Asuuko Hyvinkäällä sellaista miestä, arviolta 35-45-vuotias, joka on tatuoinut kasvonsa täysin mustaksi. Siis että siinä ei ole mitään kuviota, vaan pelkkää mustaa väriä
Kasvonsa tatuoinut mies
12
943
Vastaukset
- Anonyymi
Joo.Se on meitin Kalevi 22v.Se opiskelee oppisopimuksella nokisutariksi.
- Anonyymi
Ei se ole tatuoitu, niitähän nokineniä liikkuu täällä pilvin pimein.
- Anonyymi
Tuli mieleen sen takia, kun olin Hyvinkään Citymarketin aulassa puhumassa joidenkin vattenfallin myyjien kanssa, niin huomasin että sellainen henkilö joka on tatuoinut kasvonsa kokonaan mustaksi, niin tuijottaa minua herkeämättä. Aloin miettimään, että mikä juttu, koska en tunne kyseistä henkilöä. Jos haluatte tietää kuka olen, niin kysykää vattenfall asiakaspalvelusta, mikä heidän myyjistään oli joskus syyskuussa Hyvinkään Citymarketin edustalla. He muistavat minut varmasti
- Anonyymi
Kyseisenä päivänä Citymarketissaa kävi kansanedustaja Tynkkysen vaimo ostoksilla.
- Anonyymi
Tässä voi olla sellainen juttu, että se kasvonsa tatuoinut mies tunnistaa sen miehen, joka seurustelee Vattenfallien myyjien kanssa. Mutta tämä mies, joka keskustelee Vattenfallien myyjien kanssa, ei tunnista tätä kasvonsa tatuoinutta miestä. Liittyykö tämä kasvonsa tatuoinut mies jollain tavalla Vantaan kaupunkiin? Ei voi tietää
- Anonyymi
Olen itsekin aika hullu, kun mietin kaikenlaisia asioita. En siis jättänyt tietojani näille vattenfallin myyjille, mutta he varmasti muistavat, että minulla oli tummat silmät/ hiukset. Vaikka olen täysin suomalainen. Olen monta kertaa joutunut kohtaamaan sellaisen ajatuksen, että "minä en ole suomalainen", pelkästään sen takia, että minulla on ruskeat silmät/ hiukset. Minulle tuli aika sairas ajatus liittyen tähän mieheen, joka oli tatuoinut kasvonsa täysin mustaksi. En edes asu Hyvinkäällä, niin en siitäkään syystä välttämättä tunne kaikkia. Mutta, jos nyt haluatte että joku voi todistaa minun hulluteeni, niin selvittäkää, ketkä 2 henkilöä olivat vattenfallin myyjinä hyvinkään citymarketin edustalla joskus syyskuussa, he ymmärtävät mistä minä puhun
- Anonyymi
Selvittäkää! Miksi et ite hyvänen aika selvitä! Huhheijaa taas
- Anonyymi
Sen takia, koska olin mennyt Willan citymarketin puoleisesta ovesta sisään, ja heti ovesta sisään mentyäni toinen vattenfallin myyjistä kyseli, minkälainen sähkösopimus minulla on. En nyt halunnut vaihtaa sopimusta, mutta en kehdannut heti lähteä, vaan jäin rupattelemaan myyjän kanssa. Samalla huomasin sivusilmällä, että citymarketin infopisteellä seisoi mies, eli tämä henkilö joka oli tatuoinut kasvonsa täysin mustaksi. Olin rupatellut tämän myyjän kanssa noin 4 minuutin ajan, ja siitä ajasta noin 2 minuuttia olin huomannut sivusilmällä, että tämä kasvonsa mustaksi tatuoinut mies tuijottaa minua täysin liikkumattomana. Siis se ei pelkästään pelota jos joku tuijottaa, mutta minua pelotti se, että se kasvonsa mustaksi tatuoinut mies ei liikkunut ollenkaan. Kuiskasin tälle vattenfallin myyjälle että "nyt minua pelottaa, tuijottaako tuo mies minua jatkuvasti tuolla infopisteellä". Sitten huomasin että tämä kasvonsa tatuoinut mies oli kävellyt selkäni takaa ohi, ja seisoi hissin edessä tyttöystävänsä kanssa. Sitten katsoin uudestaan hissin suuntaan, niin mies oli kadonnut. Kun katsoin vasemmalle, niin kasvonsa tatuoinut mies oli kävellyt toisen kerran selkäni takaa ohi, ja oli nyt otto- automaatilla nostamassa rahaa.
- Anonyymi
ap hahhahahah ahhahahahha joo musta jo syntyessään ahhahah ahhahah
- Anonyymi
Mutta kuitenkin, nämä vattenfallin myyjät olivat "täysin mukana" siinä tilanteessa. En itsekään usko tähän ajatukseen, mutta oliko täysin sattumaa, että kyseiset vattenfallin työntekijät olivat kyseisenä syyskuun perjantaina viimeistä päivää kyseisessä paikassa tarjoamassa sähkösopimuksia? Nimittäin tämän tilanteen lopussa kysyin, voinko tulla ensi viikon alussa uudestaan käymään, niin toinen vattenfallin myyjä vastasi minulle, että "olemme täällä viimeistä päivää". En tiedä miten kauan he olivat olleet kyseisessä paikassa ennen minun käyntiäni
- Anonyymi
Nyt kun tämä asia nostettiin aivan turhan takia esille tämän trollin vuoksi, joka mainostaa tätä "Nymfomaania" jokaisessa keskustelussa täällä suomi24, niin tuon esiin kaksi asiaa;
jos hyvinkäällä asuu siis henkilö, joka on tatuoinut kasvonsa täysin mustaksi, ja häneen täsmää 2 eri tuntomerkkiä; Onko hänellä jotain yhteyksiä Vantaan kaupunkiin, tai onko hänen etunimensä Antti?
Tällä asialla ei ole minulle mitään merkitystä, mutta jos esimerkiksi tämän kasvonsa tatuoineen miehen tyttöystävä on nähnyt nämä viestit täällä suomi24, joka oli siellä Willan Citymarketin asiakaspalvelussa, niin jos miehesi nimi on Antti tai hänellä on yhteyksiä Vantaaseen, niin kaikki ok. Liittyy erääseen naiseen johon Antilla oli suhde 2000-luvun alussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446