Onkos paroonin raato jo liikkellä? Ja jäikö sille ketään?
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!!!!!???
79
1422
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jääny ketään. Pupu vei koko potin!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180946063
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kalvas on Keussun reuhka!
- Anonyymi
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
... ja ja Pyhäin yhteyden ...
- Anonyymi
Paroonit ei ymmärrä siitä mitään!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paroonit ei ymmärrä siitä mitään!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Eikä ole rahtia Pupullekaan enää! Bimbohuolto kuristaa bussiliikennettä! Minä kyllä ehdottaisin että vaihtoon vaan kaikki rekkajehut linja-autoliitosta. Kyllä kait nyt lapsikin ymmärtää että rekka ja linja-auto on eri asioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole rahtia Pupullekaan enää! Bimbohuolto kuristaa bussiliikennettä! Minä kyllä ehdottaisin että vaihtoon vaan kaikki rekkajehut linja-autoliitosta. Kyllä kait nyt lapsikin ymmärtää että rekka ja linja-auto on eri asioita?
"Kyllä kait nyt lapsikin ymmärtää että rekka ja linja-auto on eri asioita?"
Totta tosiaan. Lapsikin ymmärtää, että linja-autolla kuljetetaan matkustajia ja heidän matkatavaroitaan. Kuorma-autot ja pakettiautot on suunniteltu kuljettamaan rahtitavaraa.
- Anonyymi
Kiivas on kiihtyneen mieli!
- Anonyymi
Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!
- Anonyymi
"Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!"
Linja-autopiireissä liikkuu huhu, että Koiviston Auto olisi luopumassa markkinaehtoisesta kaukoliikenteestään, ja vahvimpana ostajaehdokkaana olisi Valkeakosken Liikenne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!"
Linja-autopiireissä liikkuu huhu, että Koiviston Auto olisi luopumassa markkinaehtoisesta kaukoliikenteestään, ja vahvimpana ostajaehdokkaana olisi Valkeakosken Liikenne.Jos VL on VAHVIN ostajaehdokas, niin kuinkahan surkeita ne muut ehdokkaat ovat?
Kesälahden Linja? Keskinen? Orajärven Bussit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suuria uutisia tulossa! Ja lisäksi valtava mullistus tulossa ennen satavuotissynttäreitä!"
Linja-autopiireissä liikkuu huhu, että Koiviston Auto olisi luopumassa markkinaehtoisesta kaukoliikenteestään, ja vahvimpana ostajaehdokkaana olisi Valkeakosken Liikenne.Kuten olen jo aiemmin sanonut, Capmanin Auto ei kauan katsele tuollaista vuotavaa Tamponia kauan konsernissaan. Siitä eroon pääseminen voi vain olla työläs homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen jo aiemmin sanonut, Capmanin Auto ei kauan katsele tuollaista vuotavaa Tamponia kauan konsernissaan. Siitä eroon pääseminen voi vain olla työläs homma.
Kannattaisiko kysyä joltain varakkaalta maanviljeliältä, jolla on paljon peltoa.
Onnibussi näet on täyttä paskaa, ehkä sitä voisi käyttää peltojen lannoittamiseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen jo aiemmin sanonut, Capmanin Auto ei kauan katsele tuollaista vuotavaa Tamponia kauan konsernissaan. Siitä eroon pääseminen voi vain olla työläs homma.
Mitäs kaikkea muutakin on tullut vuosien varrella sanottua? Mikä ei sitten kumminkaan ole tpteutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kaikkea muutakin on tullut vuosien varrella sanottua? Mikä ei sitten kumminkaan ole tpteutunut.
toteutunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos VL on VAHVIN ostajaehdokas, niin kuinkahan surkeita ne muut ehdokkaat ovat?
Kesälahden Linja? Keskinen? Orajärven Bussit?Härskiydellä ei ole rajaa.
Paronit tuhosivat Kesälahden Linjan ja lähes tuhosivat Keskimatkat ja paronimieliset kehtaavat vielä ilkkua näille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härskiydellä ei ole rajaa.
Paronit tuhosivat Kesälahden Linjan ja lähes tuhosivat Keskimatkat ja paronimieliset kehtaavat vielä ilkkua näille.Keskimatkat omistaa arvokiinteistöjä Suomen suurimman hiihtokeskuksen juurella. Tämä on ollut kova pala kateellisille paroneille, jotka väijyttivät Keskimatkoja sen Lapin reitin linja-autoasemilla laiturinkäyttökielloin, kuristivat rahtikielloilla sekä kaatoivat Pekka Mötön Turun matkakeskussuunnitelmat, jonka piti luoda hienot lähtölaiturit ja matkakeskuspalvelut mm. Keskimatkojen Lapin-lähdöille. Sen sijaan paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen. Kun Keskimatkat vaativat vastauksia sianpeluuseen, Matkahuollon vastuuhenkilö luikki piiloon betonibunkkerin lounasloukkoon. Korkein hallinto-oikeus kuitenkin julisti lopulta oikeuden voittavaksi ja paronit saivat rangaistukset ja yhä katumattomina myös ikuisen häpeän päällensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimatkat omistaa arvokiinteistöjä Suomen suurimman hiihtokeskuksen juurella. Tämä on ollut kova pala kateellisille paroneille, jotka väijyttivät Keskimatkoja sen Lapin reitin linja-autoasemilla laiturinkäyttökielloin, kuristivat rahtikielloilla sekä kaatoivat Pekka Mötön Turun matkakeskussuunnitelmat, jonka piti luoda hienot lähtölaiturit ja matkakeskuspalvelut mm. Keskimatkojen Lapin-lähdöille. Sen sijaan paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen. Kun Keskimatkat vaativat vastauksia sianpeluuseen, Matkahuollon vastuuhenkilö luikki piiloon betonibunkkerin lounasloukkoon. Korkein hallinto-oikeus kuitenkin julisti lopulta oikeuden voittavaksi ja paronit saivat rangaistukset ja yhä katumattomina myös ikuisen häpeän päällensä.
Kyllä, kademieltä nostattaa Keskimatkojen, jopa tuhansien eurojen liikevaihto ja myllistävät liikevoitot!
Ihmeesti se Tamponikin viihtyy Turun linja-autoasemalla, silloin kun se sattuu sinne saakka pääsemään.
On jäänyt arvoitukseksi, että vieläkö Keskiset odottelevat siellä Matkahuollon konttorilla?
Ilmeisesti, koska liiketoiminta on jäänyt niukanlaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimatkat omistaa arvokiinteistöjä Suomen suurimman hiihtokeskuksen juurella. Tämä on ollut kova pala kateellisille paroneille, jotka väijyttivät Keskimatkoja sen Lapin reitin linja-autoasemilla laiturinkäyttökielloin, kuristivat rahtikielloilla sekä kaatoivat Pekka Mötön Turun matkakeskussuunnitelmat, jonka piti luoda hienot lähtölaiturit ja matkakeskuspalvelut mm. Keskimatkojen Lapin-lähdöille. Sen sijaan paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen. Kun Keskimatkat vaativat vastauksia sianpeluuseen, Matkahuollon vastuuhenkilö luikki piiloon betonibunkkerin lounasloukkoon. Korkein hallinto-oikeus kuitenkin julisti lopulta oikeuden voittavaksi ja paronit saivat rangaistukset ja yhä katumattomina myös ikuisen häpeän päällensä.
"paronit vaativat että bussiterminaalina jatkavat Turun neuvostoliittotyylisen linja-autoaseman pelkät karut pysäkkitolpat taivasalla karmeine Matkahuollon betonibunkkereineen."
Huvittavaa että paronit on viehtyneet kaikessa neuvostoliittolaisuuteen, jopa arkkitehtuurissa.
- Anonyymi
Kun Pyhät puhuvat niin paavi pieree!
- Anonyymi
Hyvä vitsi Hyvä vitsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä vitsi Hyvä vitsi!
Miksi paronimielidet on huumorintajuttomia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi paronimielidet on huumorintajuttomia?
En nähnyt paronin ikinä nauravan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt paronin ikinä nauravan
Sydän oli syvä ja synkkä
- Anonyymi
Tässä on pitkä lista markkinointipäällikön hengen tuotoksia. Johtuisikohan siitä, että tänään hän oli aamun ensimmäisellä lähdöllä Helsingistä kohti Tamperetta. Ikävä todeta, mutta Kampin matkustajat olisivat mahtuneet henkilöautoon. Tämä on varmasti saanut päällikön katkeruuden taas kerran heräämään, kun mikään ei mene ihan niin kuin suunniteltiin. VL:n tilanne alkaa olla sellainen, että uusista autoista ja "suurista uutisista" ei paljon kannattaisi haaveilla.
- Anonyymi
Tulevaisuudessa VL:n autot ovat aiempaakin yleisempi näky Euroopassa, Suomen rajojen ulkopuolella.
- Anonyymi
Hori sanonko mitä jos luulet että johtaja kirjoittaa täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuudessa VL:n autot ovat aiempaakin yleisempi näky Euroopassa, Suomen rajojen ulkopuolella.
Tämä voi olla jopa totta. Kun VL ajautuu konkurssiin, autot ehkä myydään Puolaan. Siellä ne ehostetaan minkä jälkeen niitä näkyy Euroopan teillä, etenkin itäisessä Euroopassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voi olla jopa totta. Kun VL ajautuu konkurssiin, autot ehkä myydään Puolaan. Siellä ne ehostetaan minkä jälkeen niitä näkyy Euroopan teillä, etenkin itäisessä Euroopassa.
VL ajautuu konkurssiin ainoastaan paronimielisten unelmissa!
Muistuttaisin myös hurmoksellisista kansanjuhlista uusien Onnibus reittien aloittaessa.
Ja muistatteko kuinka Onnibus kuljetti Porvoo-Helsinki välillä matkustajia ilmaiseksi jos näillä oli silloisen kilpailijan, Porvoon liikenteen kausilippu?
Lauri on bussialan SUVEREENI NERO ja hänen opein VL lentää vaikka KUUHUN niin halutessaan! Nyt edessä onkin Pupun historian ensimmäinen SUPERviikonloppu! Ankarat etkot ja jatkot Waltikassa! Hurmokselliset kansanjuhlat. Ehkäpä jossain kohtaa pääsee ilmaiseksi Paunun lipuilla??!!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL ajautuu konkurssiin ainoastaan paronimielisten unelmissa!
Muistuttaisin myös hurmoksellisista kansanjuhlista uusien Onnibus reittien aloittaessa.
Ja muistatteko kuinka Onnibus kuljetti Porvoo-Helsinki välillä matkustajia ilmaiseksi jos näillä oli silloisen kilpailijan, Porvoon liikenteen kausilippu?
Lauri on bussialan SUVEREENI NERO ja hänen opein VL lentää vaikka KUUHUN niin halutessaan! Nyt edessä onkin Pupun historian ensimmäinen SUPERviikonloppu! Ankarat etkot ja jatkot Waltikassa! Hurmokselliset kansanjuhlat. Ehkäpä jossain kohtaa pääsee ilmaiseksi Paunun lipuilla??!!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Valkeakoskelta saattaa aueta useita suoria reittejä ympäri Suomea ja jopa Eurooppaa! Pysykäähän kuulolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL ajautuu konkurssiin ainoastaan paronimielisten unelmissa!
Muistuttaisin myös hurmoksellisista kansanjuhlista uusien Onnibus reittien aloittaessa.
Ja muistatteko kuinka Onnibus kuljetti Porvoo-Helsinki välillä matkustajia ilmaiseksi jos näillä oli silloisen kilpailijan, Porvoon liikenteen kausilippu?
Lauri on bussialan SUVEREENI NERO ja hänen opein VL lentää vaikka KUUHUN niin halutessaan! Nyt edessä onkin Pupun historian ensimmäinen SUPERviikonloppu! Ankarat etkot ja jatkot Waltikassa! Hurmokselliset kansanjuhlat. Ehkäpä jossain kohtaa pääsee ilmaiseksi Paunun lipuilla??!!
MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lauri todella on suuri nero - silloin kun puhutaan tappioiden maksimoimisesta ja liiketoiminnan kaikenpuolisesta ryssimisestä.
- Anonyymi
Jälleen on lähdössä iso joukko matkaajia kolmostien tunnelmalliseen pimeyteen! Onkin hyvä tilaisuus rentoutua ja vaikka nukkua ennen lentomatkaa tai minne nyt kukakin onkaan menossa. Suurta iloa ja palvelualttiutta tuntien tämän ilmoitin!
- Anonyymi
Kun Pupu on jo lentokentällä niin paroonin raatoa aletaan vasta herätellä henkiin ja maanitella lähtemään liikkeelle kohti lähtölaituria jossa ei ole yhtäkään matkustajaa. Aikainen Pupu vei kaikki!
(Nokkavuoroa ei enää ole. Nokkavuoro koki niin nolon lopun että ihan nolottaa! LAATUA! huutaa matkustava kansa. LAATUA! -> PUPU, EI Vaivavaunu, vaan PUPU, Kiitos huutaa matkustava kansa!)
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Kimmo vie muutaman matkustajan kentälle ja tulee käytännössä tyhjänä takaisin Tampereella. Jokainen voi itse laskea, onko järkevää bisnestä. Täällä joku kertoi nähneensä lähes tyhjän lähdön Kampista tällä viikolla, mitä ei ole yhtään syytä epäillä. Ehkä linjan tuotto on koronakorjattu positiiviseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo vie muutaman matkustajan kentälle ja tulee käytännössä tyhjänä takaisin Tampereella. Jokainen voi itse laskea, onko järkevää bisnestä. Täällä joku kertoi nähneensä lähes tyhjän lähdön Kampista tällä viikolla, mitä ei ole yhtään syytä epäillä. Ehkä linjan tuotto on koronakorjattu positiiviseksi?
Voihan olla että vuorolle on ostettu sadoittain kiitoslippuja ja sitten vuoro tuottaa tuhansia euroja vaikka auto onkin tyhjä. Ja sitten kun tuoton vielä koronakorjaa ja vieläpä vaikka syysflunssakorjaa, niin onpa rahan tulo ihan käsittämättömän suurta. Tätä vain ei paronimieliset tajua. Ne luulee että raha tulee matkustajista. Ei tule. Vaan kiitoslipuista ja korjauksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan olla että vuorolle on ostettu sadoittain kiitoslippuja ja sitten vuoro tuottaa tuhansia euroja vaikka auto onkin tyhjä. Ja sitten kun tuoton vielä koronakorjaa ja vieläpä vaikka syysflunssakorjaa, niin onpa rahan tulo ihan käsittämättömän suurta. Tätä vain ei paronimieliset tajua. Ne luulee että raha tulee matkustajista. Ei tule. Vaan kiitoslipuista ja korjauksista
Ja tämä on Laurin oppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on Laurin oppi
Niin on. Ja ainoa joka sitä idioitismia onnibusan ulkopuolella kuunteli oli Kimmo. Ja Kimmo puhui kosken päättäjät ympäri (ei niilläkään mitään paskasuodatinta ole) ja lopputulos on katastrofaalinen. Valkeakosken liikenne: rikkauksista ryysyjen kautta konkurssiin
- Anonyymi
Miksei kukaan haasta VL:ää kolmostien yömarkkinassa?
- Anonyymi
Koska tyhjän saa pyytämättäkin!
- Anonyymi
Ei uskalla.
- Anonyymi
Oliko tilinpäätös niin kakka että raato lepää?
- Anonyymi
Eihän VL:n tilinpäätöstietoja ole vieläkään näkynyt..? En siis tiedä oliko kakka vai eikö. Kuulopuheiden mukaan oli aika kakka, mutta ei aivan niin katastrofaalinen kuin edellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän VL:n tilinpäätöstietoja ole vieläkään näkynyt..? En siis tiedä oliko kakka vai eikö. Kuulopuheiden mukaan oli aika kakka, mutta ei aivan niin katastrofaalinen kuin edellinen.
Ei tuo taida kummoinen olla, kun ei kehdata lähettää PRH:lle.
Paunu sentään viimein näytti miljoonan tappionsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo taida kummoinen olla, kun ei kehdata lähettää PRH:lle.
Paunu sentään viimein näytti miljoonan tappionsa.Paunulla tilinpäätös tosiaankin näytti tappiota, mutta suhteessa liikevaihtoon ei ollenkaan niin paljon kuin koskilaisilla viime tilikaudella. Lisäksi Paunun omavaraisuus oli selvästi noussut, joten kokonaisuus ei näyttänyt ollenkaan niin pahalta kuin eräät odottivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunulla tilinpäätös tosiaankin näytti tappiota, mutta suhteessa liikevaihtoon ei ollenkaan niin paljon kuin koskilaisilla viime tilikaudella. Lisäksi Paunun omavaraisuus oli selvästi noussut, joten kokonaisuus ei näyttänyt ollenkaan niin pahalta kuin eräät odottivat.
Ja pitää myös muistaa että Paunu ei käytä mitään idiootteja sugardaddyjä tuloksen korjaukseen, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunu ei tarvitse mitään rahoitusyhtiötä pelastamaan itseään joka vuosi, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunun johto nostaa kuusinumeroisia palkkoja itselleen joka vuosi, toisin kuin eräät.
Ja joo, Länsilinjoilla on sama kuin Paunulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitää myös muistaa että Paunu ei käytä mitään idiootteja sugardaddyjä tuloksen korjaukseen, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunu ei tarvitse mitään rahoitusyhtiötä pelastamaan itseään joka vuosi, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunun johto nostaa kuusinumeroisia palkkoja itselleen joka vuosi, toisin kuin eräät.
Ja joo, Länsilinjoilla on sama kuin Paunulla.Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää.
"Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää."
Ei Paunulla ole mitään hälyttävää. Omistajana lapseton aviopari, toinen 71 ja toinen 70 vuotta, joten lopettaa voi koska vaan.
Toimintakertomuksesta voi toki lukea jotakin. 2021 toimintakertomuksessa oli maininta, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta rahoitusmarkkinoilta.
2022 vastaavassa luki, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta omistajalta. Onko rahalaitosten usko Paunuun mennyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Paunun tuloksen heikkous ei ole miljoonan tappio vaan jatkuvasti supistuva bisnes. Sopimuksia menetetään ja markkinaehtoinen liikenne kutistuu vuosi vuodelta. Henkilökunnan määrä puolittuu joka vuosi. Tappiota voi jonkin aikaa tehdä hyvinkin mutta liiketoimintojen supistumisen kierre on hälyttävää."
Ei Paunulla ole mitään hälyttävää. Omistajana lapseton aviopari, toinen 71 ja toinen 70 vuotta, joten lopettaa voi koska vaan.
Toimintakertomuksesta voi toki lukea jotakin. 2021 toimintakertomuksessa oli maininta, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta rahoitusmarkkinoilta.
2022 vastaavassa luki, että toiminnan jatkamiseksi voidaan tarvita lisärahoitusta omistajalta. Onko rahalaitosten usko Paunuun mennyt?Paunun toiminta vaikuttaa nyt siltä, että liiketoiminta ja yhtiö on päätetty ajaa alas.
Ulkopuolista velkaa on maksettu pois raskaalla kädellä ja mahdollinen lisärahoitus tulee vain omistajalta.
Tarkoitus on tehdä kunniakas lopetus velattomana yhtiönä ja hoitaa nykyiset sopimukset loppuun saakka. Työntekijät saavat palkkansa kuten kuuluu ja yksi kappale hienoa bussihistoriaa tulee päätökseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun toiminta vaikuttaa nyt siltä, että liiketoiminta ja yhtiö on päätetty ajaa alas.
Ulkopuolista velkaa on maksettu pois raskaalla kädellä ja mahdollinen lisärahoitus tulee vain omistajalta.
Tarkoitus on tehdä kunniakas lopetus velattomana yhtiönä ja hoitaa nykyiset sopimukset loppuun saakka. Työntekijät saavat palkkansa kuten kuuluu ja yksi kappale hienoa bussihistoriaa tulee päätökseen.Onko sukuoikeusmonopolikartellikin hienoa bussihistoriaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sukuoikeusmonopolikartellikin hienoa bussihistoriaa?
Paunu on yksi merkittävimpiä linja-autoliikenteen kehittäjiä toimijoita maassamme.
Fiktiivisistä sukuoikeuksista hourivat punapöksypoikulit ovat tehneet historiaa negatiivisessa mielessä. Konkurssin partaalla horjumista koko lyhyen historiansa ajan, häpeällisiä ostoliikennepelleilyjä, satoja ja satoja peruttuja vuoroja kun ei ymmärretä liikennöinnistä yhtään mitään, nolot potkut ja hiljainen syrjään vetäytyminen, Suomen suurimman ja mahtavimman liikenneyhtiön suistaminen pääomasijoittaijen kynsiin ja
kohta tämä pääsijoittajakin toteaa astuneensa paskaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunu on yksi merkittävimpiä linja-autoliikenteen kehittäjiä toimijoita maassamme.
Fiktiivisistä sukuoikeuksista hourivat punapöksypoikulit ovat tehneet historiaa negatiivisessa mielessä. Konkurssin partaalla horjumista koko lyhyen historiansa ajan, häpeällisiä ostoliikennepelleilyjä, satoja ja satoja peruttuja vuoroja kun ei ymmärretä liikennöinnistä yhtään mitään, nolot potkut ja hiljainen syrjään vetäytyminen, Suomen suurimman ja mahtavimman liikenneyhtiön suistaminen pääomasijoittaijen kynsiin ja
kohta tämä pääsijoittajakin toteaa astuneensa paskaan.Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle 2012, kaikki mullistui. Sukuoikeudet lähti ja paronien appeeksi jäi märkä villasukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle 2012, kaikki mullistui. Sukuoikeudet lähti ja paronien appeeksi jäi märkä villasukka.
Ja kaunein ja vaikuttavin luku suomalaista bussihistoriaa on Onnibus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Pekka ja Lauri tulivat alalle 2012, kaikki mullistui. Sukuoikeudet lähti ja paronien appeeksi jäi märkä villasukka.
Minkälaisia merkittäviä linja-autohommia nämä Pekka ja Lauri nyt tekevät?
Anti-Midaksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia merkittäviä linja-autohommia nämä Pekka ja Lauri nyt tekevät?
Anti-Midaksia.Pekka ja Lauri tekevät nykyään rautatiehommia, haastavat valtionmonopolia, jota vastaan paroonit on koko ikänsä kiukutelleet mutteivät ole kyenneet tekemään sille mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka ja Lauri tekevät nykyään rautatiehommia, haastavat valtionmonopolia, jota vastaan paroonit on koko ikänsä kiukutelleet mutteivät ole kyenneet tekemään sille mitään!
Ovatko paronit halunneet kuskaamaan junalla pöllejä? Enpä ole moista kuullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko paronit halunneet kuskaamaan junalla pöllejä? Enpä ole moista kuullutkaan.
Laurin nimi on pyhä ja YLISTETTY.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko paronit halunneet kuskaamaan junalla pöllejä? Enpä ole moista kuullutkaan.
Paroneilla ei tietysti ollut mitään edellytyksiä valtionmonopolin haastamiseen vaan ainoastaan joutavaan nurisemiseen. Heidän omalla alallaankin heidän bisnesälynsä riitti juuri ja juuri jonkinlaiseen toimimintaan ainoastaan sukuoikeusmonopoliensa suojissa. Nyt ilman monopolejaan ovat täysin kädettömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paroneilla ei tietysti ollut mitään edellytyksiä valtionmonopolin haastamiseen vaan ainoastaan joutavaan nurisemiseen. Heidän omalla alallaankin heidän bisnesälynsä riitti juuri ja juuri jonkinlaiseen toimimintaan ainoastaan sukuoikeusmonopoliensa suojissa. Nyt ilman monopolejaan ovat täysin kädettömiä.
Vainiolla saattaa yhä olla joku salasukuoikeus Mh:n rahdissa rekoilleen. Siksi kai Vainio pärjääkin pikkuisen muita paroneja paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paroneilla ei tietysti ollut mitään edellytyksiä valtionmonopolin haastamiseen vaan ainoastaan joutavaan nurisemiseen. Heidän omalla alallaankin heidän bisnesälynsä riitti juuri ja juuri jonkinlaiseen toimimintaan ainoastaan sukuoikeusmonopoliensa suojissa. Nyt ilman monopolejaan ovat täysin kädettömiä.
Ai jaa? Kuitenkin nämä "paronifirmat" toimivat edelleen linja-autobisneksessä; toisin kuin Punapöksypoikulit ja muutama opetuslapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa? Kuitenkin nämä "paronifirmat" toimivat edelleen linja-autobisneksessä; toisin kuin Punapöksypoikulit ja muutama opetuslapsi.
Kyllähän niiden toiminta on nykyään aika surkeaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitää myös muistaa että Paunu ei käytä mitään idiootteja sugardaddyjä tuloksen korjaukseen, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunu ei tarvitse mitään rahoitusyhtiötä pelastamaan itseään joka vuosi, toisin kuin eräät. Pitää myös muistaa että Paunun johto nostaa kuusinumeroisia palkkoja itselleen joka vuosi, toisin kuin eräät.
Ja joo, Länsilinjoilla on sama kuin Paunulla.Suuret palkat yhdistettynä valtavaan viinanhimoon ei ole ihmisille hyväksi.
- Anonyymi
Missä se Valkeakosken Liikenteen ruma tilinpäätös oikein viipyy? Onko omavaraisuus enää edes 40 %? Miljoonia on poltettu pimeälle kolmostielle tyhjiä penkkejä kuskaamalla. Onko mitään järkeä?
- Anonyymi
Ei. Ei ole todellakaan mitään järkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ei ole todellakaan mitään järkeä
On hyvinkin järkeä. Ei sitä joku tappio/voitto sarake kerro. Ei omavaraisuusastekaan. Vaan asenne ja markkinaosuudet. Tekemisen meninki. Sanon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvinkin järkeä. Ei sitä joku tappio/voitto sarake kerro. Ei omavaraisuusastekaan. Vaan asenne ja markkinaosuudet. Tekemisen meninki. Sanon.
Kimmo. Lauri. Kova kun sanotte. Mutta menkää nyt yhtyyn keskenänne.
MUAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOO - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvinkin järkeä. Ei sitä joku tappio/voitto sarake kerro. Ei omavaraisuusastekaan. Vaan asenne ja markkinaosuudet. Tekemisen meninki. Sanon.
Laurin oppi on mennyt hyvin perille, eli yrityksen ei tarvitse tehdä voittoa. Laurihan tämän tietää ja on jopa monoa takapuoleen saanut sen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1303639- 851865
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151661Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541372Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1151216VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911212- 681089
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi281012- 66970
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k100964