Kiteen elintarvikekaupoissa näkyy yllättävän paljon rotan ja hiiren paskoja, ilmeisesti on ongelma. Ja vahva huhu kertoo että henkilökunta hoitaa tämän myrkytyspuolen, liekkö laillista vai kuuluiskohan tuo oikein laillistetulle tuholaistorjujalle? Osaisko joku kertoa miten asia on ja myös sen mikä firma käy hoitamassa homman.
kauppojen jyrsijät
8
696
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, kaveri oli siellä palkkatuella entisessä kenkäkaupassa, kertoi että rotat söi muutaman rinkelin ja paskoivat kahvikuppiin
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18095496m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Työntekijä tunnistettu, kohta lähtee viestiä eteenpäin ettei työt maita 🤭
- Anonyymi
Vahva huhu?
- Anonyymi
On pitänyt melkoisen tarkkaan koluta lattiat jos olet tuollaista huomannut. Kuitenkin puhutaan jyrsijän paskoista eikä karhun. Ja mitäpä sillä on toisaalta väliä, elintarvikkeet eivät kuitenkaan loju lattioilla vaan paljon ylempänä.
- Anonyymi
Taitaa jyrsijätkin osata kiivetä, mm ruuan houkutuksen perässä. Jätökset voivat myös tippua lattioille, ylempääkin.
- Anonyymi
muunmuassa Kiteen Porvilon kyläkaupassa on 2-300 rottaa.
ongelma on todellinen!
todistin itse tätä tänä kesänä, rottia ja pieniä vihreitä miehiä vilisi sikin sokin! - Anonyymi
Minulla olisi vuokrattavana ponteva ja vikkeläliikkeinen uroskissa yövartijaksi, ateriaetua vastaan ( kissan omistajan kuuluttava edun piiriin.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1347358KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4217012Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693563Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353177Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092724Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452280- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457