Kiteen elintarvikekaupoissa näkyy yllättävän paljon rotan ja hiiren paskoja, ilmeisesti on ongelma. Ja vahva huhu kertoo että henkilökunta hoitaa tämän myrkytyspuolen, liekkö laillista vai kuuluiskohan tuo oikein laillistetulle tuholaistorjujalle? Osaisko joku kertoa miten asia on ja myös sen mikä firma käy hoitamassa homman.
kauppojen jyrsijät
8
617
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, kaveri oli siellä palkkatuella entisessä kenkäkaupassa, kertoi että rotat söi muutaman rinkelin ja paskoivat kahvikuppiin
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095496m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Työntekijä tunnistettu, kohta lähtee viestiä eteenpäin ettei työt maita 🤭
- Anonyymi
Vahva huhu?
- Anonyymi
On pitänyt melkoisen tarkkaan koluta lattiat jos olet tuollaista huomannut. Kuitenkin puhutaan jyrsijän paskoista eikä karhun. Ja mitäpä sillä on toisaalta väliä, elintarvikkeet eivät kuitenkaan loju lattioilla vaan paljon ylempänä.
- Anonyymi
Taitaa jyrsijätkin osata kiivetä, mm ruuan houkutuksen perässä. Jätökset voivat myös tippua lattioille, ylempääkin.
- Anonyymi
muunmuassa Kiteen Porvilon kyläkaupassa on 2-300 rottaa.
ongelma on todellinen!
todistin itse tätä tänä kesänä, rottia ja pieniä vihreitä miehiä vilisi sikin sokin! - Anonyymi
Minulla olisi vuokrattavana ponteva ja vikkeläliikkeinen uroskissa yövartijaksi, ateriaetua vastaan ( kissan omistajan kuuluttava edun piiriin.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919