Baarissa on kivaa

Anonyymi-ap

Täällä keskustellaan elämän ilmiöistä, monoteismista ja savukkeiden hinnoista.

Kannatetaan.

(hirn)

18

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Prkle

      Baari meni kiinni ja mulla jäi lause kesken. Onneksi sain lauseeni loppuun kadulla.

      Yllättävää, että kadullakin voi puhua. En ole koskaan tullut ajatelleeksi tällaista mahdollisuutta.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Himassa on tylsää.

        Milloin baari taas aukeaa? Voiko baarin ovelle mennä jo valmiiksi odottamaan, että ovi aukeaa.

        Baarissa on kivaa.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Himassa on tylsää.

        Milloin baari taas aukeaa? Voiko baarin ovelle mennä jo valmiiksi odottamaan, että ovi aukeaa.

        Baarissa on kivaa.

        (reps)

        Huippulaadukas huomio!

        Kun vertaa baarikeskusteluja keskustelupalstakeskusteluihin, niin niissä ei ole juurikaan eroja.

        Tämä on hieman kummallista, sillä tulisihan nyt jotain eroavaisuuksia olla.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Funeaun baaripäivä

      Funeau heräsi jo varhain, venytteli nallepyjamassaan ja kävi pesemässä hampaansa.
      Pukeuduttuaan, Funeau tarkisti onko hänellä kaikki tarvittava mukana ja juoksi portaat alas kadulle.

      Sitten hän olikin jo pitelemässä baarin ovenkahvasta, eikä juuri väistänyt edes lakaisukonetta, vaan liimaantui vasten baarin ovea otettaan irrottamatta.

      Kohta ovi aukeaisi.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Haastatteluja

        - Anteeksi, mutta missä päin on sellainen katu kuin Liisankatu?

        - Tuolla. Sinne on kyllä matkaa, mutta kun menee metrolla…tuosta Kamppiin, niin on jo lähellä.

        -Aha, kiitos. Ovatko kätenne jääneet ovenkahvaan, kun joudutte jalalla osoittelemaan suuntia?

        - Olen menossa baariin. Tämä on vain varotoimi.

        (hirn).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haastatteluja

        - Anteeksi, mutta missä päin on sellainen katu kuin Liisankatu?

        - Tuolla. Sinne on kyllä matkaa, mutta kun menee metrolla…tuosta Kamppiin, niin on jo lähellä.

        -Aha, kiitos. Ovatko kätenne jääneet ovenkahvaan, kun joudutte jalalla osoittelemaan suuntia?

        - Olen menossa baariin. Tämä on vain varotoimi.

        (hirn).

        - Anteeksi, te siellä!

        - Niin?

        - Puhelimeni soi. Olisitteko niin ystävällinen ja vastaisitte siihen?

        - Miksi ette vastaa itse?

        - Minulla ei ole joutilaita käsiä.

        - Miksi te siitä kahvasta kiinni pitelette? Laskekaa irti.

        - Se on psyykkisesti mahdotonta, sillä olen baarikeskusteluaddikti, joka haluaa olla ensimmäisenä paikalla. Olen vain hauras ihminen.

        - Ihailen rehellisyyttänne. Oletteko sinkku?

        - Kyllä kiitos.

        - Taidan itsekin pitää mahdollisimman etäisen työpäivän ja asettua tähän jonon hännille. Rakastan randomeita baarikeskustelupäiviä.

        - Asettukaa vain, mutta siihen taakseni. Kahvapaikka on minun.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Anteeksi, te siellä!

        - Niin?

        - Puhelimeni soi. Olisitteko niin ystävällinen ja vastaisitte siihen?

        - Miksi ette vastaa itse?

        - Minulla ei ole joutilaita käsiä.

        - Miksi te siitä kahvasta kiinni pitelette? Laskekaa irti.

        - Se on psyykkisesti mahdotonta, sillä olen baarikeskusteluaddikti, joka haluaa olla ensimmäisenä paikalla. Olen vain hauras ihminen.

        - Ihailen rehellisyyttänne. Oletteko sinkku?

        - Kyllä kiitos.

        - Taidan itsekin pitää mahdollisimman etäisen työpäivän ja asettua tähän jonon hännille. Rakastan randomeita baarikeskustelupäiviä.

        - Asettukaa vain, mutta siihen taakseni. Kahvapaikka on minun.

        (hihitystä)

        Varttia vaille yksitoista baarin oven edessä oli varsin mittava joukko ihmisiä, jotka keskustelivat vilkkaasti toistensa kanssa. Se ei ollut varsinaisesti baarijono, vaan luova ketjuuntuma, joka kulki vähän siellä sun täällä.

        Funeaulla oli pissahätä, eikä hänen keskustelunsa oikein enää sujunut. Olihan kulunut jo kolme tuntia siitä hetkestä, kun hän sai otteen baarin ovenkahvasta.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varttia vaille yksitoista baarin oven edessä oli varsin mittava joukko ihmisiä, jotka keskustelivat vilkkaasti toistensa kanssa. Se ei ollut varsinaisesti baarijono, vaan luova ketjuuntuma, joka kulki vähän siellä sun täällä.

        Funeaulla oli pissahätä, eikä hänen keskustelunsa oikein enää sujunut. Olihan kulunut jo kolme tuntia siitä hetkestä, kun hän sai otteen baarin ovenkahvasta.

        (reps)

        Funeaun kuuluisa flaksi

        Kun baarin ovi avautui tasan kello yksitoista, niin Funeaun oli ensitöikseen käytävä vessassa. Tämä tarkoitti sitä, että kaikki hyvät keskustelupaikat olisivat menneet, ja jäljellä olisi vain laaduttomien keskustelujen pöytiä. Funeau sätti itseään pöntöllä, sillä aloittelijamaisiin virheisiin baarikeskustelukulttuurissa ei ollut varaa. Jos näistä immateriaalisista säännöistä poikkeaa, joutuu pöytiin, jonne ei halua.

        On vain yksi tapa sinkkukeskustelijalla selviytyä tästä ongelmasta, ja se on pöytävaraus. Pöytävaraus tarkoittaa sitä että varaa pöydän itselleen. Mutta kuinka?

        Ainoa tapa varata paikka tai pöytä itselleen on jättää siihen omaisuuttaan voidakseen käydä hätäpissalla. Tämä tällainen on kuitenkin hieman vaarallista. Ymmärrettävistä syistä.

        Funeau skannasi baaritilaa hybridinä.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Funeaun kuuluisa flaksi

        Kun baarin ovi avautui tasan kello yksitoista, niin Funeaun oli ensitöikseen käytävä vessassa. Tämä tarkoitti sitä, että kaikki hyvät keskustelupaikat olisivat menneet, ja jäljellä olisi vain laaduttomien keskustelujen pöytiä. Funeau sätti itseään pöntöllä, sillä aloittelijamaisiin virheisiin baarikeskustelukulttuurissa ei ollut varaa. Jos näistä immateriaalisista säännöistä poikkeaa, joutuu pöytiin, jonne ei halua.

        On vain yksi tapa sinkkukeskustelijalla selviytyä tästä ongelmasta, ja se on pöytävaraus. Pöytävaraus tarkoittaa sitä että varaa pöydän itselleen. Mutta kuinka?

        Ainoa tapa varata paikka tai pöytä itselleen on jättää siihen omaisuuttaan voidakseen käydä hätäpissalla. Tämä tällainen on kuitenkin hieman vaarallista. Ymmärrettävistä syistä.

        Funeau skannasi baaritilaa hybridinä.

        (hihitystä)

        - Pistätkö jotain kolisevaa mukiin.

        - Vaikka tällaista?

        - Ihan sama. Mun aamu on lähtenyt surkeasti käyntiin.

        - Kuinka niin?

        - Mun kantapöytä on varattu. Katso vaikka.

        - Kyllä sinulle pöytiä on tarjolla.

        - Mutta kun haluan omaan pöytääni.

        - Ei elämässä voi ihan kaikkea saada. Mulla on sulle ehdotus.

        - Mikäkö?

        (reps)


    • Mä vielä muutamia vuosia sitten kiertelin paljon helsingissä, mutta nykyään enempi tukholman suunnassa. Mutta parhaimmat baarit on saksassa. Mä suosittelen frankfurtissa ihan siinä rautatieaseman edessä, ellei korona oo kaatanu. Tosi täys aina, niin ku hyvät baarit aina. Jos menee esim etelään, kannattaa ottaa välilasku frankfurtissa. Tosi kätevää käydä kaupungilla, eikä ainakaan juoda lentoaseman huonoo kaljaa ylihintaan. Ainakin ennen saattoi franfurtissa käydä vaikka päiväseltään. Ettei välttämättä tarvi olla ees yötä. En sitten tiedä onko baarien sulkemisaikaan yhteyksiä lentokentälle. Ja tanska on kans hyvä baari maa. Mutta suomessa tai ruotsissa ei nyt mitään elämyksiä noi oo ollut.

    • Anonyymi

      Jumala ja savukkeet eivät kuulu yhteen.

      • Mä ite en oo nähny, mutta kuulemma joissakin Saksan baareissa sais vielä sisällä poltaa vaikka periaatteessahan se on kielletty kun se on direktiivi.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mä ite en oo nähny, mutta kuulemma joissakin Saksan baareissa sais vielä sisällä poltaa vaikka periaatteessahan se on kielletty kun se on direktiivi.

        Mjaa

        Laskeskelin tuossa että Kalliossa voi blaadailla sisällä ainakin Tenkassa, Roskapankissa ja Iltakoulussa.

        Eli voi.

        Eli ei tarvitse lähteä Frankfurtiin bongatakseen sisätilapyromaaneja.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Voi vitamiini vieköön, oktoberfest... niin suomalaisiin keskioluisiin kyllä lisätään c-vitamiinia joten kalja on lääke.

    • Anonyymi

      kirjoittaa niin että oikein kirjaimilla kirjoittaa piste . jotta varmuudeksi se tulee se piste. .

    • Anonyymi

      baari on boar... villiskakin siiskin.

    • Anonyymi

      Viinamies ei puhu totta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      56
      4113
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2841
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      132
      2135
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1866
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      61
      1324
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1167
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1066
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1039
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      86
      1025
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      982
    Aihe