Metallica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

On niin VITUN PERSEESTÄ!!!!...

Se on ihan paska bändi, Iron maiden on paras!!!!!!!!!!!!!

15

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perustele tuo "Metallica on paska bändi". Muuten yksikin huutomerkki riittää.

      Metallica on paras!

      • Klintti Westwood

        ...että se yksikin huutomerkki riittää. Mutta kyllä vaikka Metallica sekä Iron Maiden ovat hyviä niin kyllä tuo Black Sabbath on enemmänkin minun makuuni! Mutta kyllä Metallica on jo lähellä parhaan bändin titteliä, ellei mennyt peräti ohi!


      • tanu

        mä oon sun kanssa samaa mieltä metallicalla menee lujaa jes....


    • Hetfield

      Vai niin. Nyt tiedän minkä ikäistä porukkaa kuuntelee maidenia. Joitain 11-13 vuotiaita varhaisteinejä jotka luulee olevansa kovia Iron maidenin kansikuvahirviön takia. hahhahhaaa, minä nauran teille. Metallica on parempi kuin Iron maiden. Piste.

    • tanu

      just... vai niin mun mielestä metallica jyrää se on aivan sika hyvä bändi=)

    • Juudas praist

      Näyttää olevan samanlaisia urpoja maidenin palstalla.

    • Satans.9.Slut

      molemmat ovat ohan hyviä.
      UP THE IRONS! ;)

      • Satans.9.Slut

        'ohan'= ihan.


    • juha

      ...on tämä väittely.Helvetin järkevää kinastella bändeistä joiden musatyylit on ihan kuin vertais vaikka Mardukia ja Arja Havakkaa.
      Omasta mielestäni MOLEMMAT bändit on erinomaisia omilla tahoillaan ja omistan molempien bändien useita levyjä. (siis MAIDENIN JA METALLICAN)

      • Eipä niillä nyt niin hirveä ero ole. Ei mun mielestä ainakaan. Onko teistä muista?


    • Shiruko

      kumpikin noista menee, mutta Arch Enemy on paras :D

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Joo provo oli tarkoitus laittaa ja ihan hyvin näytti onnistuvan! Tykkään Iron Maidenista, mutta ei Metallicakaan mikään huono ole.

        ;)


    • metallica4ever

      siis sä oot vitun tyhmä kun tuut haukkuu tänne metallicaa!!!!!!!!!!!!!11 mistäs ite tykkäät
      jostai antti peräruiskust vai???????!!!!!!!!!!!!!
      hahaa!!!!

      metallica on paras !!!!!

    • Peke_72

      voi viddhu, että näitä pitää täälläkin nähdä.... maiden ja metallica kummatkin on mun suosikkeja.... miksi pitää tollee provo-linjalle mennä? Elämä varmaan tylsää tai sisällyksetöntä?

      • !!!!!!!!!!!!

        Molemmat on kovia bändejä vaikka itse ehkä käännyn maidenin puolelle,mutta itselläni on paljon kyseisten bändejen levyjä yms..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe