Se on ihan paska bändi, Iron maiden on paras!!!!!!!!!!!!!
Vastaukset 15
Perustele tuo "Metallica on paska bändi". Muuten yksikin huutomerkki riittää.
Metallica on paras!- Klintti Westwood
...että se yksikin huutomerkki riittää. Mutta kyllä vaikka Metallica sekä Iron Maiden ovat hyviä niin kyllä tuo Black Sabbath on enemmänkin minun makuuni! Mutta kyllä Metallica on jo lähellä parhaan bändin titteliä, ellei mennyt peräti ohi!
- tanu
mä oon sun kanssa samaa mieltä metallicalla menee lujaa jes....
- Hetfield
Vai niin. Nyt tiedän minkä ikäistä porukkaa kuuntelee maidenia. Joitain 11-13 vuotiaita varhaisteinejä jotka luulee olevansa kovia Iron maidenin kansikuvahirviön takia. hahhahhaaa, minä nauran teille. Metallica on parempi kuin Iron maiden. Piste.
- tanu
just... vai niin mun mielestä metallica jyrää se on aivan sika hyvä bändi=)
- Juudas praist
Näyttää olevan samanlaisia urpoja maidenin palstalla.
- Satans.9.Slut
molemmat ovat ohan hyviä.
UP THE IRONS! ;)- Satans.9.Slut
'ohan'= ihan.
- juha
...on tämä väittely.Helvetin järkevää kinastella bändeistä joiden musatyylit on ihan kuin vertais vaikka Mardukia ja Arja Havakkaa.
Omasta mielestäni MOLEMMAT bändit on erinomaisia omilla tahoillaan ja omistan molempien bändien useita levyjä. (siis MAIDENIN JA METALLICAN) - Shiruko
kumpikin noista menee, mutta Arch Enemy on paras :D
- alkuperäinen kirjoittaja
Joo provo oli tarkoitus laittaa ja ihan hyvin näytti onnistuvan! Tykkään Iron Maidenista, mutta ei Metallicakaan mikään huono ole.
;)
- metallica4ever
siis sä oot vitun tyhmä kun tuut haukkuu tänne metallicaa!!!!!!!!!!!!!11 mistäs ite tykkäät
jostai antti peräruiskust vai???????!!!!!!!!!!!!!
hahaa!!!!
metallica on paras !!!!! - Peke_72
voi viddhu, että näitä pitää täälläkin nähdä.... maiden ja metallica kummatkin on mun suosikkeja.... miksi pitää tollee provo-linjalle mennä? Elämä varmaan tylsää tai sisällyksetöntä?
- !!!!!!!!!!!!
Molemmat on kovia bändejä vaikka itse ehkä käännyn maidenin puolelle,mutta itselläni on paljon kyseisten bändejen levyjä yms..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912116Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381034Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433