Eli vaimoni kertoi fantasioivan että saisi katsella kun olisin yhdynnässä oman siskoni kanssa.
En ollut koskaan aiemmin kokenut mitään vetoa siskooni seksuaalisesti mutta tämän kuultuani olen nyt toivonut pääseväni nussimaan siskoni kanssa. Itselleni nyt olisi ihan sama onko vaimoni katselemassa vai olisimmeko siskoni kanssa kahdestaan.
En ollut koskaan aiemmin kokenut mitään vetoa siskooni seksuaalisesti mutta tämän kuultuani olen nyt toivonut pääseväni nussimaan siskoni kanssa. Itselleni nyt olisi ihan sama onko vaimoni katselemassa vai olisimmeko siskoni kanssa kahdestaan.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Eikö se ole insestiä? Voisiko sellaista tehdä siskonsa kanssa? Karvat hän leikkasi minulta Juhannusyönä muttei antanut minun viedä niitä häneltä. Kyllä taas kerran katselin pitkään hänen sääriään vaikka hänellä olivat housut jalassaan. Joulun jälkeen hän tulee seuraavan kerran luokseni ja silloin leikkaan häneltä myös pillunkarvat samoin kuin hän on nyt tehnyt kaksi kertaa minulle!! Hemmetti, en minä häntä aio naudan sen kummemmin kuin mitään muutakaan, haluan vain tietää miltä tuntuu ? Kyseessä ei ole insestiä.
Mitä ihmettä, onko sinulle samantekevää, onko vaimosi näkemässä, mistä hän on fantasioinut? 🌹👀
Miksi toistat itseäsi.
Lopeta tuon typerän häirikön kanssa väittely ja vain ja ainoastaan ilmoita hänen viestinsä poistettavaksi heti kun niitä näet.
Täytyy sanoa että sulla on tyhmä ja arvoton vaimo.
No jos sinuun verrataan vaimo on nero.
Sinulla on ihana vaimo toivottavasti pääset toteuttamaan hänen fantasiansa