Tämä oli kova sana ja sai hyvät arvostelut. Minä pelaan nykyäänkin vielä
https://youtu.be/1RxcCY6MCZY?si=HXgXcm1Dkss-oqmy
Pelasiko kukaan Ufo enemy uknownia 90-luvulla?
7
340
Vastaukset
- Anonyymi
Videopeleissä näkyy kuinka digitaalitekniikka ja peliteknologia on 20 vuoden aikana kehittynyt. Silti varmastikin tuokin peli ilmestyessään oli monien toiveiden täyttymys.
- Anonyymi
Tiedon käsittelyn ja -siirron nopeus kasvanut valtavasti 1990-luvulta ja lähellä ylärajoja tuskin ollaan vielä lähelläkään. Kvanttitietokoneiden kehityksessä kotikäyttöön on nyt mm. jäähdytysongelmia, mutta kun ne ratkeavat, niin siirrytään taas ihan uudelle tasolle. Mikään tietokone ei silti luo maailmaa, jossa on informaatiota niin paljon kuin reaalimaailmassamme. Virtuaalimaailma voinee siis olla parhaimmillaankin vain todentuntuinen kuvajainen, kuten tekoälykin voi olla vain älykkyyttä jäljittelevä lähes rajattoman suuresta tietomäärästä huolimatta.
- Anonyymi
Tästä pitäs tehdä modernisoitu versio missä alieenit tekis melee-rangella peräsuolikokeita.
- Anonyymi
Ihme pyllymies oot!
- Anonyymi
Onko näiden kirjoittaja ihminen vai hänet vallannut paha henki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näiden kirjoittaja ihminen vai hänet vallannut paha henki?
Paha henki on housussas! Näytä mulle alieeni tai jatkan kirjottelua. Saat plussapisteitä jos saat mut kakkimaan housuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755