MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!!!!!???

Anonyymi-ap

Onkos paroonin raato jo liikkellä? Ja jäikö sille ketään?

79

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei jääny ketään. Pupu vei koko potin!

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180946063

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kalvas on Keussun reuhka!

      • Anonyymi

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      ... ja ja Pyhäin yhteyden ...

      • Anonyymi

        Paroonit ei ymmärrä siitä mitään!

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paroonit ei ymmärrä siitä mitään!

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Eikä ole rahtia Pupullekaan enää! Bimbohuolto kuristaa bussiliikennettä! Minä kyllä ehdottaisin että vaihtoon vaan kaikki rekkajehut linja-autoliitosta. Kyllä kait nyt lapsikin ymmärtää että rekka ja linja-auto on eri asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole rahtia Pupullekaan enää! Bimbohuolto kuristaa bussiliikennettä! Minä kyllä ehdottaisin että vaihtoon vaan kaikki rekkajehut linja-autoliitosta. Kyllä kait nyt lapsikin ymmärtää että rekka ja linja-auto on eri asioita?

        "Kyllä kait nyt lapsikin ymmärtää että rekka ja linja-auto on eri asioita?"

        Totta tosiaan. Lapsikin ymmärtää, että linja-autolla kuljetetaan matkustajia ja heidän matkatavaroitaan. Kuorma-autot ja pakettiautot on suunniteltu kuljettamaan rahtitavaraa.


    • Anonyymi

      Kiivas on kiihtyneen mieli!

    • Anonyymi

      Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!

      • Anonyymi

        "Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!"

        Linja-autopiireissä liikkuu huhu, että Koiviston Auto olisi luopumassa markkinaehtoisesta kaukoliikenteestään, ja vahvimpana ostajaehdokkaana olisi Valkeakosken Liikenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!"

        Linja-autopiireissä liikkuu huhu, että Koiviston Auto olisi luopumassa markkinaehtoisesta kaukoliikenteestään, ja vahvimpana ostajaehdokkaana olisi Valkeakosken Liikenne.

        Jos VL on VAHVIN ostajaehdokas, niin kuinkahan surkeita ne muut ehdokkaat ovat?
        Kesälahden Linja? Keskinen? Orajärven Bussit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!"

        Linja-autopiireissä liikkuu huhu, että Koiviston Auto olisi luopumassa markkinaehtoisesta kaukoliikenteestään, ja vahvimpana ostajaehdokkaana olisi Valkeakosken Liikenne.

        Kuten olen jo aiemmin sanonut, Capmanin Auto ei kauan katsele tuollaista vuotavaa Tamponia kauan konsernissaan. Siitä eroon pääseminen voi vain olla työläs homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten olen jo aiemmin sanonut, Capmanin Auto ei kauan katsele tuollaista vuotavaa Tamponia kauan konsernissaan. Siitä eroon pääseminen voi vain olla työläs homma.

        Kannattaisiko kysyä joltain varakkaalta maanviljeliältä, jolla on paljon peltoa.
        Onnibussi näet on täyttä paskaa, ehkä sitä voisi käyttää peltojen lannoittamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten olen jo aiemmin sanonut, Capmanin Auto ei kauan katsele tuollaista vuotavaa Tamponia kauan konsernissaan. Siitä eroon pääseminen voi vain olla työläs homma.

        Mitäs kaikkea muutakin on tullut vuosien varrella sanottua? Mikä ei sitten kumminkaan ole tpteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs kaikkea muutakin on tullut vuosien varrella sanottua? Mikä ei sitten kumminkaan ole tpteutunut.

        toteutunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos VL on VAHVIN ostajaehdokas, niin kuinkahan surkeita ne muut ehdokkaat ovat?
        Kesälahden Linja? Keskinen? Orajärven Bussit?

        Härskiydellä ei ole rajaa.
        Paronit tuhosivat Kesälahden Linjan ja lähes tuhosivat Keskimatkat ja paronimieliset kehtaavat vielä ilkkua näille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härskiydellä ei ole rajaa.
        Paronit tuhosivat Kesälahden Linjan ja lähes tuhosivat Keskimatkat ja paronimieliset kehtaavat vielä ilkkua näille.

        Keskimatkat omistaa arvokiinteistöjä Suomen suurimman hiihtokeskuksen juurella. Tämä on ollut kova pala kateellisille paroneille, jotka väijyttivät Keskimatkoja sen Lapin reitin linja-autoasemilla laiturinkäyttökielloin, kuristivat rahtikielloilla sekä kaatoivat Pekka Mötön Turun matkakeskussuunnitelmat, jonka piti luoda hienot lähtölaiturit ja matkakeskuspalvelut mm. Keskimatkojen Lapin-lähdöille. Sen sijaan paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen. Kun Keskimatkat vaativat vastauksia sianpeluuseen, Matkahuollon vastuuhenkilö luikki piiloon betonibunkkerin lounasloukkoon. Korkein hallinto-oikeus kuitenkin julisti lopulta oikeuden voittavaksi ja paronit saivat rangaistukset ja yhä katumattomina myös ikuisen häpeän päällensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimatkat omistaa arvokiinteistöjä Suomen suurimman hiihtokeskuksen juurella. Tämä on ollut kova pala kateellisille paroneille, jotka väijyttivät Keskimatkoja sen Lapin reitin linja-autoasemilla laiturinkäyttökielloin, kuristivat rahtikielloilla sekä kaatoivat Pekka Mötön Turun matkakeskussuunnitelmat, jonka piti luoda hienot lähtölaiturit ja matkakeskuspalvelut mm. Keskimatkojen Lapin-lähdöille. Sen sijaan paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen. Kun Keskimatkat vaativat vastauksia sianpeluuseen, Matkahuollon vastuuhenkilö luikki piiloon betonibunkkerin lounasloukkoon. Korkein hallinto-oikeus kuitenkin julisti lopulta oikeuden voittavaksi ja paronit saivat rangaistukset ja yhä katumattomina myös ikuisen häpeän päällensä.

        Kyllä, kademieltä nostattaa Keskimatkojen, jopa tuhansien eurojen liikevaihto ja myllistävät liikevoitot!
        Ihmeesti se Tamponikin viihtyy Turun linja-autoasemalla, silloin kun se sattuu sinne saakka pääsemään.
        On jäänyt arvoitukseksi, että vieläkö Keskiset odottelevat siellä Matkahuollon konttorilla?
        Ilmeisesti, koska liiketoiminta on jäänyt niukanlaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimatkat omistaa arvokiinteistöjä Suomen suurimman hiihtokeskuksen juurella. Tämä on ollut kova pala kateellisille paroneille, jotka väijyttivät Keskimatkoja sen Lapin reitin linja-autoasemilla laiturinkäyttökielloin, kuristivat rahtikielloilla sekä kaatoivat Pekka Mötön Turun matkakeskussuunnitelmat, jonka piti luoda hienot lähtölaiturit ja matkakeskuspalvelut mm. Keskimatkojen Lapin-lähdöille. Sen sijaan paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen. Kun Keskimatkat vaativat vastauksia sianpeluuseen, Matkahuollon vastuuhenkilö luikki piiloon betonibunkkerin lounasloukkoon. Korkein hallinto-oikeus kuitenkin julisti lopulta oikeuden voittavaksi ja paronit saivat rangaistukset ja yhä katumattomina myös ikuisen häpeän päällensä.

        "paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen."

        Huvittavaa että paronit on viehtyneet kaikessa neuvostoliittolaisuuteen, jopa arkkitehtuurissa.


    • Anonyymi

      Kun Pyhät puhuvat niin paavi pieree!

      • Anonyymi

        Hyvä vitsi Hyvä vitsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi Hyvä vitsi!

        Miksi paronimielidet on huumorintajuttomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi paronimielidet on huumorintajuttomia?

        En nähnyt paronin ikinä nauravan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt paronin ikinä nauravan

        Sydän oli syvä ja synkkä


    • Anonyymi

      Tässä on pitkä lista markkinointipäällikön hengen tuotoksia. Johtuisikohan siitä, että tänään hän oli aamun ensimmäisellä lähdöllä Helsingistä kohti Tamperetta. Ikävä todeta, mutta Kampin matkustajat olisivat mahtuneet henkilöautoon. Tämä on varmasti saanut päällikön katkeruuden taas kerran heräämään, kun mikään ei mene ihan niin kuin suunniteltiin. VL:n tilanne alkaa olla sellainen, että uusista autoista ja "suurista uutisista" ei paljon kannattaisi haaveilla.

      • Anonyymi

        Tulevaisuudessa VL:n autot ovat aiempaakin yleisempi näky Euroopassa, Suomen rajojen ulkopuolella.


      • Anonyymi

        Hori sanonko mitä jos luulet että johtaja kirjoittaa täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuudessa VL:n autot ovat aiempaakin yleisempi näky Euroopassa, Suomen rajojen ulkopuolella.

        Tämä voi olla jopa totta. Kun VL ajautuu konkurssiin, autot ehkä myydään Puolaan. Siellä ne ehostetaan minkä jälkeen niitä näkyy Euroopan teillä, etenkin itäisessä Euroopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä voi olla jopa totta. Kun VL ajautuu konkurssiin, autot ehkä myydään Puolaan. Siellä ne ehostetaan minkä jälkeen niitä näkyy Euroopan teillä, etenkin itäisessä Euroopassa.

        VL ajautuu konkurssiin ainoastaan paronimielisten unelmissa!

        Muistuttaisin myös hurmoksellisista kansanjuhlista uusien Onnibus reittien aloittaessa.

        Ja muistatteko kuinka Onnibus kuljetti Porvoo-Helsinki välillä matkustajia ilmaiseksi jos näillä oli silloisen kilpailijan, Porvoon liikenteen kausilippu?

        Lauri on bussialan SUVEREENI NERO ja hänen opein VL lentää vaikka KUUHUN niin halutessaan! Nyt edessä onkin Pupun historian ensimmäinen SUPERviikonloppu! Ankarat etkot ja jatkot Waltikassa! Hurmokselliset kansanjuhlat. Ehkäpä jossain kohtaa pääsee ilmaiseksi Paunun lipuilla??!!


        MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL ajautuu konkurssiin ainoastaan paronimielisten unelmissa!

        Muistuttaisin myös hurmoksellisista kansanjuhlista uusien Onnibus reittien aloittaessa.

        Ja muistatteko kuinka Onnibus kuljetti Porvoo-Helsinki välillä matkustajia ilmaiseksi jos näillä oli silloisen kilpailijan, Porvoon liikenteen kausilippu?

        Lauri on bussialan SUVEREENI NERO ja hänen opein VL lentää vaikka KUUHUN niin halutessaan! Nyt edessä onkin Pupun historian ensimmäinen SUPERviikonloppu! Ankarat etkot ja jatkot Waltikassa! Hurmokselliset kansanjuhlat. Ehkäpä jossain kohtaa pääsee ilmaiseksi Paunun lipuilla??!!


        MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Valkeakoskelta saattaa aueta useita suoria reittejä ympäri Suomea ja jopa Eurooppaa! Pysykäähän kuulolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL ajautuu konkurssiin ainoastaan paronimielisten unelmissa!

        Muistuttaisin myös hurmoksellisista kansanjuhlista uusien Onnibus reittien aloittaessa.

        Ja muistatteko kuinka Onnibus kuljetti Porvoo-Helsinki välillä matkustajia ilmaiseksi jos näillä oli silloisen kilpailijan, Porvoon liikenteen kausilippu?

        Lauri on bussialan SUVEREENI NERO ja hänen opein VL lentää vaikka KUUHUN niin halutessaan! Nyt edessä onkin Pupun historian ensimmäinen SUPERviikonloppu! Ankarat etkot ja jatkot Waltikassa! Hurmokselliset kansanjuhlat. Ehkäpä jossain kohtaa pääsee ilmaiseksi Paunun lipuilla??!!


        MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Lauri todella on suuri nero - silloin kun puhutaan tappioiden maksimoimisesta ja liiketoiminnan kaikenpuolisesta ryssimisestä.


    • Anonyymi

      Jälleen on lähdössä iso joukko matkaajia kolmostien tunnelmalliseen pimeyteen! Onkin hyvä tilaisuus rentoutua ja vaikka nukkua ennen lentomatkaa tai minne nyt kukakin onkaan menossa. Suurta iloa ja palvelualttiutta tuntien tämän ilmoitin!

    • Anonyymi

      Kun Pupu on jo lentokentällä niin paroonin raatoa aletaan vasta herätellä henkiin ja maanitella lähtemään liikkeelle kohti lähtölaituria jossa ei ole yhtäkään matkustajaa. Aikainen Pupu vei kaikki!

      (Nokkavuoroa ei enää ole. Nokkavuoro koki niin nolon lopun että ihan nolottaa! LAATUA! huutaa matkustava kansa. LAATUA! -> PUPU, EI Vaivavaunu, vaan PUPU, Kiitos huutaa matkustava kansa!)

      MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Kimmo vie muutaman matkustajan kentälle ja tulee käytännössä tyhjänä takaisin Tampereella. Jokainen voi itse laskea, onko järkevää bisnestä. Täällä joku kertoi nähneensä lähes tyhjän lähdön Kampista tällä viikolla, mitä ei ole yhtään syytä epäillä. Ehkä linjan tuotto on koronakorjattu positiiviseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo vie muutaman matkustajan kentälle ja tulee käytännössä tyhjänä takaisin Tampereella. Jokainen voi itse laskea, onko järkevää bisnestä. Täällä joku kertoi nähneensä lähes tyhjän lähdön Kampista tällä viikolla, mitä ei ole yhtään syytä epäillä. Ehkä linjan tuotto on koronakorjattu positiiviseksi?

        Voihan olla että vuorolle on ostettu sadoittain kiitoslippuja ja sitten vuoro tuottaa tuhansia euroja vaikka auto onkin tyhjä. Ja sitten kun tuoton vielä koronakorjaa ja vieläpä vaikka syysflunssakorjaa, niin onpa rahan tulo ihan käsittämättömän suurta. Tätä vain ei paronimieliset tajua. Ne luulee että raha tulee matkustajista. Ei tule. Vaan kiitoslipuista ja korjauksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla että vuorolle on ostettu sadoittain kiitoslippuja ja sitten vuoro tuottaa tuhansia euroja vaikka auto onkin tyhjä. Ja sitten kun tuoton vielä koronakorjaa ja vieläpä vaikka syysflunssakorjaa, niin onpa rahan tulo ihan käsittämättömän suurta. Tätä vain ei paronimieliset tajua. Ne luulee että raha tulee matkustajista. Ei tule. Vaan kiitoslipuista ja korjauksista

        Ja tämä on Laurin oppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä on Laurin oppi

        Niin on. Ja ainoa joka sitä idioitismia onnibusan ulkopuolella kuunteli oli Kimmo. Ja Kimmo puhui kosken päättäjät ympäri (ei niilläkään mitään paskasuodatinta ole) ja lopputulos on katastrofaalinen. Valkeakosken liikenne: rikkauksista ryysyjen kautta konkurssiin


    • Anonyymi

      Miksei kukaan haasta VL:ää kolmostien yömarkkinassa?

      • Anonyymi

        Koska tyhjän saa pyytämättäkin!


      • Anonyymi

        Ei uskalla.


    • Anonyymi

      Oliko tilinpäätös niin kakka että raato lepää?

      • Anonyymi

        Eihän VL:n tilinpäätöstietoja ole vieläkään näkynyt..? En siis tiedä oliko kakka vai eikö. Kuulopuheiden mukaan oli aika kakka, mutta ei aivan niin katastrofaalinen kuin edellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän VL:n tilinpäätöstietoja ole vieläkään näkynyt..? En siis tiedä oliko kakka vai eikö. Kuulopuheiden mukaan oli aika kakka, mutta ei aivan niin katastrofaalinen kuin edellinen.

        Ei tuo taida kummoinen olla, kun ei kehdata lähettää PRH:lle.
        Paunu sentään viimein näytti miljoonan tappionsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo taida kummoinen olla, kun ei kehdata lähettää PRH:lle.
        Paunu sentään viimein näytti miljoonan tappionsa.

        Paunulla tilinpäätös tosiaankin näytti tappiota, mutta suhteessa liikevaihtoon ei ollenkaan niin paljon kuin koskilaisilla viime tilikaudella. Lisäksi Paunun omavaraisuus oli selvästi noussut, joten kokonaisuus ei näyttänyt ollenkaan niin pahalta kuin eräät odottivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunulla tilinpäätös tosiaankin näytti tappiota, mutta suhteessa liikevaihtoon ei ollenkaan niin paljon kuin koskilaisilla viime tilikaudella. Lisäksi Paunun omavaraisuus oli selvästi noussut, joten kokonaisuus ei näyttänyt ollenkaan niin pahalta kuin eräät odottivat.

        Ja pitää myös muistaa että Paunu ei käytä mitään idiootteja sugardaddyjä tuloksen korjaukseen, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunu ei tarvitse mitään rahoitusyhtiötä pelastamaan itseään joka vuosi, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunun johto nostaa kuusinumeroisia palkkoja itselleen joka vuosi, toisin kuin eräät.
        Ja joo, Länsilinjoilla on sama kuin Paunulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitää myös muistaa että Paunu ei käytä mitään idiootteja sugardaddyjä tuloksen korjaukseen, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunu ei tarvitse mitään rahoitusyhtiötä pelastamaan itseään joka vuosi, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunun johto nostaa kuusinumeroisia palkkoja itselleen joka vuosi, toisin kuin eräät.
        Ja joo, Länsilinjoilla on sama kuin Paunulla.

        Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää.

        "Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää."

        Ei Paunulla ole mitään hälyttävää. Omistajana lapseton aviopari, toinen 71 ja toinen 70 vuotta, joten lopettaa voi koska vaan.
        Toimintakertomuksesta voi toki lukea jotakin. 2021 toimintakertomuksessa oli maininta, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta rahoitusmarkkinoilta.
        2022 vastaavassa luki, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta omistajalta. Onko rahalaitosten usko Paunuun mennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää."

        Ei Paunulla ole mitään hälyttävää. Omistajana lapseton aviopari, toinen 71 ja toinen 70 vuotta, joten lopettaa voi koska vaan.
        Toimintakertomuksesta voi toki lukea jotakin. 2021 toimintakertomuksessa oli maininta, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta rahoitusmarkkinoilta.
        2022 vastaavassa luki, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta omistajalta. Onko rahalaitosten usko Paunuun mennyt?

        Paunun toiminta vaikuttaa nyt siltä, että liiketoiminta ja yhtiö on päätetty ajaa alas.
        Ulkopuolista velkaa on maksettu pois raskaalla kädellä ja mahdollinen lisärahoitus tulee vain omistajalta.
        Tarkoitus on tehdä kunniakas lopetus velattomana yhtiönä ja hoitaa nykyiset sopimukset loppuun saakka. Työntekijät saavat palkkansa kuten kuuluu ja yksi kappale hienoa bussihistoriaa tulee päätökseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun toiminta vaikuttaa nyt siltä, että liiketoiminta ja yhtiö on päätetty ajaa alas.
        Ulkopuolista velkaa on maksettu pois raskaalla kädellä ja mahdollinen lisärahoitus tulee vain omistajalta.
        Tarkoitus on tehdä kunniakas lopetus velattomana yhtiönä ja hoitaa nykyiset sopimukset loppuun saakka. Työntekijät saavat palkkansa kuten kuuluu ja yksi kappale hienoa bussihistoriaa tulee päätökseen.

        Onko sukuoikeusmonopolikartellikin hienoa bussihistoriaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sukuoikeusmonopolikartellikin hienoa bussihistoriaa?

        Paunu on yksi merkittävimpiä linja-autoliikenteen kehittäjiä toimijoita maassamme.
        Fiktiivisistä sukuoikeuksista hourivat punapöksypoikulit ovat tehneet historiaa negatiivisessa mielessä. Konkurssin partaalla horjumista koko lyhyen historiansa ajan, häpeällisiä ostoliikennepelleilyjä, satoja ja satoja peruttuja vuoroja kun ei ymmärretä liikennöinnistä yhtään mitään, nolot potkut ja hiljainen syrjään vetäytyminen, Suomen suurimman ja mahtavimman liikenneyhtiön suistaminen pääomasijoittaijen kynsiin ja
        kohta tämä pääsijoittajakin toteaa astuneensa paskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunu on yksi merkittävimpiä linja-autoliikenteen kehittäjiä toimijoita maassamme.
        Fiktiivisistä sukuoikeuksista hourivat punapöksypoikulit ovat tehneet historiaa negatiivisessa mielessä. Konkurssin partaalla horjumista koko lyhyen historiansa ajan, häpeällisiä ostoliikennepelleilyjä, satoja ja satoja peruttuja vuoroja kun ei ymmärretä liikennöinnistä yhtään mitään, nolot potkut ja hiljainen syrjään vetäytyminen, Suomen suurimman ja mahtavimman liikenneyhtiön suistaminen pääomasijoittaijen kynsiin ja
        kohta tämä pääsijoittajakin toteaa astuneensa paskaan.

        Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle 2012, kaikki mullistui. Sukuoikeudet lähti ja paronien appeeksi jäi märkä villasukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle 2012, kaikki mullistui. Sukuoikeudet lähti ja paronien appeeksi jäi märkä villasukka.

        Ja kaunein ja vaikuttavin luku suomalaista bussihistoriaa on Onnibus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle 2012, kaikki mullistui. Sukuoikeudet lähti ja paronien appeeksi jäi märkä villasukka.

        Minkälaisia merkittäviä linja-autohommia nämä Pekka ja Lauri nyt tekevät?
        Anti-Midaksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia merkittäviä linja-autohommia nämä Pekka ja Lauri nyt tekevät?
        Anti-Midaksia.

        Pekka ja Lauri tekevät nykyään rautatiehommia, haastavat valtionmonopolia, jota vastaan paroonit on koko ikänsä kiukutelleet mutteivät ole kyenneet tekemään sille mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka ja Lauri tekevät nykyään rautatiehommia, haastavat valtionmonopolia, jota vastaan paroonit on koko ikänsä kiukutelleet mutteivät ole kyenneet tekemään sille mitään!

        Ovatko paronit halunneet kuskaamaan junalla pöllejä? Enpä ole moista kuullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko paronit halunneet kuskaamaan junalla pöllejä? Enpä ole moista kuullutkaan.

        Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko paronit halunneet kuskaamaan junalla pöllejä? Enpä ole moista kuullutkaan.

        Paroneilla ei tietysti ollut mitään edellytyksiä valtionmonopolin haastamiseen vaan ainoastaan joutavaan nurisemiseen. Heidän omalla alallaankin heidän bisnesälynsä riitti juuri ja juuri jonkinlaiseen toimimintaan ainoastaan sukuoikeusmonopoliensa suojissa. Nyt ilman monopolejaan ovat täysin kädettömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paroneilla ei tietysti ollut mitään edellytyksiä valtionmonopolin haastamiseen vaan ainoastaan joutavaan nurisemiseen. Heidän omalla alallaankin heidän bisnesälynsä riitti juuri ja juuri jonkinlaiseen toimimintaan ainoastaan sukuoikeusmonopoliensa suojissa. Nyt ilman monopolejaan ovat täysin kädettömiä.

        Vainiolla saattaa yhä olla joku salasukuoikeus Mh:n rahdissa rekoilleen. Siksi kai Vainio pärjääkin pikkuisen muita paroneja paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paroneilla ei tietysti ollut mitään edellytyksiä valtionmonopolin haastamiseen vaan ainoastaan joutavaan nurisemiseen. Heidän omalla alallaankin heidän bisnesälynsä riitti juuri ja juuri jonkinlaiseen toimimintaan ainoastaan sukuoikeusmonopoliensa suojissa. Nyt ilman monopolejaan ovat täysin kädettömiä.

        Ai jaa? Kuitenkin nämä "paronifirmat" toimivat edelleen linja-autobisneksessä; toisin kuin Punapöksypoikulit ja muutama opetuslapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa? Kuitenkin nämä "paronifirmat" toimivat edelleen linja-autobisneksessä; toisin kuin Punapöksypoikulit ja muutama opetuslapsi.

        Kyllähän niiden toiminta on nykyään aika surkeaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitää myös muistaa että Paunu ei käytä mitään idiootteja sugardaddyjä tuloksen korjaukseen, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunu ei tarvitse mitään rahoitusyhtiötä pelastamaan itseään joka vuosi, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunun johto nostaa kuusinumeroisia palkkoja itselleen joka vuosi, toisin kuin eräät.
        Ja joo, Länsilinjoilla on sama kuin Paunulla.

        Suuret palkat yhdistettynä valtavaan viinanhimoon ei ole ihmisille hyväksi.


    • Anonyymi

      Missä se Valkeakosken Liikenteen ruma tilinpäätös oikein viipyy? Onko omavaraisuus enää edes 40 %? Miljoonia on poltettu pimeälle kolmostielle tyhjiä penkkejä kuskaamalla. Onko mitään järkeä?

      • Anonyymi

        Ei. Ei ole todellakaan mitään järkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ei ole todellakaan mitään järkeä

        On hyvinkin järkeä. Ei sitä joku tappio/voitto sarake kerro. Ei omavaraisuusastekaan. Vaan asenne ja markkinaosuudet. Tekemisen meninki. Sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvinkin järkeä. Ei sitä joku tappio/voitto sarake kerro. Ei omavaraisuusastekaan. Vaan asenne ja markkinaosuudet. Tekemisen meninki. Sanon.

        Kimmo. Lauri. Kova kun sanotte. Mutta menkää nyt yhtyyn keskenänne.

        MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvinkin järkeä. Ei sitä joku tappio/voitto sarake kerro. Ei omavaraisuusastekaan. Vaan asenne ja markkinaosuudet. Tekemisen meninki. Sanon.

        Laurin oppi on mennyt hyvin perille, eli yrityksen ei tarvitse tehdä voittoa. Laurihan tämän tietää ja on jopa monoa takapuoleen saanut sen vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe