Katsastuskonttorilla

🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. Neljän parhasn joukossa ei paljon eroja ollut. Ja menihän se autokin moitteetta läpi. Hyvin säilyy niinkuin nää tunteetkin ❤

18

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kitkarenkaat on huonommat, tottumattomalle vaaralliset käyttäytyy aivan eri tavalla kuin nastat. Nastat ja bensaauto on valintani for ever😄🧙‍♂️

      • Testissä yllätti se, että kitkat kaikissa olosuhteissa oli paremmat kuin nastat. Mutta nastoista ei ollutkaan mukana mun testivoittajahakkaa. Harmi, että renkaita ei voi testata. Itse valitsen lehtien testien mukaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Testissä yllätti se, että kitkat kaikissa olosuhteissa oli paremmat kuin nastat. Mutta nastoista ei ollutkaan mukana mun testivoittajahakkaa. Harmi, että renkaita ei voi testata. Itse valitsen lehtien testien mukaan.

        Mikähän Jallun kumitesti se on ollut? Jäällä ei kitka pidä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän Jallun kumitesti se on ollut? Jäällä ei kitka pidä yhtään.

        Hauskasti sanottu! Tuo on totta, että saa kieli keskellä suuta ajella kitkoila jäätiköllä. Onneksi omassa autossa on luistonesto ja neliveto..

        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän Jallun kumitesti se on ollut? Jäällä ei kitka pidä yhtään.

        Mullakin oli sellainen mielikuva, että kitkat ei jäällä ole niin hyvät, kuin nastat. Tuo testi näytti ihan muuta. Uudet kitkat johtomerkeillä näytti olevan parempia kuin testissä mukana olleet nastat. Yksi nastamerkki oli niin huono, että se hylättiin kättelyssä. Lehti oli Moottori 9/23.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti sanottu! Tuo on totta, että saa kieli keskellä suuta ajella kitkoila jäätiköllä. Onneksi omassa autossa on luistonesto ja neliveto..

        :)

        Ihanko on auto, eikä traktori?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ihanko on auto, eikä traktori?

        Auto on, saksalainen luottopeli. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auto on, saksalainen luottopeli. :)

        Mullakin on luottopeli -opeli 😅.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mullakin oli sellainen mielikuva, että kitkat ei jäällä ole niin hyvät, kuin nastat. Tuo testi näytti ihan muuta. Uudet kitkat johtomerkeillä näytti olevan parempia kuin testissä mukana olleet nastat. Yksi nastamerkki oli niin huono, että se hylättiin kättelyssä. Lehti oli Moottori 9/23.

        Ei kitkat ole millään kelillä talvirenkaiden veroiset. Saahan niitä tehdasuusia renkaita testata, mutta hieman kun kitkarengas kuluu ei se ole edes hyvän kesärenkaan veroinen. Talvikelillä jarruttaessa ei sen hyvä nastarengaskaan liikaa pidä saati sitten kitka.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mullakin on luottopeli -opeli 😅.

        Kaikki autot on vanhempana ooppeleita. Kaverille kävi kuin Kätkäläiselle, opel sammui katsastusaseman pihalle.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mullakin oli sellainen mielikuva, että kitkat ei jäällä ole niin hyvät, kuin nastat. Tuo testi näytti ihan muuta. Uudet kitkat johtomerkeillä näytti olevan parempia kuin testissä mukana olleet nastat. Yksi nastamerkki oli niin huono, että se hylättiin kättelyssä. Lehti oli Moottori 9/23.

        Kerran jouduin vaaratilanteeseen kitkoilla en ollut tottunut niihin nastarenkaiden ystävänä. Siksi en ota kitkoja oli jäässä tiet, nastat eo käyttäydy niin miten kitkat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kitkat ole millään kelillä talvirenkaiden veroiset. Saahan niitä tehdasuusia renkaita testata, mutta hieman kun kitkarengas kuluu ei se ole edes hyvän kesärenkaan veroinen. Talvikelillä jarruttaessa ei sen hyvä nastarengaskaan liikaa pidä saati sitten kitka.

        Ah niin! Nyt älyän mikä testin idea oli. Siinä oli parhaat kitkarenkaat ja halvimmat nastarenkaat vastakkain. Ilmankos en tunnistanut niitä nastarengasmerkkejä. En ole nyt talvirenkaita hankkimassaa itse, kun Nokian nastahakat on vielä ihan hyvät. Katson testejä tarkemmin, kun on valinnan aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran jouduin vaaratilanteeseen kitkoilla en ollut tottunut niihin nastarenkaiden ystävänä. Siksi en ota kitkoja oli jäässä tiet, nastat eo käyttäydy niin miten kitkat.

        Ei tästä ole kauaa, kun kesärenkailla mustalla jäällä säikähdin, niin en ainakaan kesärenkailla aja talvella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki autot on vanhempana ooppeleita. Kaverille kävi kuin Kätkäläiselle, opel sammui katsastusaseman pihalle.

        No mulla ooppeli ei sammunut ja huollon kommentit eivät katsastajaa haitanneet. Mulla on tapana kasastaa ennen vuosihuoltoa, niin ei tartte maksaa turhasta.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18095290w

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Nastat/neliveto ne olla pitää. Turha lähteä sirkustelemaan kun tositoimia kaivataan.

      • Se riippuu vähän missäpin ajeleekin. Esim Helsingin keskustaan kaavaillaan nastattomia väyliä. Vai onko ne jo olemassa. Lisäksi nopeudet on niin pieniä, että on melkein sama mitkä renkaat on alla.


      • Anonyymi

        Tositoimia todellakin kaivataan.. Kysymys kuuluu millaisia tositoimia siellä kaivataan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe