Kotona jyllää,ihmisiä kuolee, Kokoomus

Anonyymi-ap

ei tee asialle mitään, ei ota edes kantaa. Perus?

14

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Korona

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­N­­­y­m­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18094648V

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Se on Marinin vika

• Anonyymi

No nyt ku on sörkitty ihmisten omaa immuunipuolustusta muutama vuosi oikein huolella niin siinä on yks hailee Kokoomuksen tai kenenkään muun ottaa kantaa. Massapiikityksien syytä tämä Koronan jyllääminen on. Vai ootko tässä parin viime vuoden aikana kuullut paljonkin ilakointia että miten terveenä on oltu kesät talvet. Viime kesänä oli porukka tosi paljon lenssussa mitä ei kyllä ollu 2019 kesällä tai aiemmin. Ja en o putinisti, 5g tai mikrosiru salaliittoteoreetikko.

• Anonyymi

Maskit käyttöön.

• Anonyymi

Auttaa kotona perheriitoihin?

• Anonyymi

Juu hitsatessa ehkä ettei silmät tuu kipeiksi. Paperitötteröitä on turha viritellä lärviinsä.

• Anonyymi

Kenen kotona jyllää niin että kokoomuksen pitäisi tulla avuksi, persujako tarkoitat?

• Anonyymi

No heitä se kodin häiritsijä muualle, tai muuta itse muualle. Minä tein niin, ja auttoi.

• Anonyymi

Koronatestit on loppu Lappeenrannan kaupoista. Niin ja koronarokotukseen saa aikoja enää vasta loppukuulle (paitsi sunnuntain 19 yleisrokotuspäivä)

• Anonyymi

Kolme viikkoa sairastettukorona flunssaa. Ei mitenkään rajuna , mutta kun ikää on reilusti yli 80v, niin lieväkin tauti vie voimat.
      Eilen jaksoin saunoa pitkästä aikaa, kun muutoin vain nopea suihkussa käynti.
      Minua ei ole rokotettu kuin kaksi kertaa silloin ensimmäiset rokotukset kun tulivat maahan.

• Anonyymi

Ylikuolleisuus n.20% nousi heti piirityksen alettua ,eikä laske ennenkuin viimenenki on vanhus on kaatunut. Ei uskalla THL tunnustaa mokaansa tappaja rokotteesta kun kansaa kaatuu heidän mokaansa. Kokoomukselle tämä sopii, kulurakenne laskee, tosin syntyvyys laski piikin toimesta myös, joten vähiin tässä kansa käy .

• Anonyymi

Näkyi noita rokotuksen hakijoita olevan pitkät jonot. Ambulanssilla viety jo sairaalaan jonossa pyörtyneitä.

• Anonyymi

Nyt on apteekissa pikatestejä ja kaupoissa maskeja, joita Kiurun aikana ei saanut jaella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3270
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1869
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      141
      1552
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1423
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1345
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1341
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1284
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe