Spermaa vaatteille

Anonyymi-ap

Olen kohta 50 v. nainen ja fetissini on tuossa otsikossa. En halua yhdyntää kenenkään vieraan miehen kanssa, mutta minua kiihottaa, kun joku roiskii sperman vaatteilleni.

36

1916

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon sua paljon nuorempi, mutta mulla on samanlainen fetissi, kiihottaa nähdä sperman roiskahtavan vaatteilleni.

      • Oi vau. Oletko koskaan toteuttanut tätä?


      • Voisin tulla


    • Anonyymi

      Oi pakko myöntää että hiukan miehenä kiehtoo ajatus tuosta. Varsinkin kun kevyenä exhibitionistina olen fantasioinut että pääsisi joskus ihan vain runkkaamaan naisen katsellessa, niin samaanhan tuon voisi toteuttaa...

      • Anonyymi

        Täs toinen mies jota kiihottaa spermat naisella vaatteillaan. Jos saisi oman tyttöystävän tm. suostumaan sellaiseen saisi hän olla spermattuna vaikka kaikkialla ja saisi ottaa myös muiden spermat vaatteilleen jos haluaa

        Joskus aikoinaan monica lewinsky-uutisoinnissa mainittiin kuinka hänen jakullaan oli clintonin spermat ja niitä vielä karttakepillä oikeudessa osoiteltiin. Nuorna miehnä meinasin jo silloin laueta housuihin kun kiihotti ajatus siitä kuinka monica on ollut töissä tuoreet spermat rinnuksillaan.


    • Anonyymi

      Kuis olis videoiden cum to my panties tyyliset spermaukset?

    • Anonyymi

      Olis upeaa päästä roiskimaan spermat pitkin neulettasi - lastit jäävät hyvin neuleen päälle kiiltelemään kunnes imeytyvät pikkuhiljaa. Mistä päin olet?

    • Anonyymi

      Minun 80+ leskianoppini tykkää jättää kylässä käydessämme vessaan alusvaatteitaan ja sifonkihuivejaan ym. minun spermattavaksi, tämä on meidän yhteinen salaisuus joka alkoi jo aikoa sitten kun nuorena kävin kylässä ekaa kertaa tyttöystävän kotona ja silloin vessassa näin sen äidin pikkarit siellä, tuoksutin niiden ihania tuoksuja ja samalla runkkasin spermat niihin, sen jälkeen oli aina käydessäni mitä ihanimpia seksikkäitä pikkareita ja liivejä aina odottamassa minua, välillä on myös parfyymille tuoksuvia huiveja, ihana anoppi! olen monesti sanonut että haluisin panna ja pitää hyvänä mutta ei halua pettämistä, sanonut että fantasoidaan vain toisistamme.

    • Anonyymi

      Missäpäin 50v nainen olis?

    • Anonyymi

      Kiihottaa kyllä ja haluan pukeutua seksikkäisiin alusasuihin myös. En halua spermaa kasvoilleni, mutta muualle vartalolle kyllä. Tuo fetissi on mieheni kanssa yhteinen. Hänestä on kiihottavaa katsella, kun useampi mies käyttää minua seksiobjektina.

      • Anonyymi

        Oletko oikeasti antanut randomin äijän ruiskia päällesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti antanut randomin äijän ruiskia päällesi?

        Tajuathan sen että joka helvetin viikonloppu baareista valuu pelkkiä randomeita joita nussitaan?

        Et sinä voi olla noin tynnyrissä kasvanut idiootti. On tietysti päivänselvää ettet sinä ole saanut koskaan pillua, tai edes kullia mistään, joten kysytään näin; kuvitteletko että puoliso löydetään omasta perheestä?


      • Anonyymi

        Vaikka et kasvoillesi spermoja ota niin olet siis kokenut ns. bukkaken? ;) Useampi mies on sua spermannut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuathan sen että joka helvetin viikonloppu baareista valuu pelkkiä randomeita joita nussitaan?

        Et sinä voi olla noin tynnyrissä kasvanut idiootti. On tietysti päivänselvää ettet sinä ole saanut koskaan pillua, tai edes kullia mistään, joten kysytään näin; kuvitteletko että puoliso löydetään omasta perheestä?

        Johan osui arkaan paikkaan..älä nyt tukehdu sentään.
        Kai sunkin pienellä järjellä pitäis ymmärtää että kysymys koski tämän rouvan fetissin toteuttamista.
        Tottakai sitä tulee nussittua ihan randomeita ei nyt siitå ollu kysymys.
        Koita relata ,älä ota noin henkilökohtaisesti näitä heittoja.


    • Itse nautin kans suunnattomasti jos saan laueta naisen vaatteille. Olkoon normaalit farkut&paita tai juhlavaatteet, kaikki toimii.
      Näin Turussa 😊

      • Anonyymi

        Vastaatko pesulakuluista jos annan sinun roiskia tummanvihreälle satiini-iltapuvulleni?
        Ajatus kiihottaa kovasti, mutta puku täytyy sitten pesettää pesulassa.

        Mirkku Tampereelta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatko pesulakuluista jos annan sinun roiskia tummanvihreälle satiini-iltapuvulleni?
        Ajatus kiihottaa kovasti, mutta puku täytyy sitten pesettää pesulassa.

        Mirkku Tampereelta

        Ok. Kik Silenius79


      • Anonyymi
        asmodeus-79 kirjoitti:

        Ok. Kik Silenius79

        En tunne noita yhteydenottojuttuja eli mikä tämä kik on?
        On vain ihan tutussa piirissä tullut joskus hulluteltua.

        Mirkku


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne noita yhteydenottojuttuja eli mikä tämä kik on?
        On vain ihan tutussa piirissä tullut joskus hulluteltua.

        Mirkku

        No anna sähköpostisi?


    • Onnistuu tietysti..
      Pääkaupunkiseudulla parhaiten 😉

    • Anonyymi

      Höpöhöpö! Miehen kirjoittama, joku sekopää fantasioi.

      • Anonyymi

        Sanoo mies, joka ei ole koskaan saanut naista.


    • Anonyymi

      Jos vaatteesi olisivat joko nahkaa tai pvctä niin aivan ilman muuta spermaisin vaatteesi ;)

    • Anonyymi

      Työpaikallani olin muutamia kertoja suostunut runkkaamaan erään työtoverini pukuhuoneen vessassa. Jotenkin pomoni oli päässyt tästä selville ja firman joittenkin pippaloiden aikana (pomo oli aika pätkässä) hän pyysi minut mukaansa ja johdatti sinne samaiseen vessaan ja sanoi että nt on hänen vuoronsa. Ei siinä oikein mikään auttanut ja aloin runkata häntä. Hän tyytyi kopeloimaan rintojani ja samalla aukaisi jakkuni. Sitten hän äkkiä painoi minut polvilleni ja antoi tulla sifonkipuserolleni. Sen verran olin paniikissa, etten osannut tehdä mitään pitkään aikaan. Kun hän oli poistunut yritin jotenkin siivota puseroani, mutta sperma oli imeytynyt sifonkiin. Onneksi napitettu jakku peitti vahingot niin että uskalsin palata muun porukan joukkoon. vaikka tapaus kiukuttikin niin jotenkin se myös kiihotti, kun sitä tilannetta muisteli.

      • Anonyymi

        Otetaanko sama uusiksi jollain huoltiasemalla veskissä. Voin ajella Tampereelta sen takia vaikka vähän kauemmaskin. Tuo jakkupuku ajatuksenakin saa kullin seisomaan! Sen puseronkin saa kai nostettua edestä ylös niin että voi roiskia rintaliiveille?

        Pete


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaanko sama uusiksi jollain huoltiasemalla veskissä. Voin ajella Tampereelta sen takia vaikka vähän kauemmaskin. Tuo jakkupuku ajatuksenakin saa kullin seisomaan! Sen puseronkin saa kai nostettua edestä ylös niin että voi roiskia rintaliiveille?

        Pete

        Pete hyvä!
        Kerroin vain erään kokemuksen - en tarkoittanut, että tyrkyttäisin vaatteitani - varsinkaan sitä jakkupukua - spermattavaksi! Jos se tahriintuu niin pesulalasku on aika mittava!

        Hyväksikäytetty konttorirotta


    • Anonyymi

      Kuningatar asennossa, kontillaan useamman miehen edessä. Korkkarit, sukat, pikkarit ja rintsikat. Kiihottaa nähdä sperman ruiskahtavan rinnoilleni ja vatsalleni.

      • Anonyymi

        Hmm... bukkake? ;)


      • Anonyymi

        Halloween partyillä eräs rouva halusi juurikin tuollaista. Kaikki miehet saivat vapaasti ... yrittää.


    • Anonyymi

      Roiskin mällitihan mihin van päällesi.
      M53

    • Oletko Hesassa?

      • Anonyymi

        Hän ei ole hakemassa seuraa helvetin lukihäiriöiset pellet!


    • Anonyymi

      Olishan se kiihottavaa rukata sperman naisen vaatteitten päälle 💦💦

    • Anonyymi

      Olen itse hieman yli 50 v. nainen, ja itselläni samankaltainen tilanne. Kiihotun itse ja toisaalta mieheni itsekin kiihottuu roiskiessaan spermat vaatteilleni. Tätä harrastamme juhlissa, konserttiin mennessä tms. Arjessa mieheni spermaa myös kenkäni ja erityisesti kumisaappaani.

    • Voisin tulla roiskimaan.

      • Anonyymi

        Tämä ei ole deittipalsta. Eikä aloitus ole edes deitti ilmoitus


    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe