Orimattilan Ullakko-seurakunta,
Kertokaa te Orimattilalaiset mieltä olette kyseisestä seurakunnasta?
Onko siellä millaista?
Orimattilan Ullakko-seurakunta mitä mieltä olette siitä?
6
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Se sijaitsee osoitteessa Päärniläntie 217, Ullakko-seurakunnan nettisivut kertovat.
Oletteko käyneet siellä, tunteeko kukaan minkälainen meno siellä on?- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18096270v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Onko Helsinkiläisen moottoripyöräkerhon kätyrien infestoima tämäkin? Myllylässä asuva tuttuni sanoi että ei ole h*oroja ja käski menemään. Jotenkin arveluttaa kuitenkin kun ei tiedä että mitä on. Siksi täältä kysyn. Ja unessa näin arpisen siilin ja heti yhdistin sen tänne.
- Anonyymi
Ihanasti sanottu :DDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti sanottu :DDDD
Joo, te molemmat olette ihania. Toissa päivänä kehuin sun nimimerkkiä. Tuli silloin Jokeri/Arvuuttelija mieleen ja rakastuin <3 Epäilin sinua aidoksi. Tää meni siihen Tontti-ketjuun ja viestini oli seuraavana päivänä kadonnut.
No, mutta aiemmalle huomautan tuosta oudosta "h*oroja":sta että epäilen sitä väärin kirjoitetuksi... ehkä tarkoituksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, te molemmat olette ihania. Toissa päivänä kehuin sun nimimerkkiä. Tuli silloin Jokeri/Arvuuttelija mieleen ja rakastuin <3 Epäilin sinua aidoksi. Tää meni siihen Tontti-ketjuun ja viestini oli seuraavana päivänä kadonnut.
No, mutta aiemmalle huomautan tuosta oudosta "h*oroja":sta että epäilen sitä väärin kirjoitetuksi... ehkä tarkoituksella.Mukavaa palautetta :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354243- 552945
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462848- 302633
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3322583Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382179
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541925Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527