Täälähän on koiranruokatehdas?
Voiko virtojenvalmistamaa koiranruokaa antaa koiralle
11
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tuo ruoka liene koiralle ok.
- Anonyymi
Paskaa tulee koiralta hyvin tuolla ruualla.
- Anonyymi
Meillä koira syö kotiruokaa,pysyy terveenä. Eikä maksa niin paljoa kun nää myrkkyruuat.
- Anonyymi
Kallista ruokaa myy tää paikallinen valmistaja
- Anonyymi
voi sitä itekki syödä
ne hauhau koiran nappulat on ainaki
itelle maistunu
hyvin on suoli toiminu
ei aina kaurapuurookaa jaksa syödä
eläkkeellä täytyy priosisoida kaikki kulut
ku eläke on vaan 300 euroo
tiukkaa tekee - Anonyymi
No ei pienellä eläkkeellä kannata kallista koiranruokaa ostaa jota koirakin pitkin hampain syö, hae rautiasta jahtia&vahtia tai jeppeä, on sitten paljon parempi eväs
- Anonyymi
Kysykää naaras kirsuilta.
- Anonyymi
Kaikki kirsut Ruovedelta ja Virratista luulevat olevansa koira asiantuntijoita .
Jokaista uutta koiran omistajaa pidetään uhkana mun valtaasemalle. - Anonyymi
Olen anopille syöttänyt, se on tosin Kihniöltä, ja tottunut käymään koirien kupilla jo lapsena.
- Anonyymi
Työntekijät saa koiranruokatehtaalla jouluna syödä mahansa täyteen koiranruokaa
- Anonyymi
Saakohan kirsut .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61987
- 8782
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675