTINEN järjestö

Anonyymi-ap

Presidenttiehdikas Li kertoo asiat ensin toisin ja sitten, mutta, mutta, mutta, mutta, mutta, mutta ja mutta.

13

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terroristijärjestö Hamas murhasi pikkulapset Israelissa pitkän rauhan aikana. Hamas otti naisia panttivangeiksi.

      Tuollainen toiminta on raukkamaista varmaan myös vasemmiston mielestä.

      • Anonyymi

        Kommunistien mielipiteille on aivan sama, kun ne on aina enemmistön demokratiaa vastaan. Pääasiahan on aate.


    • Anonyymi

      Yritin muistella, että Israelissa (juutalaisissa) on vahvana vasemmistolaisuus. Onko siis heidän, Israelisaisten, Juutalaisten, vasemmistolaisuus jotenkin vastemmielistä ja väärää Suomen vasemmistolaiselle Li:lle ?

    • Anonyymi

      Li Andersson jatkaa muiden arvostelua: Suurin osa länsimaista tehnyt suuren virheen Gazan kohdalla. Li Andersson: ”Näyttää siltä, että Suomen valtiojohto ei halua tai osaa käyttää ulkopoliittista valtaansa”.

      Ihan käsittämättömiä lausuntoja kun pitäisi tuomita islamilainen terrorismi niin nainen puhuu tuollaisia!?

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0cbe576c-0744-4e61-924c-5ebb6dfb681d

      • Anonyymi

        Aina vika länsimaissa.


    • Anonyymi

      Li sanoi "rivien välissä" että seuraavan pressan tulee johdattaa maa takaisin Halosen ja Kekkosen aikaan.

      • Anonyymi

        Höpöja puhut. Halonen oli arabi-nuolija. Allah vaikka kissassa.
        Kekkonen oli sentään toista maata. Älä Halosen pasakoja yritä kepun syyksi taas vääntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöja puhut. Halonen oli arabi-nuolija. Allah vaikka kissassa.
        Kekkonen oli sentään toista maata. Älä Halosen pasakoja yritä kepun syyksi taas vääntää.

        Halonen leikki aina kovaa feministiä ja haukkui länsimaita mutta aina kun vierailu arabimaissa niin rätti päässä oli siellä kiltisti. Eikä tuntunut Tarjaa sekään häiritsevän että arabijohtajat ja diplomaatit kieltäytyvät kättelemästä häntä.

        Onko se aitoa vai feikki feminismiä? Feikkiä sanon minä!


    • Anonyymi

      Eihän tässä ole kahta sanaa ; Lapsia murhannur Hamas toimi oiken murhaamalla vauvat ja varsinkin kaappaamalla äidit ?

      Tämähän on Vasemmistoliitin ensi vaalien Vaaliteema, Hamas ensin.

    • Anonyymi

      Li on hyvillään kun hamas on murhannut juutalaisten lapset.
      Siitä tulee Oululaisten Tiernapoikain uusi Laulu;

      Hyyyvää iiltaa, hyyvää iiltaa, oomme kierolla ja vääärällä asialla itse kullekkin.

      • Anonyymi

        Kommunistit on olleet aina palestiinalaisten puolella.....Jo neuvostoliiton kanssa samoilla linjoilla.


    • Anonyymi

      Tämä valitettava Hamasin hyökkäyshän on vain jäävuoren huippu pitkässä Israelin ja palestiinalasiten välisessä kiistassa jota ei ole pystytty/haluttu ratkaista:

      Urho Kekkosen puhe Palestiinan kysymyksestä 19.12.1973
      Mutta Israel ei ole alueellisesti pysynyt niissä puitteissa, joihin YK sen perusti. Monien yhteenottojen aikana se on väkivaltaisesti laajentanut aluettaan arabien kustannuksella. Israel ei myönnä omilla tai hallitsemillaan alueilla asuville arabeille täysiä kansalaisoikeuksia. Palestiinan arabien kohtalo on neljännesvuosisadan ajan ollut häpeäpilkku YK:n historiassa. 

      Suomen nykyhallituksellahan ei ollut "munaa" äänestää humanitäärisen tulitauon puolesta kuten esim Norja tai Ranska. Säälittävää politiikkaa Orpolta/Valtoselta!

      • Anonyymi

        Muttei niin säälittävää kuin vasemmistoliiton kansanedustajat, jotka tuntuvat ottavan hamasin puolen tässä sodassa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe