Rokotus kiihtottaa

Anonyymi-ap

Huomasin, että ko aiheesta on tällä sivustolla ollut keskustelua, mutta ne ovat muutaman vuoden takaisia. Löytyyköhän vielä niitä, joita rokotukset kiihottavat? Olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä/ajatuksia ko aiheesta.
Minulla on ollut fantasioita ja myös kokemusta siitä. Niitä on ollut kauan, mutta eipä niistä kovin monen kanssa voi puhua. Rokotuksen saaminen varsinkin takapuoleen ja miksei reiteenkin tuntuvat kiihottavalta ajatukselta. Minulla on osaamista ja kokemusta rokotusten antamiseen ja teen sitä välilä itselleni. Olen myös jossain vaiheessa antanut rokotuksia muille.
Rokotuksia voi antaa joko ilman mitään ainetta tai esim oikeina B-vitamiinirokotuksina. Olen antanut ja saanut usein jälkimmäistä.
Olenkohan ainoa täällä, jolla on tällaisia fantasioita? Toivon asiallisia vastauksia!

20

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyään rokotukset kun laitetaan käteen, niin olisi kiva kokea pitkästä aikaa, miltä tuntuu kun piikki laitetaan takapuoleen. Olisi vielä sellaisessa kunnon pyllistävässä asennossa takapuoli paljaana, kun pitkä neula työnnetään hitaasti sisään. Kuinka syvälle pakaraan tuon B-vitamiinin voisi laittaa?

      • Anonyymi

        Niin nykyään lähes kaikki rokotukset annetaan käsivarteen hyvin harvoin niitä enää pistetään takapuoleen. Rokotuksen voi antaa takapuoleen monella tapaa, seisoen, mahallaan tai kyljellään ollessa. B-vitamiinin voi pistää takapuolessa (halutessa myös reidessä) lihakseen. Silloin käytetään 4-5 cm neulaa. Ja neula voi olla joko ihan ohut tai melko paksukin. Itse käytän melko paksua neulaa esim G 18-20. Lisäksi niistä B-vitamiinirokotuksista on paljon hyötyä. Toki voi pistää tyhjälläkin ruiskulla. Nykyään ei vain oikein löydy niitä, jotka ovat kiinnostuneita saamaan/antamaan rokotuksia, kun niitä ei viitsi ihan kaikilta alkaa kyselemään. Nyt tilaam uuden satsin B-vitaameja ja toistaiseksi on vain itse pistettävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nykyään lähes kaikki rokotukset annetaan käsivarteen hyvin harvoin niitä enää pistetään takapuoleen. Rokotuksen voi antaa takapuoleen monella tapaa, seisoen, mahallaan tai kyljellään ollessa. B-vitamiinin voi pistää takapuolessa (halutessa myös reidessä) lihakseen. Silloin käytetään 4-5 cm neulaa. Ja neula voi olla joko ihan ohut tai melko paksukin. Itse käytän melko paksua neulaa esim G 18-20. Lisäksi niistä B-vitamiinirokotuksista on paljon hyötyä. Toki voi pistää tyhjälläkin ruiskulla. Nykyään ei vain oikein löydy niitä, jotka ovat kiinnostuneita saamaan/antamaan rokotuksia, kun niitä ei viitsi ihan kaikilta alkaa kyselemään. Nyt tilaam uuden satsin B-vitaameja ja toistaiseksi on vain itse pistettävä.

        G18-neula onkin vähän paksumpi. Onko noin paksu neula helppo laittaa lihakseen ja sattuuko pistäminen? Entä voiko neulan työntää kokonaan sisään? Paksulla neulalla varmaan vähemmänkin juokseva aine menee hyvin sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        G18-neula onkin vähän paksumpi. Onko noin paksu neula helppo laittaa lihakseen ja sattuuko pistäminen? Entä voiko neulan työntää kokonaan sisään? Paksulla neulalla varmaan vähemmänkin juokseva aine menee hyvin sisään.

        G18 on melko paksu neula ja myös G20 voi hyvin käyttää. Paksummalla neulalla on tosiaan helpompi saada rokote leviämään. B-vitamiineissa B1 ja B6 eivät ole yhtä juoksevia kuin B12. Jos käyttää paksumpia neuloja, niin rokotus on paras antaa takapuoleen, missä on isompi lihas. Reiteen voi pistää ohuemmalla neulalla. Kyllä paksumpikin on helppo pistää lihakseen. Rokotus toki vähän tuntuu, mutta kaikki riippuu rokotustekniikasta. Neulan voi työntää kokonaan lihakseen. Eräs rokotuskammoinen halusi kokeilla B-vitamiineja ja totesi, ettei ollutkaan niin paha juttu kuin oletti. Itse vitamiini tuntuu vähän rokotuskohdassa, mutta tunne on hetkessä ohi. Ja jos haluaa ensin vain kokeilla/kokea miltä rokotus tuntuu, niin voihan sen tehdä tyhjälläkin ruiskulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        G18 on melko paksu neula ja myös G20 voi hyvin käyttää. Paksummalla neulalla on tosiaan helpompi saada rokote leviämään. B-vitamiineissa B1 ja B6 eivät ole yhtä juoksevia kuin B12. Jos käyttää paksumpia neuloja, niin rokotus on paras antaa takapuoleen, missä on isompi lihas. Reiteen voi pistää ohuemmalla neulalla. Kyllä paksumpikin on helppo pistää lihakseen. Rokotus toki vähän tuntuu, mutta kaikki riippuu rokotustekniikasta. Neulan voi työntää kokonaan lihakseen. Eräs rokotuskammoinen halusi kokeilla B-vitamiineja ja totesi, ettei ollutkaan niin paha juttu kuin oletti. Itse vitamiini tuntuu vähän rokotuskohdassa, mutta tunne on hetkessä ohi. Ja jos haluaa ensin vain kokeilla/kokea miltä rokotus tuntuu, niin voihan sen tehdä tyhjälläkin ruiskulla.

        Mee niuvanniemeen siellä spede rokottaa kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede rokottaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Odottelinkin koska tämä Spede (lue=pelle) ilmestyy tänne. Puuttuu kaikkien/kaikkeen keskusteluun Spedenä. Kun on näin kiinnostunut niistä ja "asuu" täällä, niin ainoa johtopäätös on että itse kiihottuu kaikesta, mitä täällä lukee. Suosittelen siirtymistä vaikkapa Aku Ankkaa! 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede rokottaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Ihanko no sinähän sen parhaiten tiedät kun paikalla olet.


      • Anonyymi

        Sää mää ja bää rokottaa spedeä perseeseen. Kivat sulle sinne niuvannimeen hönö.


      • Anonyymi

        Delaa jo vitun hönö.


      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät mitä teet.


      • Anonyymi

        Niin käsivarteenhan rokotukset useimmiten pistetään. Mutta kyllähän rokotukset voi antaa myös takapuoleen, se tuntuu myös hieman kiihottavaltakin jutulta. Kiinnostaisiko kokea takapuoleen rokotukset?


      • Anonyymi

        Olisiko halukas kokeilemaan, miltä rokotus tuntuu, kun se annetaan takapuoleen?


      • Tästä vuesriketjusta on kulunut jo jokunen kuukausi. Ja täytyy varautua, että Spede (Pelle) liittyy tähän. Tulin uudestaan katsomaan, mitä täällä. Haluaisitko oikeasti saada muutaman aidon rokotuksen takapuoleen ja vaikkapa myös reiteen. Jos kiinnostusta on, niin luulen että se voisi olla vain järjestelykysymys! Ja sama koskee muitakin, jotka ovat kiinnostuneet ko aiheesta!


      • Anonyymi

        Kyllähän ne rokotukset voi hyvinkin pistää takapuoleen. Tuntuuhan se erilaiselta kuin käsivarteen. Ja onhan se tilannekin erilainen, kun on vatsallaan takapuoli paljaana ja odottaa niitä rokotuksia! Esim tuon B-vitamiirokotuksen voi pistää syvälle lihakseen. Se miltä se tuntuu, niin kokeilemalla han se selviäisi, jos kiinnostusta on!


    • Anonyymi

      Itse rokotustapahtuma ei välttämättä kiihota,mutta aikanaan annettiin Calmette ja Isorokkorokotuksia joista jäi arpi pistoskohtaan. niiden katselu ja koskettelu kiihottaa'

    • Anonyymi

      Influenssa rokotuksia hakiessani olen monta kertaa miettinyt että voisiko pyytää rokotuksen kaluuni. En ole uskaltanut kysyä. Mitä jos kysyisi????

      • Anonyymi

        Noin kertoo itse kuohittu urpo.


    • Anonyymi

      Jatkan edelliseen kommenttiini . Mietin että jos rokotus annattaisiin terskaan, tulisiko paljon verta tai jäiskö arpi?

      • Anonyymi

        Onneksi sut on jo kuohittu. Ei tuu lisää sunlaisia hönöjä lisää.


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­ts­­um­me sinu­­­t kä­­­ymään uude­ss­a chatis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/L4b9K1

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe