Millainen sisemmät häpyhuulet ovat kun...

Anonyymi-ap

Jos naisella on normaalisti sisemmät häpyhuulet piilossa, miten ne ovat eri tilanteissa?

Kun nainen on kiihottunut? onko ne ulkona ja levällään?

Voiko olla levällään auki ilman ilman mitään käsittelyä?

Entä kun miten ne ovat kun naitu hiljattain esim samana päivänä?

19

1156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turpoavat siinä missä isommatkin, mutta sisällä pysyvät.
      Koko "piirakka " ikäänkuin laajenee keskeltä leviten.

    • Anonyymi

      Ei kaikilla naisilla tapahdu ulospäin näkyviä muutoksia vulvassa kun ovat kiihoittuneita.

      Jokainen vulva on erilainen, ulompien häpyhuulien peittämät sisemmät häpyhuulet voivat tulla esiin kun avaa jalat tai pysyä edelleen piilossa.

      Joillain saattaa penetraation jälkeen jäädä huulet pilkistämään häpyraosta.

      • Anonyymi

        Ottaako eunukkia pataan kun toisilla toimii.


    • Anonyymi

      Kysymys liittyy siihen, kun kotona on seksiä yleensä peiton alla ja miehenä en näe vaimon alapäätä.

      Miellä oli vaimon puolesta haluttomuutta jo pitkään ja mutta sitten yhtenä viikonloppuna oli vaimo kaveriporukan kanssa juhlimassa. Sunnuntai iltana kotiin palattuaan tarjosi heti itseään sängyssä minulle kontillaan ja takapuoli minuun päin ja vielä ilman peittoa. Ne häpyhuulet olivat selvästi esillä ja levällään sivulle. Vaimo oli tavallaan ihan valmis seksiin ilman mitään lämmittelyjä. Näkymä on piirtynyt mun limakalvoille. Seksi oli tosi villiä ja seksin jälkeen kertoi innoissaan jostain miehestä, jonka oli tavannut jo perjantaina ja kertoi kuinka mies oli yrittänyt saada häntä sänkyyn aika ahkerasti. Mies oli kuitenkin pannut kuulemma hänen kaveriaan ehkä häntä ilmeisesti silloin, kun vaimo oli sammunut. Mies oli kuitenkin seuraavana päivänä kiinnostunut mun vaimosta ja tullut katsomaan vielä seuraavana päivänä ja silloin vaimolle oli selvinnyt, että mies oli pannut hänen kaveriaan.
      Vaimo jälkeen päin selvisi, että olivat vielä saunassa kahdestaan miehen kanssa, kun muut olivat paljussa. SItten vaimon oli muistikuvat hävinneet ja joku oli taluttanut hänet sänkyyn.
      Vaimon mukaan mitään ei tapahtunut, mutta vaimo on valehdellut minulle näistä tapahtumista monta kertaa.

      Villiä seksiä riitti useammaksi kerraksi, kunnes vaimo oli parin viikon päästä taas haluton.

      Hiljattain vaimo taas jäi minulle valheesta kiinni, en tiedä mikä on totta ja mikä ei. Siksi yritän kysellä, voiko jostain päätellä, että olisi pettänyt. Ainakin hän toimi niin, ettei hyväksy sitä minulta, mutta että onko pannut? Näitä ihmeellisiä reissuja kun riittää ja luottamus on nyt katkolla. En tiedä mitä tehdä asian kanssa. Rakastan vaimoa, lapsiakin on. Luottamus on hakoteillä.

      Tiedän kyllä, että ainakin unelmoi jostain muusta kuin minusta, ei paljon halunnut seksin aikana minua katsella. Muuten seuraavat seksikerrat olivat aina takaapäin mikä erosi suuresti silloisesta normaalista.

      • Valitettavsti vaimosi pettää sinua.
        On kiihottunut edellisen panon jäljiltä kun tulee kotiin, eikä halua nähdä naaamasi -> takaapäin, mutta kun häntä vielä tilanne kiihottaa niin antaa myös sulle


      • Anonyymi
        Karppa_76 kirjoitti:

        Valitettavsti vaimosi pettää sinua.
        On kiihottunut edellisen panon jäljiltä kun tulee kotiin, eikä halua nähdä naaamasi -> takaapäin, mutta kun häntä vielä tilanne kiihottaa niin antaa myös sulle

        Kuka siihen mätisäkkiin koskee


      • Anonyymi
        Karppa_76 kirjoitti:

        Valitettavsti vaimosi pettää sinua.
        On kiihottunut edellisen panon jäljiltä kun tulee kotiin, eikä halua nähdä naaamasi -> takaapäin, mutta kun häntä vielä tilanne kiihottaa niin antaa myös sulle

        Et siis tiennyt että päihdeongelmaisella vaimollasi on ulkonevat sisemmät häpyhuulet :-D


      • Anonyymi

        Tervehdys sinulle aviomies, valitettavasti vaimosi on nainen,jolle ei oma mies riitä,sinun on ymmärrettävä tajuttava, sinu vaimos on sala kimanen,salaa huoraava kyltymätö naine vitustaa, tämä on totuus vaimos käy vieraitte ukkoje mieste luona antamassa vittuaa, nusituttaa miehillä kiimasta vittuaa huoraa miesten kanssa,avaa silmäsi ja hyväksy se, sillä ne vaimos vitusta häpylihat turvoksissa ovat.
        Eihän siitä vittu pahene, vitut on panemista nussimista varten. Sitä vaan en itse ymmärtäny siksi olen vapaa sinku, ja ex vaimo jatkaa sitä mitä osaa levittää haarojaa miehille että polkevat vittua.


    • Anonyymi

      Viivapillut on kakaroilla ja naisilla jotka ovat jääneet kehittymättä. Ei tällaiset puutteelliset saa miestä kuumaksi ja syttymään.

      • Anonyymi

        Pöperö maijan löpinöitä


      • Anonyymi

        On kyllä ihan juuri näin. Innie on ikävä.


      • Anonyymi

        Totta. Viivapillu on nolo ja seksitön. Täydellinen pillu on Li Monilla. Niin kuumat sisähäppärit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Viivapillu on nolo ja seksitön. Täydellinen pillu on Li Monilla. Niin kuumat sisähäppärit.

        Siis Li Moon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Li Moon

        Hänellä on todella kaunis perhospillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä on todella kaunis perhospillu.

        Täydellinen pillu.


    • Anonyymi

      Li Moonin pillu on kaunein näkemäni🤤. Aikuisella on kyllä näkyvät, selkeästi ulkonevat sisähäppärit. Luonnonoikkuja kyllä löytyy, mutta ne ei olekaan seksikkäitä naisia

    • Anonyymi

      Levällään kun ladon ovet

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe