Kasvonsa tatuoinut mies

Anonyymi-ap

Asuuko Hyvinkäällä sellaista miestä, arviolta 35-45-vuotias, joka on tatuoinut kasvonsa täysin mustaksi. Siis että siinä ei ole mitään kuviota, vaan pelkkää mustaa väriä

10

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo.Se on meitin Kalevi 22v.Se opiskelee oppisopimuksella nokisutariksi.

    • Anonyymi

      Ei se ole tatuoitu, niitähän nokineniä liikkuu täällä pilvin pimein.

    • Anonyymi

      Tuli mieleen sen takia, kun olin Hyvinkään Citymarketin aulassa puhumassa joidenkin vattenfallin myyjien kanssa, niin huomasin että sellainen henkilö joka on tatuoinut kasvonsa kokonaan mustaksi, niin tuijottaa minua herkeämättä. Aloin miettimään, että mikä juttu, koska en tunne kyseistä henkilöä. Jos haluatte tietää kuka olen, niin kysykää vattenfall asiakaspalvelusta, mikä heidän myyjistään oli joskus syyskuussa Hyvinkään Citymarketin edustalla. He muistavat minut varmasti

      • Anonyymi

        Kyseisenä päivänä Citymarketissaa kävi kansanedustaja Tynkkysen vaimo ostoksilla.


    • Anonyymi

      Tässä voi olla sellainen juttu, että se kasvonsa tatuoinut mies tunnistaa sen miehen, joka seurustelee Vattenfallien myyjien kanssa. Mutta tämä mies, joka keskustelee Vattenfallien myyjien kanssa, ei tunnista tätä kasvonsa tatuoinutta miestä. Liittyykö tämä kasvonsa tatuoinut mies jollain tavalla Vantaan kaupunkiin? Ei voi tietää

    • Anonyymi

      Olen itsekin aika hullu, kun mietin kaikenlaisia asioita. En siis jättänyt tietojani näille vattenfallin myyjille, mutta he varmasti muistavat, että minulla oli tummat silmät/ hiukset. Vaikka olen täysin suomalainen. Olen monta kertaa joutunut kohtaamaan sellaisen ajatuksen, että "minä en ole suomalainen", pelkästään sen takia, että minulla on ruskeat silmät/ hiukset. Minulle tuli aika sairas ajatus liittyen tähän mieheen, joka oli tatuoinut kasvonsa täysin mustaksi. En edes asu Hyvinkäällä, niin en siitäkään syystä välttämättä tunne kaikkia. Mutta, jos nyt haluatte että joku voi todistaa minun hulluteeni, niin selvittäkää, ketkä 2 henkilöä olivat vattenfallin myyjinä hyvinkään citymarketin edustalla joskus syyskuussa, he ymmärtävät mistä minä puhun

    • Anonyymi

      Selvittäkää! Miksi et ite hyvänen aika selvitä! Huhheijaa taas

      • Anonyymi

        Sen takia, koska olin mennyt Willan citymarketin puoleisesta ovesta sisään, ja heti ovesta sisään mentyäni toinen vattenfallin myyjistä kyseli, minkälainen sähkösopimus minulla on. En nyt halunnut vaihtaa sopimusta, mutta en kehdannut heti lähteä, vaan jäin rupattelemaan myyjän kanssa. Samalla huomasin sivusilmällä, että citymarketin infopisteellä seisoi mies, eli tämä henkilö joka oli tatuoinut kasvonsa täysin mustaksi. Olin rupatellut tämän myyjän kanssa noin 4 minuutin ajan, ja siitä ajasta noin 2 minuuttia olin huomannut sivusilmällä, että tämä kasvonsa mustaksi tatuoinut mies tuijottaa minua täysin liikkumattomana. Siis se ei pelkästään pelota jos joku tuijottaa, mutta minua pelotti se, että se kasvonsa mustaksi tatuoinut mies ei liikkunut ollenkaan. Kuiskasin tälle vattenfallin myyjälle että "nyt minua pelottaa, tuijottaako tuo mies minua jatkuvasti tuolla infopisteellä". Sitten huomasin että tämä kasvonsa tatuoinut mies oli kävellyt selkäni takaa ohi, ja seisoi hissin edessä tyttöystävänsä kanssa. Sitten katsoin uudestaan hissin suuntaan, niin mies oli kadonnut. Kun katsoin vasemmalle, niin kasvonsa tatuoinut mies oli kävellyt toisen kerran selkäni takaa ohi, ja oli nyt otto- automaatilla nostamassa rahaa.


    • Anonyymi

      ap hahhahahah ahhahahahha joo musta jo syntyessään ahhahah ahhahah

      • Anonyymi

        Mutta kuitenkin, nämä vattenfallin myyjät olivat "täysin mukana" siinä tilanteessa. En itsekään usko tähän ajatukseen, mutta oliko täysin sattumaa, että kyseiset vattenfallin työntekijät olivat kyseisenä syyskuun perjantaina viimeistä päivää kyseisessä paikassa tarjoamassa sähkösopimuksia? Nimittäin tämän tilanteen lopussa kysyin, voinko tulla ensi viikon alussa uudestaan käymään, niin toinen vattenfallin myyjä vastasi minulle, että "olemme täällä viimeistä päivää". En tiedä miten kauan he olivat olleet kyseisessä paikassa ennen minun käyntiäni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe